הגיגי נסיעה נוספת ברכבת

מכירים את הרכבות העמוסות במוצאי שבת , בראשון בבוקר או החמישי או שישי , שיש מלא חיילים ומלא סטודנטים שנוסעים ואין מקום לשים את התיק בחלק שביןגב של כיסאות רביעיה אחת לשניה כי כבר יש שם תיקים ?
אם אני יכול , כדי לא לחסום את המעבר.. אני שם את התיק מתחת לספסל  מתחת למושב שבו אני יושב. אנשים מתחלפים כן שלעיתים מי שאני יורד לפניו לא יודע ששמתי את התיק מתחת למושב….ומתפלא כשאני מבקש שיזיז את רגליו כדי שאוכל להוציא את התיק.
זה גורם לי להרגיש כמעט כמו קוסם ששולף שפן מכובע.

מה דעתך? Comment

