הרגה את בן זוגה עם נעל עקב בטקסס

אנה טרוחיו מהעיר יוסטון ,טקסס, מואשמת שרצחה את בן זוגה ,אלף סטפן אנדרסון  לאחר שהלמה בפניו 25 פעמים עם נעל עקב.

התביעה טוענת שמדובר ברצח: אנה ואנדרסון חזרו שיכורים לדירתו, נקלעו לריב שבמהלכו אנדרסון נפל על הרצפה . לפי כתב האישום ,הנאשמת מנעה ממנו לקום והלמה בפניו בצווארו 25 פעמים עם נעל העקב סטליטו שלה עד שמת .אנדרסון למעשה מת מאובדן דם דרך הפצעים שניקבו את צווארו .

הנאשמת טוענת שתכננה לעזוב את בן זוגה באותו הערב. לדבריה הוא היה אלכוהוליסט עם נטייה לאלימות כשהוא שיכור. לאחר שאנדרסון הבין שבכוונתה לעזוב, הוא החל לחנוק אותה. לאחר שביקשה ממנו שישחרר את צווארה כי קשה לה לנשום,ולאחר שמשיכות בשיער ראשו לא עזרו, היא השתמשה בחפץ היחידי שהיה בהישג ידה, נעל העקב שלה  במטרה להכות עד שישחרר את החניקה .
הערבות שלה נקבעה על 100,000 דולר.
http://news.walla.co.il/?w=/15/2734551

לדעתי קשה לדעת האם מדובר ברצח בכוונה תחילה, או בהריגה כתוצאה מהגנה עצמית בשלב זה לפי הפירסומים הללו, ולכן חיפשתי את הכתבה באנגלית
בדרך כלל אם יש מספר מהלומות או דקירות רב, זה מעיד על נסיון רצח, או כוונה לרצח.
מנגד, ההגנה יכולה לאמר שזה היה בהגנה עצמית, בן זוגה חנק אותה, והנאשמת שחשה סכנה למותה תקפה שוב ושוב, עד שהלחץ על צווארה השתחרר רק כשמערכות בן זוגה קרסו.
ההגנה יכולה לטעון שהאישה נכנסה לפאניקה מהחניקה, ותקפה שוב ושוב בלי לשים לב ששוחררה, או שנכנסה להתקף פסיכוטי מהחשש לחייה.

בכתבה באנגלית מוזכר שאנה טרוחיו התקשרה למוקד 911, ודיווחה בין הכי להתייפחות: "אני צריכה עזרה, היכיתי אותו והוא מדמם קשות " והוסיפה: הוא התחיל להכות אותי" . השאלה שלא ניתן עליה מענה, הוא כמה זמן חלף בין התקיפה, לשיחה עצמה. יתכן והנאשמת עיכבה את השיחה במטרה להקטין את סיכויי ההצלה של בן זוגה בידי החובשים. כשהשוטרים הגיעו לדירה, הם חשבו לפי כמות הדם שאנדרסון נורה בפניו .

אין בכתבה שום התייחסות לעדויות הפורנזיות על אלף סטפן אנדרסון ועל אנה טרוחיו :
אם בן זוגה אכן ניסה לחנוק אותה, על צווארה צריכים להיות סימני חניקה מכפות ידיו.
אם הוא נפל ונחבט ברצפה, בחלק האחורי של גולגלתו אמורה להיות עדות לנפילה הזו .
נתזי הדם  בזירת הרצח שהיא  דירתו החדשה של אנדרסון, אמורים לעזור לקבוע האם המכות שחטף בראשו היו כשראשו היה צמוד לרצפה,או כשעמד. (הפיזור של הנתזים יהיה גדול יותר ככל שהמרחק בין ראשו מהרצפה היה גדול יותר.)

מה דעתך? Comment

למעלה ↑