לוסי אהריש מסרבת לשמוע את ההצדקות וההסברים לטבח

לוסי אהריש, שדרנית טלוויזיה ערבית ישראלית מערוץ 24news מגיבה להסברים שהניעו או הובילו לרצח בבית הכנסת בהר נוף:
"לא רוצה להבין! לא רוצה להקשיב לשום תירוץ עלוב. זאת האחריות שלי כלפי החברה שלי, כלפי המשפחה שלי, כלפי החברים שלי וכלפי המקום שבו אני חיה לקום ולצעוק בקול גדול ולגנות את האכזריות.
"ולמשפחות כל מה שנותר לומר הוא יהי זכרם ברוך, ומי ייתן ולא תדעו עוד צער…".

עוד היא אמרה שהיא מפחדת ממצש שבו הרוב הדומם והשותק שמאפשר לקומץ קיצונים להחריף את המצב.
http://m.globes.co.il/news/m/article.aspx?did=1000987722

תגובה אחת בנושא “לוסי אהריש מסרבת לשמוע את ההצדקות וההסברים לטבח”

מה דעתך? Comment

