L95320034[1]

הריגשונים מחליפים את הסלנג

אינסטגרם בדקו כל חצי שנה בקרב משתמשים חדשים את מידת השימוש בסמלילים אל מול הסלנג הקצרני באינטרנט.
תוצאות המחקר, הן שהמשתמשים החדשים באפליקציה משתמשים יותר בסמלילים ופחות בקיצורים או בסלנג.
במקום lol ו rofl משתמשים באייקון של פרצוף צוחק או פרצוף צוחק עד דמעות.

לדברי חוקרי שפות, בלשנים, הצמצום של מגוון  מילים נרדפות לאייקונים אחידים מהווה למעשה נסיגה. זהו מעבר משפה כתובה ועשירה לשפת ההירוגליפים העתיקה שמצומצמת במבחר המילים וחסרת גיוון.

מה דעתך? Comment

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s