תגית: הנשיא

איימן עודה : אין לנו חלק בכאב הפוליטי

איימן עודה: "לוקח חלק באבל האישי, לא הפוליטי והלאומי"

בראיון לאולפן שישי הסביר חבר הכנסת איימן עודה את הסיבות שהובילו את חברי הכנסת הערבים שלא להגיע להלווייתו של הנשיא התשיעי שמעון פרס. "אנחנו לוקחים חלק באבל האישי, אבל לא הלאומי והפוליטי", הסביר.

30/09/16 | 20:39

טיפה חבל ואבסורדי: – הרי פרס ניסה להביא לשילוב של הערבים במרקם החברתי הישראלי ולהילחם בדעות הקדומות. האם זה לא חלק מהדעות  הפוליטיות של פרס ? האם אין להתאבל על לכתו דווקא מהסיבות הפוליטיות והלאומיות ? הרי מאותה סיבה לכאורה…שחקני אחי נצרת לא היו אמורים להשתתף בטקס לזכרו של פרס, כפי שאוהדי הקבוצה ניסו להפריע לקיומו במהלך המשחק.

במשחקי ספורט ובלוויות, הפוליטיקה והמסר הפוליטי אינם העיקר, אלא השתתפות באבל על לכתו של הנפטר כאדם.

נתניהו איבד את היוזמה

מזה זמן רב מפלגות השמאל טוענות שנתניהו איבד את היכולת ליזום ולקדם את שיחות השלום מול הפלסטינים, וזו הסיבה שהפלסטינים פנו לאו"ם וישראל מוצגת כצד הרע בשיחות השלום בגלל חוסר היכולת של ישראל ליזום.

כעת, בבחירות לנשיאות התברר שנתניהו איבד את יכולת קבלת ההחלטות בקואליציה:
חברי הבית היהודי תמכו בראובן ריבלין כנשיא המדינה ,בניגוד לרצון של נתניהו
אבל נתניהו הפסיד גם בקרב על המשמעת של חברי מפלגתו:

  1. תחילה גדעון סער מיסמס את המהלך של נתניהו לבטל את מוסד הנשיאות.
  2. גדעון סער וחיים כץ הובילו את ריבלין לנשיאות, עם תמיכה רבה של חברי הליכוד. שלמעשה כופים על נתניהו כנשיא את האדם האחרון שרצה לראות שם.

 

המירוץ לנשיאות

המועמדים לנשיאות שהשיגו עשר חתימות:

  1. חבר הכנסת בנימין בן אליעזר, תת אלוף (במיל') בצה"ל, לשעבר שר בממשלות ישראל וראש האופוזיציה.‏ מועמד מפלגת העבודה לתפקיד.‏
  2. חבר הכנסת ראובן ריבלין, לשעבר שר בממשלות ישראל, יושב ראש הכנסת ומועמד בבחירות לנשיאות 2007. זוכה פרס אביר t איכות השילטון על מלחמתו בשחיתות.
  3. חבר הכנסת מאיר שטרית, לשעבר שר בממשלות ישראל וראש עיריית יבנה, המכהן כיום כחבר הכנסת מטעם התנועה ומועמדה לנשיאות.‏
  4. דליה איציק, לשעבר שרה בממשלות ישראל ויושבת ראש הכנסת. כיהנה כנשיאת המדינה בפועל בתקופת נבצרותו של נשיא המדינה השמיני, משה קצב.‏
  5. פרופסור דן שכטמן, חתן פרס נובל לכימיה וחתן פרס ישראל לחקר הפיזיקה.‏
  6. השופטת בדימוס דליה דורנר, לשעבר שופטת בית המשפט העליון וכיום נשיאת מועצת העיתונות.‏

במידה וההחלטה היתה בידכם:
האם הייתם בעד נשיא שאינו פוליטיקאי?
האם לדעתכם ראוי לאפשר מועמדות לנשיאות לאדם שלא היה בתפקיד ציבורי או ייצוגי קודם?

נשיא לפי הציבור

לפי סקר שנערך עבור מעריב:
אם הציבור הישראלי היה בוחר את נשיא המדינה, ולא הפוליטיקאים, היה  קרב  צמוד בין ח"כ ראובן רובי ריבלין לפרופ' דן שכטמן. : ריבלין זוכה ל – 24% מול שכטמן שזוכה ל – 23%.
המצב היה כל כך צמוד, שמשיהו התבלבל… כפי שניתן לראות בתמונה הבאה…

נשיא לפיהציבור1

האם אתם בעד שהנשיא יבחר בצורה ישירה, או שהנשיא יבחר על ידי חברי הכנסת? (הסיכוי של דן שכטמן שזוכה למקום השני בציבור יזכה לתמיכה של חברי הכנסת, קטנה מאוד לעומת רובי ריבלין או חברי כנסת אחרים מהעבר)

קצב בום!

.

optikay

21/11/2011 01:50

.

יש את המונח בייבי בום… ריבוי של ילודה בתקופה קצרה בעיקר אחרי סוף של מלחמה איומה עבור מי שחווה אותה.

בעקבות סוף המאבק והעירעורים של קצב, נוצר מעין תופעה דומה, ריבוי של תלונות על הטרדה מינית של נשים.  "בחודש שלאחר הכרעת הדין במשפטו של משה קצב התקבלו במרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית מספר שיא של פניות, ובשנת 2010 נרשמה עלייה של 16% בפניות.  "

אישית, אני מקווה שקצב לא יקבל חנינה, אחרת זה יהיה סטירת לחי ויריקה בפרצוף לכל המתלוננות על הטרדה מינית.

האם אתם בעד סילוק פסל קצב בבית הנשיא?

 

optikay

14/11/2011 21:52

.

הנשיא קצב הורשע באונס, עירער לבית המשפט העליון, והעירעור נדחה.

בעירעור, השופטים השאירו על כנו את העונש של 7 שנות מאסר, לא הסכימו עם עמדת המיעוט שהיתה עונש של 4 שנות מאסר., וגם לא קבעו עונש חמור יותר. בעקבות השארת פסיקת בית המשפט על כנה,הוגשו עתירות לבית הנשיא בבקשה לסלק את פסלו של קצב מבית הנשיא, מאחר שאינו ראוי להיות נבחר ציבור עקב העבירה של אונס .

עמדת הנשיא, כפי שנמסר בתגובה לעתירה: "

עמדת הנשיא היא שאין מקום לשכתב את ההיסטוריה. אי אפשר להעלים את העובדה שנשיא המדינה לשעבר הורשע באונס והוא עבריין מין. מי שייכנס בשערי בית הנשיא צריך לדעת, לטוב ולרע, שהיה גם נשיא כזה".

מי מכם בעד סילוק פסלו של קצב מבית הנשיא, ומי בעד השארתו? במידה והפסל יושאר, האם ראוי לציין מתחתיו את הרשעתו , על מנת שלא יוכלו לחשוב שהיה ככל נשיא אחר?


Dalia

15/11/2011 20:09

.

אולי להקטין אותו קצת או להזיז אותו למקום אחורי… מסיבות ברורות


*

(אורח)

17/11/2011 14:00

.

יש להשאיר את הפסל, לדעתי – ולכתוב לידו בבירור את הסיפור.

וייתכן שזה יהווה גורם הרתעה לא פחות חזק לנשיאים בעתיד ….


 

eyalg

21/11/2011 13:18

.

Anonymous:

יש להשאיר את הפסל, לדעתי – ולכתוב לידו בבירור את הסיפור.

וייתכן שזה יהווה גורם הרתעה לא פחות חזק לנשיאים בעתיד ….

מסכים, חוץ מזה- אולי זה יהיה צעד ראשון לביטול המשרה המיותרת והיקרה שנקראת "נשיא" פה.


Y

(אורח)

22/11/2011 13:28

.

מה הקטע הזה בכלל הפסלים????

שו האדה?:)


LuckyHunch 

23/11/2011 01:22

.

Y

הפסלים הם בשביל הדורות הבאים של האנלפביתים הרדודים: אחרת איך יידעו איך נראו נשיאי המדינה?

אובמה ופיילין על הז*ן של הסוחר…

03/06/2011 16:17

סוחר מניו יורק,  אנדרוג'ר נעצר כי החזיק כמות מסחרית של קונדומים שעל עטיפתם מצויירים הנשיא ברק אובמה, או שרה פיילין. הבית הלבן הגיש עירעור על על החלטת בית המשפט העליון של ארה"ב הקודמת, שבה נקבע כי המכירה של קונדומים לא דורשת אישור עסק, והתמונות והכיתוב מוגנים במסגרת חופש הביטוי.

על עטיפת הקונדומים עם התמונה של אובמה נכתב כי "תקווה היא לא סוג של הגנה", בפרפרזה על התקווה שאובמה הבטיח לארה"ב כשנבחר.

על עטיפת הקונדומים שעלי התנוססה תמונת שרה פיילין, נכתב: "כי ההפלה איננה אופציה " (שרה פיילין היא רפובליקנית, והרפובליקנים מתנגדים להפלות)

03/06/2011 17:22

למה ככה.. לא יפה.. מעתה אין אומרים זומבה, אלא זו-במה מוציא לשון

ט

(אורח)
05/06/2011 15:17

לא להאמין שהבית הלבן אשכרה הלך כנגד הסוחר הזה שאם תשאלו אותי סיפק יופי של סחר כולל הומור

הבית הלבן לא צריך להיכנס לזה

05/06/2011 17:21

ט,

אתה כמובן צודק – אבל מאחר שהבית הלבן דווקא רוצה להכנס לזה, בטח בקרוב ישתמשו גם ברצון הזה  לצרכי שיווק. בכל זאת, העובדה שמשתמשים בסוג מסויים של קונדומים בבית הלבן זה סוג של המלצה, לא?

Y

(אורח)
06/06/2011 01:05

אני לא ט אני Y פשוט התבלבלתי – במקלדת זה אותו מקש:)

ואני רואה בחומרה את התערבות הבית הלבן בנושא הנ"ל

יותר נראה שהבית הלבן עסוק במותג אובמה….

אם אובמה רוצה לתבוע שיתבע אבל מה הקשר לבית הלבן…..

06/06/2011 12:44

Y

טל"ח חיוך

הבית הלבן נלחם על היחס לנבחרי ציבור והיחס לנשיא מכהן, המאבק הוא נגד שנוי המוסכמות המקובלות בנושא זה, שינוי המוביל לזילות השלטון ומעמד הנשיא, כל נשיא, בארה"ב בכלל.

Y

(אורח)
07/06/2011 15:51

לא ברור לי מה כתבת?:)

אם יש לך דוגמאות אשמח:)

ככל הזכור לי זה לא קשור ליחס

זכור לי הפגנות נגד בוש והפכו אותו שם להיטלר – הבית הלבן לא עשה כלום

אותם הפגנות יש כיום על אובמה ואותם זן של כרזות – הבית הלבן לא עשה כלום

ישנם סוחרים רבים שעשו כסף ולמנף את אובמה או כל אחד אחר מבחינה כלכלית וכמובן שלא תבעו אותם

זו לא תביעה שאמורה להיות קשורה לבית הלבן אלא של אובמה בלבד אם בכלל לגיטימית התביעה הזו

אובמה משחק אותה מביא מים לאנשים ונציגים כדי להוכיח את הרצון והנחיצות להצטמצמות כלכלית

כביכול דוגמא אישית….

ולמה כשיש מבחינתו או היחצנים שלו סיבה לתבוע ישנו צורך לערב את כוחו וכספו של הבית הלבן

לא להאמין שזה עולם נאור זה….

יכול להיות שאני טועה וחסר לי מידע להבנת הנושא

אבל הזוי לי לחלוטין כל האירוע הנ"ל

הבית הלבן כנגד אזרח בגלל אובמה…..

08/06/2011 23:09

טעות לעולם חוזרת.. …יענו, קורה – לא נורא

אין צורך בדוגמאות: התעלמת מכך שעל אריזות הקונדומים מופיעה גם פיילין הרפובליקנית. אילולא הדבר ה"פעוט" הזה, הייתי מסכימה איתך בכל אות ואות

Y

(אורח)
09/06/2011 00:16
 LuckyHunch:

טעות לעולם חוזרת.. …יענו, קורה – לא נורא

את זה הבנתי:) לא הבנתי מה התכוונת בהמשך מה זאת אומרת? "

אין צורך בדוגמאות: התעלמת מכך שעל אריזות הקונדומים מופיעה גם פיילין הרפובליקנית. אילולא הדבר ה"פעוט" הזה, הייתי מסכימה איתך בכל אות ואות

אני מתפלא עליך לאקי שאת מאשימה אותי בהאשמה כזו הזוייה:)

הסיבה היחידה שהתעלמתי ממנה כי היא לא רלוונטית לעניין

מה לה ולבית הלבן?

אם זה היה הפוך אז הייתי מתעלם מאובמה

אם יש משהו פעוט בנושא הזה זה האזרח הזה שבסך הכל מתפרנס ממשהו חוקי ע"פ בית המשפט

והלא פעוט זה רדיפת הבית הלבן את איש זה ושאר ההשלכות

לו אובמה בלבד היה נגדו מסיבותיו הוא זה היה יותר לגיטימי ופחות חמור מאיך שאני רואה זאת כרגע

הבית הלבן נלחם על היחס לנבחרי ציבור והיחס לנשיא מכהן, המאבק הוא נגד שנוי המוסכמות המקובלות בנושא זה, שינוי המוביל לזילות השלטון ומעמד הנשיא, כל נשיא, בארה"ב בכלל."

לא הבנתי את כל המלל הזה:) איזה מוסכמות? איזה יחס? ואיזה שינוי? לכן בקשתי גם דוגמאות

09/06/2011 13:32
 Anonymous:

הסיבה היחידה שהתעלמתי ממנה כי היא לא רלוונטית לעניין

מה לה ולבית הלבן?

אם זה היה הפוך אז הייתי מתעלם מאובמה

אם יש משהו פעוט בנושא הזה זה האזרח הזה שבסך הכל מתפרנס ממשהו חוקי ע"פ בית המשפט

והלא פעוט זה רדיפת הבית הלבן את איש זה ושאר ההשלכות

לו אובמה בלבד היה נגדו מסיבותיו הוא זה היה יותר לגיטימי ופחות חמור מאיך שאני רואה זאת כרגע

הבית הלבן נלחם על היחס לנבחרי ציבור והיחס לנשיא מכהן, המאבק הוא נגד שנוי המוסכמות המקובלות בנושא זה, שינוי המוביל לזילות השלטון ומעמד הנשיא, כל נשיא, בארה"ב בכלל."

לא הבנתי את כל המלל הזה:) איזה מוסכמות? איזה יחס? ואיזה שינוי? לכן בקשתי גם דוגמאות

ובכן, השגיאה של הסוחר לא היתה ששם הכיתוב על אובמה, אלא ששם הכיתוב על פאלין.

אם היה שם רק כיתוב של אובמה, זה לא היה שווה התייחסות בכלל – כי ידוע שעל אף שאובמה הוא הנשיא השחור הראשון של ארה"ב, זאת רק התקדמות בדרך לצמצום היחס הגזעני כלפי שחורים במדינה – אבל הגזענות הזאת קיימת ובועטת ומופעלת בכל הכוח נגדו  כל הזמן גם על ידי רפובליקנים בדרגים שלטוניים שונים. אין שום סיבה שיתבע בשל אריזת קונדום אם לא תבע על דברים חמורים בהרבה מזה: הרשת מלאה בהם ונדמה לי שאין צורך לפרט.

אבל פאלין – שהיתה מועמדת לסגן נשיא ארה"ב ומושלת מצטיינת ואהודה של אלסקה – זה כבר ספור אחר. הסוחר אולי זכר שהיתה בנעוריה סגנית מלכת היופי של אלסקה, אבל שכח שעו לפני זה, כקפטן קבוצת כדורסל, הכנוי שלה היה "ברקודה", ולא בכדי. אין סיכוי שמישהו ינסה לבזות אותה וביחוד  לא את מה שהיא מייצגת ונלחמת למענו ולא ישלם על כך ביוקר: הקריירה הציבורית שלה מוכיחה את זה.

לכאורה אין לה שום קשר לבית הלבן, ורק לאובאמה יש. אבל עדיף לבית הלבן לתבוע את הסוחר ולא שיעופו ראשים בבית הלבן בעקבות פעילותה של פאלין מפני שלא עשה כן. יש לה רקורד מרשים של הצלחות בדברים כאלה…

אתה כבר מכיר אותי – הולכת על תחושות ורק אחר כך בודקת אם זה מסתדר עם העובדות. זה בהחלט מסתדר עם העובדות שכאן, למשל.

Y

(אורח)
09/06/2011 19:03

?     ?     ?   ?    ?     ?

שו???????

לטעמי את צריכה למחוק את התגובה האחרונה

ואין מקום כאן לתחושות

צר לי אבל לא האמנתי למה שקראתי:)

שו פאלין? מה פאלין? ואיזה סם לקחת:)

מאוד יהיה קשה לפאלין להעיף ראשים בארה"ב – אולי כשהמשיח יגיע:)

ולא רק לפאלין

יש לך מושג על התדמית של הרפובליקנים כיום בארה"ב ואת מצבם העגום

אובמה כיום גם אם יביא את ארה"ב לכלום מבחינה כלכלית – ולא מילימטר אחד קדימה ואפילו אם יקח אותם כמה מטרים אחורה בכלכלה האמריקאית עדיין אין אף רפובליקני שמהווה בכלל סיכון

ופאלין היא אפילו לא זבוב מטריד וגם יותר קטן מזה – אובמה בהחלט יודע את זה וכל הבית הלבן בטוח יודע את זה

הטעות הגדולה של מקיין היה להוסיף אותה אליו – היום גם לו לא יהיה סיכוי יותר:)

הרפובליקנים יודעים שזו הבעיה שלהם כיום בארה"ב – לא בוש ולא העבר – תדמיתם

והתדמית של פאלין היא בין הגרועות ולא רק אצל הדמוקרטים גם רפובליקנים

לצערי אני לא בעד לעשות אדם בדיחה

אני נגד התופעה הנ"ל

אבל ממנה עשו בדיחה הכי גדולה כיום בארה"ב

ובנוגע לסוחר הזה

הוא בהחלט לא סיכן את עצמו כאשר הוסיף את פאלין:) רחוק מכך:)

ואם את רוצה לדמיין סוחר בניו יורק שמוכר קונדומים

דמייני הומלס

אל תדמייני חנות

אל תדמייני מפעל ייצרני

אל תדמייני חליפה

זה עד כמה הזוי הסיפור הנ"ל

Y

(אורח)
09/06/2011 19:12

ועוד אוסיף לתאוריות התחושות שלך

שלו זה היה המציאות אז היא גם הזוייה

הבית הלבן יתבע אזרח (סוחר) בשביל אזרח אחר….

הצטרף21/07/2008
הודעות 4,914
09/06/2011 23:07

כלומר, השאלה היא מדוע לבית הלבן יש אינטרס לקדם מכירת קונדומים עם הכתובות האלה, ולא למה הוא יוצא נגדם?

Y

(אורח)
09/06/2011 23:32

לא

השאלה שלי היא מה הקשר של מדינה דמוקרטית (כאן ספציפית מדובר על ארה"ב והבית הלבן) לתבוע אזרח (כאן המדובר על סוחר ) כי פגע בנשיא

מהם הסיבות שהבית הלבן לתבוע את הסוחר הנ"ל??

(זה לא קשור לפאלין אם היא תובעת יש לה זכות וגם לאובמה

ומצד שני לעשות כסף ממוצר פוליטי – ראי קומיקאים – זה די חופשי ונקרא חופש הביטוי)

אובמה רוצה לתבוע או פאלין שיעשו זאת מכספם שלהם

הכסף שאזרחים משלמים לממשל הינו לחינוך ביטחון וכן הלאה

לא בכדי להגן על ההדוצ'ה……

סנגורי קצב מבקשים לדחות את הדיונים

26/05/2011 13:50

קצב יחכה כאדם חופשי למשפט שלו.

סנגורי קצב, ביקשו לדחות את הדיונים בתיק של קצב מאוגוסט לספטמבר על מנת שיוכלו להירגע ולנוח בקיץ.

"אין חולק על כך כי יש רצון לקיים את הדיון מוקדם ככל שניתן, אולם היות וקצב משוחרר ואינו במעצר אין דחיפות קיצונית לקיים את הדיונים במהלך הפגרה".

שניים מימי הדיון נופלים על ערב ט באב,ועל ט' באב עצמו וביקשו להזיזם כדי להתחשב בשומרי המסורת.

הסנגורים ביקשו אם אי אפשר לדחות, שיקדימו את הדיונים ליולי, אם הדבר אפשרי מבחינת הלו"ז של בית המשפט .

הפרקליטות של המדינה מתנגדת לדחייה.

מה דעתכם?

האם יש לדחות את הדיונים או להקדימם רק עבור הנוחיות של עורכי הדין עצמם?

  להמשיך לקרוא סנגורי קצב מבקשים לדחות את הדיונים

קצב לא יכנס לכלא עד לסיום עירעורו

18/05/2011 21:17

שופט בית המשפט העליון דנצינגר  החליט כי הנשיא לשעבר משה קצב, לא יכנס לכלא עד הכרעת בית המשפט העליון בעירעור.

הטיעונים הם:

  1. יש סיכוי סביר שאכן בית המשפט העליון יהפוך את החלטת בית המשפט המחוזי על אונס.
  2. משה קצב אינו מסוכן לציבור לדברי השופט דנצינגר.

אירגוני הנשים זועמות, היות שמשה קצב הואשם והוכרז ע"י בית המשפט המחוזי, כעברין מין סדרתי, לאחר שמיעת עדויות ובדיקה של המסמכים ע"י 3 אנשים במשך כמה חודשים, ואילו שופט אחד שבחן את בקשת העירעור, ולא נאלץ להסביר את זווית ראייתו או להתווכח עליה מול עוד אנשים, ויתכן שבחן את הראיות עצמן מהמשפט עצמו בזמן קצר יותר , הסכים לשחררו ממעצר עד לסוף הליך העירעור.

מה דעתכם?

 

19/05/2011 15:07

אכן משה קצב אינו מסוכן לציבור, אבל הציבור מסוכן למשה קצב. בהחלטה זו השופט קבע שעד לערעור אין שום סיבה שהגנת משה קצב מפני הציבור תעלה לציבור יותר ממה שעלתה עד כה.

סיכוי סביר? כלומר שהסכוי יותר מזניח. בתיק כל כך מורכב זה לא מפליא

20/05/2011 13:57

קשה לי להאמין שבית המשפט העליון ישנה מהותית את גזר הדין של האנס,

אולי יפחית לו שנה או שנתיים,

אם העליון לא יכנים אותו לכלא הרי עם ישראל יאבד את אמונו בכל מערכת בתי המשפט,

לא יתכן כי 3 שופטים במחוזי אשר ראו ושמעו עדים פסקו כפי שפסקו והעליון ללא ראיה ושמיעה של העדים יבטלו את החלטתם לחלוטין,

לטעמי השופט דנציגר טעה ובגדול

היום כל עבריין צעצוע ידרוש מבית המשפט לא להכניס אותו לכלא עד גמר העירעור וזאת לפי תקדים האנס קצב

יסתובבו כאן הרבה פושעים משוחררים עד העירעור

 

דון קיחוטה

רעות

(אורח)
20/05/2011 17:01

קצב הוא איש נאלח ,הוא מטרידן  מין סידרתי מהזן הישן, הרע והגרוע ,

קצב עשה מעשים שיש לגנותם , הנשים שפגע בהם ,חבריו משולי העולם התחתון ועוד .

אבל , קצב אינו אנס !!

עדותה של א' ממשרד התיירות עשוי ככברה ,זו מסננת וגבינה שוויצרית בכמות החורים שיש בה .

לא שמעתי מעולם על נאנסת שחוזרת ומבקשת מהאנס שלה עבודה אצלו .

חבקוק

(אורח)
20/05/2011 17:44

יש פה חוסר הבנת

 מאחורי כול פרשת קצב עומד אדם אחר לגמרה מאשר קצב עצמו

הוא ממליך מלכים והוא מחסל מלכים

הוא האיש הכי חזק במדינה

וזה לא ביבי ולא ברק

האיש הזה מחליט לשופטים מה לומר והוא מפחד שקצב יפתח את הפה ויספר לכולם על מעללי האיש הזה

לכן האיש הזה החליט שעדיף שקצב ישאר בחוץ מאשר יתחיל לזמר בכלא.

da

(אורח)
21/05/2011 20:05

בושה וחרפה! אני לרגע חשבתי שיש צדק במדינת ישראל, אך יש טיוח!!!!!!!!!!!!!

מי שנאשם ובית המשפט חרץ את גורלו כמובן רשאי לערער כמו כל אחד, אך עליו להכנס עכשיו לכלא כפי שקבע בית המשפט.

אז מה אם הןא היה נשיא????

התהדרנו בעולם במשפטי צדק גם לפוליטיקאים בכירים. ומה עגשיו?????????? היפוך ההחלטה, בושה וחרפה.

7 שנות מאסר בכלא נגזרו על קצב

 

22/03/2011 11:18

ברוב של 2 שופטים מול אחת, הוכרע גזר הדין של קצב, שבע שנות מאסר בכלא.

השופטת,יהודית שבח , בעמדת המיעוט הייתה מוכנה להסתפק ב4 שנים בכלא, היות שמעמדו של קצב נפגע מאוד בשל הפרשה, ובעצם החברה הענישה אותו.

שני השופטים האחרים, גזרו עליו 7 שנים, ענישה שכבר ניתנה בעבר על אונס הטרדה מינית ועבירה נוספת,ואינה חריגה או חמורה יותר מהרגיל.( גזר דין של 7 שנות מאסר ניתן 78 פעמים בעשור האחרון על אונס הטרדה מינית ועבירה נוספת)

הם לא התחשבו בעובדה שניצל את מעמדו הציבורי כח"כ או כנשיא, ברף הענישה שקבעו.

 

מה דעתכם על הענישה?

מידתית או קלה מידי או מחמירה מדי?

 

26/03/2011 00:51

אמש עלה הנושא בשיחת אגב שהיתה לי עם שכנה כבת 85, אשה פעלתנית וחריפת שכל שמאחוריה קריירה אקדמית ארוכה. כל כך הייתי בטוחה שזה יהיה סמול טוק כי אנחנו מסכימות, שתגובתה הותירה אותי בשוק.

היא אמרה שהיא לא מאמינה שיש אשה עובדת כלשהי שאיזה מנהל לא שלח  ידיים לגופה ו"ניסה משהו", איזה חיבוק… אולי טפיחה ידידותית על הישבן. הכל תלוי בנשים, גברים לא יכולים אחרת כי זה חלק מהיותם גברים. לא היה צריך להיות משפט בכלל, אין ספק שכל הנשים האלה שמאחורי האותיות אשמות, ואילולא אותן פמיניסטיות מטורפות העניין לא היה מתחיל בכלל או לכל היותר גווע כבר בתחילתו, כפי שצריך להיות.

 

מעניין כמה אנשים חושבים כמוה……

 

 

28/03/2011 17:32

כמו שאמרת- היא בת 85, בתקופתה היו נורמות אחרות….

היום קצין שהיה אומר: הטובים לטיס, הטובות לטייסים- היה גומר את הקריירה.

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

 29/03/2011 01:53

אייל,

זה לא השתנה תוך יום-יומיים. כשהייתי בסדיר היו קצינים (וגם טייסים) שהתנהגו בדיוק כך, והיו שלא רק שזה נראה להם לא תקין ולא מוסרי, אלא נלחמו בתפיסה הזאת בכל דרך, מאחורי הקלעים וגם לגמרי בגלוי. אותו דבר לגבי החיילות.

 

אז מה אתה חושב? טוב שהמצב השתנה? או אולי המצב בעצם לא השתנה, רק החוקים מנסים לשנות את  האטיקט בלא הצלחה ראויה לציון?

30/03/2011 15:37

כשאני הייתי בסדיר, נגד שאנס חיילת וכתוצאה מכך היא שוחררה מצה"ל ואושפזה בבית משוגעים הועמד לדין משמעתי בלבד…

אני רוצה לקוות שהיום זה לא היה קורה.

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

 

30/03/2011 19:09

כנראה שזה לא יקרה רק אם חוקי צה"ל השתנו. ראה כאן – לא אח של אף אחד