כמה זמן לוקח לתקן קמפיין?

בדיון שנערך בבג"ץ באמצע פברואר חייבו השופטים את המדינה לסייג את הפרסומים למאגר הביומטרי ולתעודות הזהות החכמות.
להבהיר שאין חובה להסכים לקחת חלק ושהזכויות של מי שיסרב להנפקת תעודת זהות או דרכון חכם לא יפגעו, ולהבהיר שההסכמה לקבלם תכניס את נהתונים הללו למאגר הביומטרי.
הקמפיינים עדיין מפורסמים  באינטרנט ללא ההבהרות הללו, בניגוד לצו בית המשפט העליון.

תגובת רשות האוכלוסין: "אנו מכבדים את החלטות בית משפט ונערכים בימים אלה ליישום החלטת בג"ץ בנושא התיעוד והמאגר הביומטרי".

אם רשות האוכלוסין  מכבדים את ההחלטה, מדוע לא הסירו בינתיים את הקמפיינים שלא עומדים בדרישות הללו ?!

מודעות פרסומת

7 מחשבות על “כמה זמן לוקח לתקן קמפיין?”

    1. השאלה המעניינת היא מה היה קורה לו ההטעיה ואי שמירת החוק היתה באה מצד אזרח מן השורה, או גוף פרטי שלא היה מתקן את ההודעות בזמן של חודש, ולא היה טורח להסיר את הקמפיין המטעה. האם היה מקבל קנס, האם היה נאסר עליו לפרסם את הקמפיין עד לתיקון ולהוספת המידע המהותי החסר הזה, והאם לא היה מואשם כעת בבזיון בית המשפט באי תיקון המידע עד כה, דהיינו בהפרת ההחלטה הזו של בית המשפט.

      אהבתי

      1. אין לדעת: כשהמדינה לא שומרת חוק – הכל יכול להיות – תלוי במי מדובר. למה ששופט פוסק אין שום ערך מוסרי אלא רק תועלתני, למי שעצם העובדה שכך נפסק מספק תועלת כלשהי

        אהבתי

  1. כנראה שההגיון הישר עובד, ושאפשר לתבוע גם את המדינה על ביזיון בית המשפט.
    המתנגדים להקמת המאגר עתרו לבג"ץ להורות על הסרת כל הפרסומים הפוגעים באופן מיידי, וכן לחייב את שר הפנים ואת רשת האוכלוסין וההגירה בתשלום "קנס משמעותי ההולם את חומרת מעשיהם בעבור כל יום בו פסק דינו של בית המשפט הנכבד אינו מקוים".
    עוד אמר עו"ד קלינגר מהתנועה לזכויות דיגיטליות: "אם לא יופסקו הפרסומים הלא חוקיים מצד משרד הפנים אנו נשקול לבקש לתפוס מידית את החומרים הלא חוקיים ולהשמיד אותם"
    http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3627320,00.html

    אהבתי

מה דעתך? Comment

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s