פרויקט תקשורת חלוצי בישראל!

זה עתה נפתח מגזין חדש ברשת, עמוס אנשי מדיה ותיקים, שהמוטו שלו

חרדים10עיתונות מקצועית והוגנת, לא מוטית ולא כפופה ליח"צנים, וגם אף פוליטיקאי לא בכיס שלנו.

מצוטט מכאן

 

הצצתי, שטפתי העיניים בצילומים מרהיבים, קראתי קצת פה ושם – וזה נראה מבטיח. מבטיח מאד. אז מה אם הדגש חרדי? – אם הדיווח אכן לא מוטה ואינפורמטיבי נטו, זה לא משנה בכלל.

 

אבל, אל תסמכו עלי: לחצו על לוגו האתר שכאן משמאל והיווכחו בעצמכם!

מחשבה אחת על “פרויקט תקשורת חלוצי בישראל!”

  1. זה אני נתתי את הציונים הגבוהים.
    במקרה, דווקא היום שוטטתי שם היום. האתר נראה מרשים מאוד, יש כתבות מעניינות.
    ואפילו שהצליחו להרגיז אותי עם טור דעה של אעלק-פמיניסטית, היו טורי דעה מוצלחים יותר שהצליחו לשעשע אותי. ואני לא חרדית.
    אז שווה צפייה! אני ממליצה!

    אהבתי

מה דעתך? Comment

