זועבי: החוטפים אינם טרוריסטים

  • חנין זועבי, אמרה בראיון ברדיו "הם לא טרוריסטים. אני לא מסכימה איתך, הם אנשים שלא רואים שום פתח לשנות את המציאות שלהם והם נאלצים להשתמש באמצעים האלה, עד שישראל תתפכח קצת, עד שהאזרחים של ישראל והחברה תתפכח קצת ותרגיש את הסבל של האחר".
    דברי הרצוג במכתב לזועבי :

    • "בשיאה של המערכה להשבת הבנים בחרת לומר אמירות מגונות שמעניקות רוח גבית לחטיפה ופוגעות בשלום ובדו קיום לא פחות מכל פעולת תג מחיר",
    • "אמירות אלו מסבות כאב עצום למשפחות הממתינות בחרדה לדעת מה עלה בגורל בניהן וגורמות עוול גדול למגזר הערבי בישראל שמסתייג מטרור ואלימות. ראוי כי תתנצלי ותימנעי בעתיד מאמירות שמזיקות למרקם החיים העדין בישראל".
  • כמו כן תעלה בשבוע הבא להצבעה  הצעת חוק שיאפשר לזרוק את מי שמביע תמיכה בטרור נגד המדינה מהכנסת ועיקריה הם :
    1. ניתן למנוע מאדם להתמודד לכנסת אם הוא מסית לטרור, אבל אם חבר כנסת שנבחר מסית  לטרור אי אפשר להדיח אותו כיום או לשלול ממנו את סמכויותיו לאורך זמן .
    2. "כדי למנוע מצב אבסורדי זה המגיע עד כדי סיכון ממשי של מדינת ישראל ואזרחיה כאשר מתוך הכנסת תומכים במאבק מזוין נגד מדינת ישראל, יש לתקן את החוק כך שימנע מחברי הכנסת – גם לאחר הבחירות לכנסת – לפעול בניגוד לחוק".
    3. כדי להפסיק את חברותו של חבר כנסת יידרש רוב של 80 ח"כים, והחלטה של בית המשפט העליון ברוב של שבעה שופטים.

לדעתי שאלה חשובה לא פחות:
מה יקרה למפלגה שממנה בא חבר הכנסת שיודח? הרי היא נבחרה ומייצגת איזושהי מפלגה וערכים. אם אינה פועלת ללא גיבוי המפלגה ובניגוד למפלגה, מדוע לא פעלו או הענישו אותה קודם שעלתה להדחה? ואם קיבלה גיבוי, האם לא מגיע הדחה של כל נציגי המפלגה מהכנסת?

<span dir=rtl>7תגובות ל‘זועבי: החוטפים אינם טרוריסטים’</span>

Add yours

    1. זה על שגינתה את אבו מאזן וקראה לו בוגד בגלל התיאום הבטחוני הפלסטיני עם ישראל, לא בעקבות אמירותיה שהחוטפים אינם טרוריסטים….

      אהבתי

      1. אם הוא אינו בוגד, אז הם באמת טרוריסטים.
        כמובן, שכאשר מדובר במוסלמים, יש כמה דרכי הונאת הלא מוסלמי וכמה דרכי אחיזת עיניים הקבועות בקוראן ופותחו ושוכללו בהיסטוריה המוסלמית. אולי זה העניין.

        אהבתי

    1. חסר הסבר? אולי אונס ילדות על ידי מוסלמים ברחובות לונדון בכל שני וחמישי הוא חסר הסבר, אבל לא זה. איזה צביעות!

      אהבתי

מה דעתך? Comment

למעלה ↑