זכות המפרסמים לדעת ?!

עולות טענות נגד אתר וואלה על הטעיית המפרסמים ומשרדי הפירסום בפרמטרים שהציג על שליטתו בשוק המצביעים הפוטנציאליים ומידת חשיפתם לוואלה.

"לא יכול להיות שאתר שמכבד את עצמו נוקט בהטעייה ברורה ומכוונת במודעה שפורסמה בעיתון ארצי, ובמקביל שולח מצגות לא עדכניות למשרדי פירסום. מן הראוי היה לציין בפרסומים השונים שמדובר בנתונים רלוונטים נכון לרבעון האחרון של שנת 2013, שזה כשלעצמו אבסורד כאשר אנחנו נמצאים בפיתחה של שנת 2015. כמובן שאף אחד לא יתהדר בחולשות שלו, אך יש לציין גילוי נאות בפרסומים מהסוג הזה, בדיוק כמו שכל חברה רצינית המעלה קמפיין עם תשבחות למוצר כזה או אחר, תציין על מה היא מתבססת".

בנוסף, ישנה טענה שוואלה לא מדווח על נתח השוק שלו מפלאפונים חכמים,  מגמה שהולכת ועולה בקרב המצביעים הפוטנציאליים.

תגובת ערן גוטדנקר, סמנכ"ל שיווק ותקשורת של אתר וואלה לטענות שהועלו נגדו :
1.) "הנתונים המוצגים הם נתונים פנימיים של מערכת וואלה, המבוססים על מדידות של החודש האחרון" .

2.) "גם בתקופת המדידה של גימיוז בזמן שהוועדה פעלה, הנתונים האלו לא השתנו לאורך שנים".

http://ice.co.il/article/view/400726

לי אישית לא ברורים 2 דברים מתגובת ערן:

למה שיהיה הבדל בין מדידות פנימיות של וואלה לכאלו של גוף חיצוני אובייקטיבי?
ואם אין הבדל או בעיה באמינות, למה נוסף ההסבר השני ?!

מודעות פרסומת

מה דעתך? Comment

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s