יומן מעבר

יומן מעבר

מה התחדש?  
מעדכן עידכון
09.02.2012
09.02.2012
לאקי האנצ' 31.01.2012 איך מעבירים קהילה שלמה על כל תכניה מאתר לאתר? זה נראה ענק וכבד, המון עבודה … כי אני רגילה לאתרים שאינם תומכים בגולשיהם. זאת הסיבה שהגעתי לכאן: כאן זה אחרת. זאת הפעם האחרונה שמעבר כזה יהיה כרוך בעבודת נמלים של העברה ושימור התכנים שלכם (בעיקר) ושלי… ובכלל, אני מקווה שהפעם זאת כתובת קבע.אבל לפני העברה – עיצוב ותכנון התשתית שלתוכה יועבר הכל. מקווה להערות בונות על מה שאני עושה.
01.02.2012
 אופטיקאי10.02.2012 היו לא מעט דיונים שעסקו במחאה, שהוזכרו בהם שירי מחאה. כאן, השירים הללו הועברו לעמודים משל עצמם,תחת הכותרת שירי מחאה: פוליטיים, כלכליים ומוסריים ערכיים. אתם מוזמנים להביע את דעתכם על השירים שיש בכל עמוד, ולכתוב אילו שירים אפשר להוסיף .
לאקי  האנצ'  23/02/2012                    במקום להמשיך לעדכן קודם מה שהיה, אני ממשיכה –   ויש סיבה מוצדקת: לצערי אעדר מכאן רוב  הזמן בימים
                                                         הקרובים, מסיבות משפחתיות. זה לא סוד: כולכם יודעים שיש לי כלב ושמו שוקו. שוקו חולה, היום חזר מאישפוז –
                                                         בתקווה שיחלים תוך יומיים. אם זה לא יקרה, נמשיך בסדרת הבדיקות שעבר ביממה שעברה. עד להחלמה המקווה יש
                                                        להשגיח עליו 24 שעות. עכשיו אני מנצלת העובדה שהוא  נרדם כדי לספר לכם על כך… אחת הבעיות היא שהוא לא
                                                        מסוגל כמעט לישון… אז  עד שאדע מה קורה איתו, כנראה    שלא אהיה כאן כמעט.
                                                        בינתיים, אפשר לפנות בבעיות טכניות לקאי.

<span dir=rtl>26תגובות ל‘יומן מעבר’</span>

Add yours

  1. ביום שישי לפני שבוע גיליתי שארכיון רשת שבו שמרתי כמעט כל דיוני הקהילה, מדיה ובלוג קהילתי שמאז יוני 2009 נמחק כולו מן הרשת: האתר לא קיים יותר. עבודה של 3 חודשים הלכה לטמיון 😦

    אז שינסתי מותניים והתחלתי להעתיק כל זה ישירות לכאן במקום כל דבר אחר, מתחילה בדיונים הכי חדשים, כמעט לא מעלה על הדרך שום דבר חדש. זה לא קל ולא מהיר, ואשמח לעזרה בזה.
    היום כנראה שאסיים העלאת כל הדיונים שהתקיימו בהידברות ביהדות מתחילת 2012, אז אעבור לאלה שבאמצע הדרך.

    כדי שתוכלו להבדיל בין מה שהיה למה שחדש ועכשיו, כל הדיונים החדשים מודבקים לעמוד הראשי (אלה שעל רקע בהיר)

    מי מוכן ויכול לעזור?

    אהבתי

  2. היום עברנו את מחסום 100 הפוסטים שהתפרסמו בקהילה!

    אז לכבוד הארוע החשוב, החלפתי העיצוב לחגיגה צבעונית וקריאה הרבה יותר!

    🙂

    אהבתי

  3. יומן מעבר זה יכל לשמש גם כדי לברך בואם של המצטרפים לביתנו החדש שכאן, אך בחרתי שלא לעשות זאת – מאחר שמאז ומתמיד החזקתי שההיכרות הטובה ביותר בקהילה היא מתוך מה שכל אחד מאיתנו כותב כאן – בין אם זה פוסט חדש, תגובה או השתתפות נמשכת בדיון/שיחה/משחק/חידון וכו'.. כמו כן, זכותו של כל אחד לבחור אם להוסיף לספר על עצמו, מה וכמה – ואין זה מקומי לעשות זאת.
    עם זאת, התפיסה הזאת היתה נכונה (לדעתי) בדינמיקה האופיינית של הקהילות מבוססות הפורום אשר אמצע הדרך נמנתה עליהן עד למעבר לוורדפרס. כאן הדינמיקה שונה מבחינה זו – ואני עדיין לומדת להכירה. בצד תפיסה זו, קיימים כאן בלוגים קהילתיים וקבוצתיים שחבריהם העדיפו תפיסה שונה, אחת ממגוון די גדול של תפיסות שונות שגיליתי כאן ובבלוגים אחרים ברחבי הרשת. על כן, יתכן שבמשך הזמן כולנו יחד נסכים שכאן עדיף לכולנו לנהוג אחרת, ואיך.

    עם זאת, לכל כלל יש יוצא מן הכלל:

    קהילה בנויה מחבריה, כל אחד וחלקו בתוך השלם, אישיותו ויצירתו מוסיפים גוונים ותכנים ומשנים את הקהילה.

    לא, לא אציג בפניכם את החבר הכי חדש באמצע הדרך – אין לי ספק שכבר תהנו להכירו בעצמכם כאן בדרך הרגילה. DIREWOLF הצטרף לאמצע הדרך רק לפני כשבוע וכבר השקיע עצמו במלאכת המעבר בפעלתנות נמרצת. הוא נענה לקריאת העזרה שהעליתי כאן במרץ מבלי שידע על קיומה (ואולי לא קרא אותה גם עד לרגע זה) בדרכו שלו, ועל כך אני אסירת תודה.
    מאחר שזהו המעבר השני של הקהילה, יש לא מעט דיונים שהחלו עוד בכתובתנו הראשונה, עברו לכתובתנו השניה יחד עם הקודים הישנים מהכתובת הקודמת – וקשה או אי אפשר להעבירם לכאן בלי לשנות אותם קודים עתיקים. אם הצלחתי להעביר לכאן כזה דבר בעצמי עד כה, זה מפני שהיה לי מזל, אבל יש שנתקעתי מתוך בורות גמורה בקודים ושפות תכנות. DIREWOLF התגבר על המכשלה, ובתוך הדיונים שכבר העביר לכאן יש כמה וכמה כאלה.
    אני מסכימה איתו שבמצב כזה קודם כל חשוב להעביר: להתאמת המראה לכאן, קיטלוג ותיוג יש חשיבות משנית ואפשר לעשות את זה גם אחר כך.

    על כן, מעתה תמצאו כאן דיוני עבר שעדיין לא קוטלגו ורואים שעדיין נדרשת בהם עריכה שתקל על הקריאה ותתאים המבנה לפה. גם זה ייעשה במשך הזמן (:

    …ואילו אני אמשיך להעביר כדרכי D:

    אהבתי

  4. העקרון שעל פיו מופיעות כאן התגובות שונה ממה שהכרנו עד כה. קראתי ההסבר באנגלית וזה לא עזר – עד שהתחלתי להתנסות בזה בעצמי. התוצאות: הסבר תמציתי ומקיף שהוספתי עכשיו ל"מורה נבוכים". מומלץ לקרוא.

    אהבתי

  5. כל העניין באמצע הדרך היה תמיד הרבה צבע, מגוון – שמשתנה כל הזמן: הצבעים השונים שלכם, המגוון שלכם! אני מקווה שהשנוי בעיצוב אשר עשיתי היום יבליט זאת עוד יותר.

    שימו לב לכותרת:
    העמודים מעתה בתפריט העליון, מעל לתמונת הכותרת של הקהילה.
    מתחת ל כותרת נוסף תפריט המהווה תוכן עניינים – אלה מדורי המקום ואגפיו, או בלשון האתר – קטגוריות (וקטגוריות משנה)

    בשני התפריטים רואים רק את העמודים הראשיים/המדורים. כדי לראות מהם עמודי המשנה/ האגפים יש להעביר העכבר מעל לתפריט. כדי להגיע יש ללחוץ על השורה המבוקשת בתפריט שנפתח.

    אהבתי

  6. בוורדפרס ערכות עיצוב קובעות גם את מראה הבלוג וגם את מבנהו, נותנות המסגרת והתנאים בתוכם פועלים.
    מאז המעבר לכאן בדקתי כבר עשרות מתוך מאות ערכות העיצוב הקיימות, שיניתי צבעים, כותרות, צבעי רקע וכתב, העליתי והורדתי תמונות רקע. סגרתי מעגל שלם אתמול – והחזרתי את ערכת העיצוב הראשונה שנבחרה, כולל בחירות הצבע: היא היחידה מבין כל אלה שנוסו שיש לה התאמה מלאה לעברית, גודל האות והפונט הכי קריא (בשבילי לפחות), המראה והמבנה קלים להתמצאות ולא מורכבים מדי – וגם יש כאן אפשרויות לשנויים מבניים קלים/עיצוביים אם יתעורר צורך כזה בהמשך.
    יש ערכות בודדות שמכילות אפשרויות רבות יותר – בכתיבה ועריכת פוסטים בעיקר, אבל אנחנו הרי חדשים כאן ולומדים עדיין את הבסיס. ניסיתי אחת מהן כאן ועוד כמה בבלוג נסיוני: אהבתם את תמונת הרקע 🙂 … אבל היה קשה להבליט תכנים בלא תמונה, בחלקן טקסטים ארוכים יותר משורות ספורות היו קשים לקריאה, בחלק אחר יפי העיצוב גנב את ההצגה מן הטקסט, התכנים שלנו – שהם הכי חשובים.

    חזרתי לערכת העיצוב הראשונה שנבחרה, אבל – עם שינויים ושיפורים הנובעים מן הגידול בנפח התכנים ומן ההתנסות שלי כאן: במקום שני תפריטי צד, יש עכשיו רק אחד – ועוד תפריט תחתון קטן.
    כמו קודם – לא לשכוח שבתפריטים אלה נחשף מידע נוסף בהעברת העכבר מעל מה שמעניין!

    כולם מוזמנים לשוטט ולגלות כל מה שיש ולהעיר הערות כאן בהמשך!

    אהבתי

  7. אמש שיניתי פני הקהילה שוב – לאחר בדיקות מקיפות של עשרות אפשרויות – מבחינת מבנה, עיצוב, צבעים, סוגי הפוסטים שאפשר להעלות ואיך הם מוצגים, אפשרויות העריכה בהעלאת רשומות ובהעלאת עמודים. מה שקובע כאן את כל הדברים האלה נקרא ערכת עיצוב, וורדפרס קום מציעה מעל 200 כאלה, כל אחת שונה לגמרי מחברתה בכמה גורמים בולטים במראה ו/או/גם בחווית הגלישה שהן מעניקות לכותבים ו/או למגיבים/קוראים/צופים…
    הערכה הנוכחית היא ערכת הדגל של וורדפרס לשנת 2011, הערכה בעלת אפשרויות העריכה המפליגות ביותר לכותבים מכל בחינה ופרט, וגם אפשרויות רבות לסידור, איכסון והצגת תכנים מסוגים שונים. חלק מן האפשרויות האלה קיימות רק בערכה הזאת: תוכלו להעלות רק סטטוס, הערה קצרה, ציטוט, תמונה בודדת/וידאו – או גלרית תמונות, או מאמר ארוך: הכל ייראה ברור, מעוצב, קריא, מובלט ומהוקצע… אחות האפשרויות היחודיות לערכה היא היכולת לעצב מאמר שייראה בדיוק כמו שזה במגזין – כולל כותרות משנה (או הערות צד מובלטות) בצד ימין או שמאל של הטקסט שלכם, ולא רק מעליו.
    אני לא מצליחה למצוא חסרון כלשהו בערכה הזאת, מרגישה שמבחינה זאת, לאחר כמה החלפות, הקהילה הגיעה אל המנוחה והנחלה לעוד הרבה מאד זמן – אבל אם יש משהו שמפריעה למי מן החברים, זה הזמן לומר זאת – כאן בהמשך – או כתגובה לפוסט "ברוכים הבאים", הפוסט הראשון שהועלה פה, המודבק עכשיו (כלומר ניתן להגיע אליו מן השקופיות המתחלפות שבראש עמוד הכניסה – הלא הוא המרפסת.)

    דעתכם חשובה ומשפיעה: אם לא יהיו הערות, בקשות או טענות בעניין זה – אפשר יהיה להשלים את מפת ההתמצאות בקהילה.

    חידוש נוסף:
    המרפסת – שהיא הלובי, מבואת הכניסה בעברית, המציגה בצורה מובלטת את תכני הקהילה

    מהמרפסת נכנסים הביתה –

    הבית – שם נמצאים כל התכנים שכולנו העלינו (מלבד מה שבעמודים – כמו זה שבו אתם קוראים ברגע זה, שגם במבואה הם מתחת לתמונת הכותרת), מידע נוסף על מה שבקהילה בתפריט הצד (השונה מזה שבמרפסת ומוסיף עליו) וגם קישורים וריסוסים למקורות מידע, עניין והנאה מחוץ ל"אמצע הדרך" (תתפלאו, יש כזה דבר..) – רק לא לשכוח לשתף את הצמאים והרעבים שכאן במטעמים שמצאתם שם, כולל המלצות/ביקורות/תגובתכם כמובן 😛

    מקווה שתוצאות השיפוצים האחרונים האלה מוצאות חן בעיניכם 🙂
    יש עוד חדש: כולם מוזמנים לשוטט ברחבי הבית הוירטואלי הזה על כל חלקיו ומדוריו ולגלות 😉

    לא בושה לתת סימן שהייתם: כיתבו משהו!

    להתראות באמצע הדרך!

    אהבתי

  8. כל הכבוד יפה מאוד

    רק הערה קטנה קטנה למה אני לא רואה את "על מה מדברים עכשיו" בעמוד הראשי?

    אהבתי

    1. תוקן לבקשתך 🙂
      בטח כבר ראית, אבל – יש גם סיבה נוספת מלבד בקשתך: בין כה חסרים עדיין כמה חלקים חיוניים למרפסת, אז העיצוב בכל מקרה לא סופי.
      ניתן להוסיף כמה מילים על הקהילה בראש עמוד המרפסת – וכנראה שאעשה את זה בהמשך (יש לך רעיונות לגבי ניסוח רצוי? 😛 ), ועדיין דרושות הנחיות לגבי זכויות יוצרים וקוד התנהגות בתפריט הצד (אשמח לכל עזרה בניסוח)

      אהבתי

  9. כי המרפסת היא חלון הראווה של הקהילה: הבלטתי שם את הכותבים בה – ומה העלו לאחרונה. נשאר מקום, אז הוספתי כמה קצרצרים שלנו, ועדיין נשאר עוד קצת מקום, אז הוספתי את רשימת הקטגוריות – כדי לתת מושג כללי על מה שבפנים ואיך זה מחולק. השתדלתי שתפריט הצד לא יהיה ארוך בהרבה ממה שבעמודת התוכן, מתוך מחשבה שקוראים לא יטרחו לקרוא מה שלא נמצא מול עיניהם בין כה. מסיבה זו תפריט הצד במרפסת קצר יחסית, וגם התפריט התחתי מכיל מעט, מידע למי שכבר מתעניין.

    אבל כשנכנסים הביתה, ישר רואים את "על מה מדברים עכשיו" בצורה מובלטת קרוב לראש העמוד 🙂

    האם אתה מעדיף שאפשר יהיה לראות את זה בכל מקום בקהילה? (התפריט התחתון מופיע בכל מקום בלי הבדל)

    ו.. אני שמחה שזה טוב בעיניך 😀

    אהבתי

  10. *הקצרצרים – כי זה דבר שלא קיים בבלוגים קבוצתיים, שהם דבר נפוץ בתחום האקדמיה והחינוך בעיקר. מעלים בהם מאמרים ואחר כך דנים בהם – אין שום דבר קצרצר או קליל אלא במהלך הדיונים. כאן בארץ הפורמט של בלוג קהילתי עדיין לא כל כך מוכר – ורציתי להבליט שאנחנו משהו אחר, לא מה שרגילים למצוא בעברית בישראל.
    לדעתך זה יכול להעביר המסר?

    אהבתי

  11. וורדפרס משתפר כל הזמן, והפעם – נוספה האפשרות שכל כותב בבלוג כמו שלנו יוכל לסמן פרסום לעמוד שלנו בפייסבוק.
    בחרתי באפשרות החדשה, אז: בדף עריכת הפוסט, לפני שמפרסמים אותו – מעל לחצן "פרסם" להכנס לעריכת שיתוף, לסמן פרסום בפייסבוק וזהו. כולנו נהנה מהתוצאות 🙂

    אהבתי

  12. קצת סטטיסטיקה:
    נכון לרגע זה
    יש בקהילה 449 פוסטים, מתוכם 323 הועתקו מכתובתנו הקודמת ו- 126 נוספו כאן (לא כולל טיוטות, שזה מה שנמצא בעריכה עדיין, ומה שפרטי – כלומר הוגדר ע"י הכותב כמה שלא מיועד לפרסום)
    יש בקהילה 496 תגובות (לא כולל מעל 100 תגובות ספאם שנמחקו, בעיקר של כל מיני רובוטים)
    יש בקהילה 37 קטגוריות (= מתחמים ומדורים)
    822 תגיות (= חדרים וגומחות)
    יש בקהילה 20 חברים רשומים (כולל אותי), מתוכם 1מנהל (אני), 1 עורך (תפקיד שכולכם מכירים בשם "מודרטור" – אופטיקאי), 5 חברים רשומים בעלי סמכויות כתיבה מלאות (להעלאת פוסטים ותגובות בלא צורך באישור מראש) ועוד 13 שעוקבים אחר הנעשה מתוך וורדפרס או דרך האימייל או דרך פייסבוק, אשר חלקם גם מגיבים לפעמים (תגובה המחייבת אישור פרסום). אף אחד לא נרשם עדיין כדי להגיב בלא צורך באישור פרסום מראש, ולהעלות פוסטים עם אישור מראש (כלומר, אין כרגע בקהילה אף פוסט שהועלה רק לאחר אישור ההנהלה).
    לפי וורדפרס, היו 4568 צפיות בקהילה מאז המעבר
    לפי מונה צפיות חיצוני שהוספתי ב-4 באוגוסט, היו מאז 4053 צפיות ע"י 676 מבקרים שונים.
    לפי וורדפרס צפו בקהילה מאז המעבר מ- 49 מדינות בעולם, כולל ישראל
    לפי מונה הצפיות החיצוני צפו בקהילה מ-23 מדינות מאז ה-4 באוגוסט 2012, כולל ישראל
    עדיין לא רשמתי הקהילה למדריך בלוגים (שזה משהו כמו מדריך טלפון) כלשהו, ההשקעה בשווק ופרסום בסיסיים ומינימליים בינתיים קלושה, עיקר זמני מוקדש להמשך ההעברה – מאחר שרובה המכריע נעשה על ידי בלבד.

    לגבי מצב ההעברה, כדי שיהיה לכם מושג שיניתי הגדרת הארכיון בתפריט הימני שבעמוד הבית, כך שנתוני ההעברה ייפרשו לפניכם – והוא מפורט שם, במקום התפריט הנפתח שהיה קודם. בשלב זה, זה יישאר כך – כדי שתוכלו לראות כיצד מתקדמת ההעברה.

    אהבתי

  13. תוך כדי העברת דיונים לכאן, נתקלתי היום בדיון ששולח ליותר מדיון עבר אחד בכתובתה הראשונה של הקהילה, ב-MSN. קהילות MSN נמחקו מהרשת כבר לפני כמה שנים… אז הטרחתי עצמי אל ארכיון רשת בנסיון לאתרם.

    את מה שחיפשתי עוד לא מצאתי, אבל ראשון הדיונים הנחבאים עד כה בארכיון הרשת כבר הועלה: מעתה כולם מוזמנים לגלות גם מה מתחדש בארכיון שמלפני 2008 🙂

    עירום כאמצעי לביטוי אומנותי

    אהבתי

  14. יש מצב לשים את הקישור כניסה למעלה בכדי שלא יהיה צורך לגלגל את כל העמוד בכדי להכנס

    אהבתי

    1. הוספתי למעלה, במרפסת בלבד, במיוחד למענך. 🙂
      לכשעצמי, אני מוצאת שהרבה יותר קל להכנס ופשוט לא לצאת, אבל… 😛

      אהבתי

      1. את יודע ת,ללא היינו שונים לא היה מעניין ובכלל עוד היו קוראים לי Luckyhunch 🙂

        אהבתי

        1. לולא היינו שונים, החיים היו סיוט חדגוני…

          Luckyhunch הוא כינוי שהוא חרב פיפיות – רואים את תקוותי למזל, אבל מעטים חושבים על הקושי שב- living on a hunch הזהירו אותי שזה מה שיקרה, ובכל זאת נשארתי איתו …למעשה, מאז יצרתי הכנוי לפני למעלה מ-9 שנים היה רק אחד שביקש לכנותי "תקווה" כדי לחסוך המאמץ שבמעבר מהקלדה עברית לאנגלית וחזרה.
          זה דווקא טוב: כך נקודת המפגש הראשונה עם אנשים היא תקווה – התקווה למזל. מתאים לי, וכנראה שרק לי 🙂

          אהבתי

          1. למען האמת אני רציתי להציע לך דווקא את "השגחה פרטית " שזה לדעתי ההפך מ Luckyhunch.
            מאז שהכרנו נראה לי שהשתנת קצת, בכיוון ההכרה בהשגחה. צודק?

            כך שלא צריך living on a hunch אלא בביטחון שמה שקורה לי מתוכנן עד הפרט הקטן ביותר ובכל זה יש לי השפעה עליו . כך החיים הרבה יותר רגועים העבר אין ההווה כהרף עין העתיד עדיין דאגות מנין ?

            בכל מקרה לא צריך מזל. יהודי הוא מעל המזל אבל זה נושא לשיחה אחרת …

            אהבתי

        2. אתה יודע, הינדיק, תמיד ידעתי בודאות לא מוסברת שיש השגחה עליונה. מה שלא הבנתי כילדה זה למה לפעמים כשנדמה שהיא כל כך נחוצה, אין שום סימן שהיא קיימת. במשך השנים גיליתי שצריך לפעמים פרספקטיבה של זמן רב מאד כדי לראות שגם באותo מקרים היא היתה.

          עם זאת, בחיפוש אחר הדבר הנכון לעשות, הדרך הנכונה לפנות בצומת – כשמצליחים אחרי שניגפים שוב ושוב לא פעם ההרגשה היא של זכיה מן ההפקר, -כלומר שזה מזל. לא תמיד מגלים כל כך מהר מה הדבר הנכון שנעשה שהוא זה שהביא להצלחה. התקווה למזל היא תקווה לברכה, להצלחה, למרות כל הכשלונות והחסרונות.
          ולמה לקוות למזל שכזה? – כי אין באמת אפשרות לבחור בצורה הגיונית לגמרי – כי אנחנו יודעים מעט מאד וגם מה שאנחנו יודעים מסתבר כלא נכון פעמים רבות, רבות יותר מדי. מה שנשאר זה להחליט בצורה אינטואיטיבית, לתת ללב להחליט. וזה, בהגדרה, living on a hunch

          אהבתי

          1. לאקי את כבר נכנסת לבחירה החופשית וזה עמוק עמוק

            בגדול כשאדם בדילמה ויש מצבים שאין אדם בעולם וגם לא מלאך שיעזור ….

            ולכן הוא צריך לבקש מהשם את העיצה

            והשם עונה לנו דרך הלב מה שאנו מרגישים בפנים

            אבל מה … מעונותנו הרבים אנחנו נגועים בכל מיני דברים כמו גאווה תאווה וכו שיכולים לתת לנו תשובה שיקרית כתוצאה הנגיעות … או עקמומיות של הלב

            מה זה אומר ? לפעמים יש מצבים שבהם הלב אומר א והשכל אומר ב כלומר הם לא ישרים לאותו כיוון ולרוב הולכים אחרי הלב והוא כמו שאמרנו נגוע

            לכן כמו שקוראים בתפילת שמע לא תתרו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם …

            אז מה עושים?

            קודם כל אין יאוש בעולם כלל
            מישרים את העקמומיות של הלב
            ולאן שאנחנו צריכים להגיע נגיע רק הדרך תשתנה

            הסיבה שרבי נחמן קרה לחסידות ברסלב זה להפוך את הלב מלב של אבן ללב בשר שמרגיש

            http://www.breslev.org/pages.php?subaction=showfull&id=1133752052&archive=&start_from=&ucat=36

            אהבתי

  15. כמה מילים על הארכיון:
    בעמוד המרפסת הוא מוצג בתפריט הימני כרשימה נגללת, אבל בעמוד הבית הוא מוצג כרשימה על פי חודשים, ליד כל חודש רשום כמה פוסטים שנפתחו באותו חודש נמצאים כאן.

    מלאכת העברת הקהילה מכתובותיה הקודמות החלה מן המאוחר אל המוקדם. נכון לרגע זה נמצ כאן כל מה שמ-2012 וכמחצית 2011. בימים אלה אני שוקדת על העברת יוני 2011 – חלק כבר נמצא כאן וחלק עוד לא.
    אבל, כפי שרואים, יש בארכיון גם לא מעט פוסטים משנים קודמות, עד ספטמבר 2003: הדובר נובע מן ההבדל בין הארכיון הנוכחי לארכיונים הקודמים – הארכיון הזה מסודר על פי תאריך העלאת הפוסט הראשון בדיון, בעוד הארכיונים הקודמים מסודרים על פי תאריך התגובה האחרונה. נובע מכך שהרוב המכריע של הדיונים שהועברו שתאריכם כאן קודם ליוני 2011 הם דיונים שנמשכו ב-2011!

    לתשומת ליבכם!

    אהבתי

  16. מזמן מאד לא עדכנתי כאן – הרבה נעשה והרבה השתנה מאז העדכון האחרון: פשוט הייתי עסוקה מאד!
    בקיצור:

    * סיימתי להעביר לכאן את כל הדיונים של שנת 2011 ומלאכת הנמלים של ההעברה ממשיכה… מאז העדכון האחרון שלי נוספו כאן 400-500 דיוני-עבר, משהו כזה.

    * שיניתי תכני תפריטי הצד והתחתית לבלי הכר, חלק נמחקו ומצד שני נוספו רבים: תהנו! אם יש משהו אחר/נוסף שאתם רוצים לראות שם – אשמח להערות והצעות!

    * נוספו כמה כותבים חדשים וחדשים-ותיקים לקהילה, גם כמה מגיבים חדשים ו..מספר העוקבים מפייסבוק וגוגל פלוס הכפיל עצמו (העוקבים מגוגל פלוס לא כלולים במניין העוקבים שכאן – בהם כעת 4 גולשים נוספים על הנמנים פה)

    * סופסוף רואים לכם את המילים והתחלתם להעלות משלכם וגם להגיב יותר! המשיכו!

    * מראה הקהילה והמבנה שלה הוחלף לפני ימים ספורים. לדעתי המראה החדש מסודר ומכניס אורחים יותר מן הקודם, קל יותר להתמצאות ותפעול ועם עיצוב התואם בדיוק את אופי הקהילה – בעוד הקודם היה מתוחכם יותר ועם הרבה יותר אפשרויות (במשך הזמן הסתבר שיותר – זה יותר מדי).
    אבל – זאת רק דעתי. מה דעתכם?

    אהבתי

מה דעתך? Comment

למעלה ↑