תביעה לעצור את הקמפיין החדש של הוט

חברת IBC הגישה תביעה לעצור את הפירסומים של המותג החדש של הוט, הוט פייבר, מאחר שמבחינת החיבורים, המותג החדש של הוט אינו מותאם לחיבור לסיבים אופטיים.

"חברת IBC נמצאת בשלבי הפריסה של רשת תקשורת הבנויה מ 100% סיבים אופטיים ( Fiber 100%). בעוד מספר שבועות יחוברו הלקוחות הראשונים לרשת הסיבים ויתנסו לראשונה בישראל בהבדל התהומי בין רשת הבנוייה חלקה מסיבים לרשת הבנויה מ 100% סיבים . כבודו של המוצר החדש של הוט במקומו מונח אך אין לו שום קשר לרשת תקשורת הבנוייה מ 100% FIBER .
"ישנה חשיבות צרכנית ממעלה ראשונה לכך שרק שירותים המבוססים על סיבים אופטיים יוכלו להשתמש במילה Fiber על מנת לתאר את השירות שהם מציעים, כך שלא תיגרם הטעיה של צרכני התקשורת בישראל"

מודעות פרסומת

מה דעתך? Comment

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s