הצטרף21/07/2008
הודעות 1,398
|
____________באמצע הדרך____________
|
||||||||||||||||||||||||||||
הצטרף21/07/2008
הודעות 1,359
|
אדם בשם סטנלי מאייר, פיתח תא דלק, (למרות שזה ממש לא מדויק) שפועל על מים! הוא פיתח מנגנון שמפריד את המים למימן ולחמצן. המימן, היה מוזרם ישר למנוע. (גז מימן הוא דלק הרבה פחות מזהם לעומת כל דלק אחר). ב1990 הוא ייצר את תא הדלק שלו (ראי בהמשך סרטון יוטיוב על תאי הדלק), אח"כ הוא ייצר מכונית שנוסעת על מים.
על גלון של מים, 4 ליטר, המכונית נסעה כ 100 מייל. הוא סיפר שסבל מאיומים מצד חברות הנפט ואנשים מתעשיית הפטרוכימיה, וב1998 הוא מת מהרעלה. בתוך שבוע ממותו, המכונית, רכב חולות ,האבטיפוס, שיצר נגנבה מביתו ולא נמצאה עד היום. זהו המקור למידע. |
||||||||||||||||||||||||||||
הצטרף21/07/2008
הודעות 1,398
|
קאי, לפי הויקיפדיה האמריקאית, בערך המעודכן לאפריל השנה, טוענים שמאייר מת משבץ – ושהרצח הוא המצאה של מקדמי תאוריות קונספירציה של הממשל האמריקאי. הדבר הכי מוזר פה הוא – שלפי המידע בשרשור הזה, מאייר הוא בעצם הממציא הלגיטימי של מכונית המימן: גם אם יושמה שיטה אחרת להפרדת מימן מחמצן – עצם הרעיון של מכונית שתתודלק באמצעות מימן הוא שלו. משהו בכל זה לא מסתדר לי בכלל – לא משנה מאיזה זווית אני בוחנת את זה ____________באמצע הדרך____________
|
||||||||||||||||||||||||||||
הצטרף21/07/2008
הודעות 1,359
|
לאקי, ועם זאת לאף אחד אין מושג לאן נעלם רכב השטח שלו שהונע באמצעות מיים. אם הוא הממציא הלגיטימי , כל עוד הוא לא רשם פטנט על הרעיון,אלא רק על תהליך הפרדת המים לחמצן ולמימן, אין שום מניעה להשתמש ברעיון שלו של מכונית על מים. בזמן מלחמת עולם שניה,היה מחסור בדלק לשוק האזרחי, כי כל נפט שממנו מפיקים דלק הלך לצורכי הצבא והתעשיות הצבאיות. האזרחים,נאלצו למצוא מקור אחר להפקת דלק. המקור שהם מצאו, הוא עצים . כאשר עץ בוער, מופק לאחר הבערה הראשונית גז שהוא דליק ויכול לשמש כתחליף לסולר או דיזל . מה זה בעצם אותו גז,שנקרא HOLZGAZ בגרמנית, ממה הוא מורכב?
לוקחים נניח דוד ישן, מקבעים אותו באחורה של המשאית או הטנדר. בתחתיתו מתקינים להביור שיחמם את העצים שבדוד. העצים בוערים,פולטים את הגז הדליק הזה, הגז הזה נאסף לצינור מלמעלה. עובר דרך צינור מפותל שמגדיל את שטח הפנים,רדיאטור על מנת לקרר את הגז שהבערה תהיה טובה יותר, ובסופו של דבר הצינור הזה מגיע מהאחורה של הטנדר עד למנוע שלו מקדימה. אמנם צריך לשחק ולכוון במכונית את היחס בין הדלק הזה לאוויר במנוע, כי הוא מכיל חמצן בריכוז גבוהה יותר לעומת דלק רגיל,אבל הוא מזהם הרבה פחות מבנזין,והרבה פחות מסולר. (חצי בפליטת הזיהום מסולר ברוב המדדים,פרט לתרכובות חנקן שבהן זה 10% יותר או פחות. רק לידיעה: ליטר של דלק יכול להיות מוחלף ב2.5 עד 4 קילו של שבבי עצים. מה שאומר, שכדי שיהיה מספיק דלק לכל הרכב, במידה וצריך 45 ליטר דלק, צריך פחות 135 קילו של שבבי עצים! הטכנולוגיה הזאת בת יותר מ200 שנה בשימושים שונים. (תנורים לבית, במכוניות, ועוד ועוד. זה פשוט ניצול טוב יותר של בערת העץ.) ב1901 נבנה הרכב הראשון שהשתמש בגז העצים כדלק, ע"י תומס הוג פרקר. בגלל הערך האנרגטי של הגז הזה שהוא נמוך יותר מבנזין,ולכן יגיע רק ל85 קמ"ש , אבל עד אותה מהירות יספקו אותם ביצועים, ובמנוע בערת העץ, צריכת הדלק תהיה נמוכה יותר, בגלל תהליך בערה יסודי יותר. להלן טרקטור שמונע באמצעות גז עצים , ומכונית שמונעת על עצים : המידע לקוח מהוויקיפדיה באנגלית. |
מה דעתך? Comment