תודה שבחרתם רכבת ישראל.

בחצי מהרכבת מבאר שבע   תחנת מרכז בשעה  לחיפה שיצאה ב18:38 ישנה בעיית חשמל. בכמה קרונות הדרומיים ביותר אין חשמל בכלל בקרונות , לא תאורה ולא כריזה .
בחצי הדרומי של הרכבת ישנה תאורה אולם אין חשמל בשקעים.

הכרטיסן ניסה להחזיר את החשמל לקרונות הדרומיים  אולם ככל הנראה לא ניתן לפתור את הבעיה במהלך הנסיעה.

הכרוז ביקש פעם אחת בנסיעה מהנוסעים בקרונות הדרומיים לנוע צפונה, עם כיוון הנסיעה עקב בעיית חשמל.

נוסעים שעלו מאוחר יותר לא קיבלו את המידע שרק בחצי הצפוני יש חשמל בשקעים וניסו עוד ועוד שקעים בחצי הדרומי או שנעו דרומה בחיפוש אחר שקעים שעובדים.
רכבת ישראל מתנצלת על אי הנוחות.

לדעתי היה ראוי שהכרוז יפרסם ביחד עם התחנה הבאה גם לגבי בעיית החשמל לטובת הנוסעים שעלו לרכבת זה עתה , אולם צעד זה לא נעשה.
אישית אני מקווה שהתקלה תועבר לגורמים הטכניים ומקבלי ההחלטות שיחליטו על השבתה של הרכבת עד לטיפול בבעיה .
אם זה מתגלה 5 דקות לפני נסיעתה, זה סיפור אחד. אבל אם זו בעיה ידועה מראש, האם לא עדיף להשביתה ולתת לטכנאים את הזמן לפתור אותה ? הרי הקרונות החשוכים ללא חשמל הם גם בעיה בטיחותית בערב.

מהמשך בירור עם מנהל התחנה , התגלה שהיא אכן ממשיכה ישר למוסך.מה שעוד גיליתי הוא שהנוהל מחייב פקח שמגלה תקלה לדווח עליה.

מה דעתך? Comment

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s