בצהרי היום, בחוף בוגרשוב בת"א | עשרות צפו במין קבוצתי בצעירה; איש לא התערב, גם לא המשטרה – הארץ

בצהרי היום, בחוף בוגרשוב בת"א | עשרות צפו במין קבוצתי בצעירה; איש לא התערב, גם לא המשטרה – הארץ.

זאת הכתבה העיתונאית שחשפה את הסיפור.

מאז המשטרה עצרה 3 נערים בני 15 (כך מדווח) ו…הרבה מכסתח. לא ברור:

1. איך זה ששיחות למשטרה לא הוקלטו במשך יום שלם (!!!)? מי בכלל מאמין לתירוץ הבלתי אמין הזה? – קל יותר להאמין לסיפור שהכלב אכל את המחברת שבה שעורי הבית

2. איך זה שאנשים לא פוחדים לפרסם דעתם שזה טבעי בתגובות לכתבה מבלי לחשוש שייעצרו בחשד להשתתפות בארוע הזה או דומים לו הידועים למשטרה?

3.איך זה שאף אחד מן הנוכחים אך לא מדווחים לא נעצרו לחקירה – שהרי אי דיווח על פשע זאת עבירה על החוק הפלילי.

4. איך זה שהמשטרה חוקרת רק בעקבות הפרסום, ויחד עם זאת אינה חוששת לדווח  שאם יסתבר שמדובר במין בהסכמה, לא ניתן יהיה להאשים ביותר מאשר מעשה מגונה? – ומאחר שכך – מה הפלא שרוב מעשי האונס אינם מדווחים? – הרי ניצול מיני של חסר ישע (אדם מופרע בנפשו כלול בהגדרה זאת) מוגדר בחוק כאונס, לא רק הארץ מגדיר כך את המעשה בבוגרשוב בגירסה האנגלית של הכתבה.

ולסיום שאלה כללית: מה הטעם בחוקים נפלאים על הנייר, שאף אחד לא מתייחס אל קיומם בכלל או מבין מה שכתוב בהם?

.

.

*אני לא שואלת את עצמי מה הייתי עושה לו הייתי שם. אני רוצה לנסוע לליליפוט שלא על מנת לחזור: שם ברור מי ומה זה יאהו. כאן לא: זה בלתי אפשרי כשהרוב הם יאהו

11 תגובות בנושא “בצהרי היום, בחוף בוגרשוב בת"א | עשרות צפו במין קבוצתי בצעירה; איש לא התערב, גם לא המשטרה – הארץ

הוסיפו את שלכם

  1. היי לאקי

    סיפור קצר
    באו ללמד זכות על ישראל ואמרו שאלו אדם בתקופה שבה הכל היה מבוקר ע"י הממשלה והתפתח שוק שחור לא חוקי , ואמרו לו אולי יש לך בשר אלכוהול אמר כן בוא בלילה שהמשטרה לא נמצאת ….

    שאלו יהודי בפסח יש לך לחם והוא ענה השתגעת תתרחק ממני

    לחמץ אין משטרה ואין כלא ובכל זאת לא משאירם פרור הכי קטן , כי אסור

    ואילו חוקי המדינה יש שוק שחור ועוד כל מני דברים

    אמנם שאלות טובות גם בתקשורת שמעתי דיונים על דיונים שאלות על שאלות והתשובה לכל השאלות היא פשוטה

    אחרית הימים

    הדברים ידועים מראש וכתובים מראש כבר אלפי שנים אך עדיין יש מי שלא מקבל זאת מתרוצים על תירוצים שונים אבל כל יום מקבלים הדברים מקבלים עוד הוכחות לנכונותם

    אם תקראי מה שכתבתי בזמנו על עניין אחרית הימים וגוג ומגוג https://bestplace0nway.wordpress.com/2012/03/14/27012011-1535-%d7%94%d7%a0%d7%94-%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%9d-%d7%92%d7%95%d7%92-%d7%95%d7%9e%d7%92%d7%95%d7%92%d7%90%d7%97%d7%a8%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%99%d7%9e%d7%99/

    "נראה שבתקופה האחרונה מתרבים הנושאים והשאלות על

    משיח ?

    אחרית הימים?

    סוף העולם לא סוף העולם?

    מאבק עם הפלסטינים?

    מלחמה אזורית/ מלחמת עולם/ גוג ומגוג?

    חזרה בתשובה/התעניינות ביהדות?

    "חרדים"/"חילונים" רעים/ טובים?

    מדינה חילונית/ מסורתית/מדינה בתשובה?

    ישראל בעניי ארה"ב /העולם?

    אלימות במשפחה/ברחוב?

    מין בכל מקום?

    יוקר המחיה/לא גומרים את החודש?

    מה קורה פה????

    האם הכול אקראי או שמה חלק מתוכנית גדולה ….?"

    הנה שוב הדברים ממסכת סוטה

    בעקבות משיחא (לקראת ביאת המשיח):

    חוצפא יסגא (החוצפה תתעצם)

    יתנו פרי בשפע, אבל בכל זאת מחיר היין יהיה יקר בגלל הרצון של בעלי הממון להתעשר על חשבון החלשים)

    ומלכות תהפך למינות (מינות בדברי חז"ל היא כפירה, ומלכות בדברי חז"ל היא שלטון. המשמעות היא שהשולטים [בישראל] יהיו כופרים ולא יקיימו תורה ומצוות)

    ואין תוכחת (להבדיל מתקופות אחרות בהסטוריה, שבהם כשהיו רואים את אלה שהיו סוטים מדרך התורה, היו נותנים להם תוכחה קשה, ואז היו חוזרים לדרך המוטב, בדור הזה אין מי שייתן תוכחה שכזו, ואם יש כזו תוכחת, אז היא מתקבלת בצחוק ובגיחוך).

    בית וועד יהיה לזנות (בית וועד הוא מקום התוועדותם של האנשים, והסבירו חז"ל שבזמן המשיח עיקר התוועדותם של האנשים תהיה לצורך ‘זנות’, מושג אב בדברי חז"ל לענייני עריות וכו’, ומה שרואים כיום, בתי קולנוע, דיסקוטקים וכו’, הכל נכלל תחת מושג זה)

    וחכמות סופרים תסרח (חכמות סופרים זהו למוד התורה, ובעיני מרבית הדור חכמה זו סרוחה)

    ויראי חטא ימאסו (מאיסה בכל ירא שמיים, כיפה סרוגה, כיפה שחורה, לא משנה – שנאה לכולם)

    והאמת תהא נעדרת (והסבירו חז"ל: שנעשית עדרים עדרים והולכת לה, כלומר שגם במקומות האמת, כמו בעולם התורה, יש, למסתכלים בעין בלתי מזויינת, מחלוקות רבות, וכאילו שנראה שגם שם האמת חסרה)

    נערים פני זקנים ילבינו (אין שום בושה מפני גדולי התורה, שאלה ‘זקנים’ בלשון חז"ל, ומנסים לבייש אותם בראש חוצות, בכל מהדורת עיתון וחדשות)

    זקנים יעמדו מפני קטנים (הגדולים בתורה מחוייבים עפ"י חוקי השלטון לתת כבוד לצעירים בזויים ומבזים)

    בן מנוול אב (הבנים מתחצפים להוריהם, ובעוונותינו הרבים ראינו שאפילו רוצחים אותם, בהיפך הגמור לצווי התורה על כבוד הורים)

    בת קמה באמה (כנ"ל), כלה בחמותה (כנ"ל), אויבי איש אנשי ביתו (כנ"ל)

    פני הדור כפני הכלב (והוסבר: כפי שכשזורקים על כלב אבן, הוא מתנפל על האבן ולא על מי שזרק, כך הדור לא יבין שהצרות באות מאבינו שבשמיים כדי לעורר אותנו בתשובה)

    הבן אינו מתבייש מאביו (אובדן הבושה. לצערנו בדור הזה עושים אפילו מצעדי בושה…)

    ועל מה יש לנו להשען? על אבינו שבשמים (אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים)

    (סוטה מט ע"ב)

    לאקי זה לא עניין של חוק יש דברים שלא צריך חוק יש מוסר יש יהדות

    אין יהדות אנחנו הופכים לבהמות ומתבהמים ללא בושה בכל מקום

    אם עושים מצעדי "גאווה" "אהבה" יותר נכון תאווה מצעדים שאומרים הכל מותר בכל מקום.

    לכן אן לבוא אליהם בטענות אלא לעצמנו
    לא שואלים הנוער לאן? אלא הנוער מאיפה?

    אהבתי

    1. שלום הינדיק 🙂

      אכן הרחבת על כך עוד הרבה מעבר לזה בדיון על אחרית הימים. זה מספק תשובה לשאלה המהותית שדת עונה עליה: "למה?"
      אני יכולה לפרט השתלשלות כמעט מלאה של הליקויים החינוכיים והקלקלות החברתיות שהביאו לכך, אבל לא מוצאת טעם לטרוח לעשות זאת: אף אחת מן התשובות לא תשנה ולו במעט שבמעט את תחושת המיאוס.
      יתר על כן, גם מי שכל התשובות המלאות בידו, מוטב שישקול היכן ומתי להסתובב לבד, במיוחד אם הידען הזה הוא בעצם היא – זה לא שלרוב האנשים לא איכפת, אלא שכבר אינם יודעים לזהות פשע גם כאשר הם עצמם הקורבנות לו.
      רוב האנשים, ממש לא רק הנוער: לפי כל הדיווחים היו בקרבת מקום על החוף משפחות שלמות, הורים וילדים, ואף אחד לא עשה כלום.

      אהבתי

  2. הנושא הזה משתרבב כמעט לכל שיחה בכל נושא בימים אלה. כך אירע שהשתרבב לתוך התגובות לפוסט הזה של אופטיקאי – http://optikay.wordpress.com/2012/04/19/%d7%90%d7%99%d7%96%d7%94-%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%a9%d7%95%d7%90%d7%94/

    ברשותו, אני מצטטת כאן חילופי הדברים הרלוונטיים בינינו: –

    optikay | אפריל 20, 2012 בשעה 15:34 | להגיב

    האדישות של האנשים כאשר רואים אישה בחוף הים של ת"א שמקיימת סקס בזה אחרי זה עם נערים בני 16 במשך ככל הנראה 3 שעות, והמשטרה אדישה ולא מגיעה או לא מתערבת בנעשה למרות שיחות שהגיעו פניות בעניין, וכרגע זה לא משנה האם היה משהו לא חוקי בהתנהלות של הנערים או של האישה או שלא.

    1uckyhunch | אפריל 20, 2012 בשעה 16:07 | להגיב
    זה לא אדישות, קאי. זאת אטימות שמקורה בבורות:

    -ההורים שהיו בהרכב משפחתי מלא לא הרחק מהתרחשות האונס הקבוצתי על חוף בוגרשוב לא מבינים כנראה גם עכשיו שחוסר התגובה האדיש שלהם הפך את ילדיהם לקורבנות בכך שנחשפו להתבהמות וביזוי כבוד אדם של השותפים למעשה ושל הוריהם, בעצם חוסר ההתייחסות שלהם – המעניק לגיטימציה אוטומטית להתנהגות כזאת.
    וזאת גם לא אדישות כשאדם לא מבין (כל הגברים שדיברתי איתם במציאות, מלבד אחד) למה אני מתעקשת שזה אונס קבוצתי, ואילו אני לא מבינה איך לא רואים ההקבלה הפשוטה: גם אם א' ביקש מב' שיכה אותו, א' הוא מוכה וב' הוא המכה, והמעשה הוא אלים. מה שקרה שם משפיל ומבזה את האשה, את שותפיה למעשה/ים ואת כל מי שהיה נוכח וראה ושמע את זה שלא ברצונו (כולל המלצרים המזועזעים מהמסעדה השכנה ועוד עוד). זה אונס קבוצתי בהרבה יותר ממובן אחד.

    optikay | אפריל 20, 2012 בשעה 16:51 | להגיב
    חלקית אני מסכים איתך, וחלקית לא.
    בחקירה במשטרה, האישה אמרה שהיא זו שיזמה, וגם אם היתה שיכורה, נערים בני ה16 ככל הנראה לא שמו לב, או לא אמורים לזהות מנסיון אישה שיכורה. האישה גם בחקירה לא באה בטענות לנערים שהיו איתה. הדבר היחידי שהאישה חושבת או מסכימה שזה לא היה בסדר, זה שזה נעשה בפומבי, וקרוב כל כך לאנשים אחרים שהיו על החוף, אם כי לטענתה זה לא היה כל כך קרוב.

    אני אישית חושב שהאישה לא בסדר, אם זה מה שהיא חושבת, ושבמעשיה והתנהגותה היא גרמה סבל לאחרים, אבל זה במעשה מגונה בפומבי,ולא אונס.‬

    אני חושב שיש גבול ממש דק, ושבעצם רק לאור העובדה שהאישה היא זו שאומרת שהנערים לא אנסו ולא ניצלו אותה, ושהכל היה מרצונה,אז זה לא אונס. הרי זכותה של אישה על הגוף שלה, ואלילולי זה היה במקום ציבורי, לא היתה מהומה כל כך רבה.

    אהבתי

  3. הי לאקי

    כולם יודעים שכתוב שאנחנו עם סגולה (יש מי שרואה בזה גזענות אבל זה דיון רחב אחר).

    לא הרבה מבינים מה זה אומר …

    עם סגולה סגל זה ניקוד וסגול זה גם אחד מטעני המקרא כאשר ההבדל בנהם אחד כלפי מעלה מעל האות(טען המקרא) והשני (ניקוד) כלפי מטה מתחת לאות ..

    כך גם אנחנו עם סגולה כאשר אנחנו מחוברים לשם ולערכינו היהודים אנחנו (כעם וכחברה)למעלה עם נבחר מצפן ומוסר לכל העמים וכאשר אנחנו רחוקים מערכינו היהודים אנחנו למטה בשאול תחתיות ויכולים להיות מגדולי סוחרי הסמים רוצחים אנסים וכו …

    המשפט האחרון שאמרת "רוב האנשים, ממש לא רק הנוער: לפי כל הדיווחים היו בקרבת מקום על החוף משפחות שלמות, הורים וילדים, ואף אחד לא עשה כלום"

    אומר הכל אין ערכים לאף אחד אם אין הורים להדריך ולהעיר מה רוצים מהילדים והנוער….

    קריסת מערכות כללית….

    התחבטתי עם העניין אם יש פה אונס או לא ניסיתי ללמוד מהעניין עד כמה שמוחי המצומצם יכול להבין מקריאה בתורה על פרשת כי תצא (דברים כב)
    כג כִּי יִהְיֶה נַעֲרָ בְתוּלָה, מְאֹרָשָׂה לְאִישׁ; וּמְצָאָהּ אִישׁ בָּעִיר, וְשָׁכַב עִמָּהּ. כד וְהוֹצֵאתֶם אֶת-שְׁנֵיהֶם אֶל-שַׁעַר הָעִיר הַהִוא, וּסְקַלְתֶּם אֹתָם בָּאֲבָנִים וָמֵתוּ–אֶת-הַנַּעֲרָ עַל-דְּבַר אֲשֶׁר לֹא-צָעֲקָה בָעִיר, וְאֶת-הָאִישׁ עַל-דְּבַר אֲשֶׁר-עִנָּה אֶת-אֵשֶׁת רֵעֵהוּ; וּבִעַרְתָּ הָרָע, מִקִּרְבֶּךָ. {ס}

    כה וְאִם-בַּשָּׂדֶה יִמְצָא הָאִישׁ, אֶת-הַנַּעֲרָ הַמְאֹרָשָׂה, וְהֶחֱזִיק-בָּהּ הָאִישׁ, וְשָׁכַב עִמָּהּ: וּמֵת, הָאִישׁ אֲשֶׁר-שָׁכַב עִמָּהּ–לְבַדּוֹ. כו וְלַנַּעֲרָ לֹא-תַעֲשֶׂה דָבָר, אֵין לַנַּעֲרָ חֵטְא מָוֶת: כִּי כַּאֲשֶׁר יָקוּם אִישׁ עַל-רֵעֵהוּ, וּרְצָחוֹ נֶפֶשׁ–כֵּן, הַדָּבָר הַזֶּה. כז כִּי בַשָּׂדֶה, מְצָאָהּ;
    צָעֲקָה, הַנַּעֲרָ הַמְאֹרָשָׂה, וְאֵין מוֹשִׁיעַ, לָהּ

    יש שני מקרים 1. אישה הלכה ועיר משהו שכב עמה מגיע לה ולו מות כי אם היא הייתה מראה סוג של התנגדות מרימה את הקול או בכלל לא מסתובבת איפה שלא צריך משהו היה בא לעזור או זה לא היה קורה או הייתה הבנה שזה לא מרצונה אך מאחר שזה מרצונה זו גם אשמתה ומגיע גם לה מות .
    מקרה 2. הלכה בשדה ושם אין מי שישמע אותה אז ומכיוון שאין סיכוי שמשהו ישמע אותה נקודת ההנחה שהיא לא רצתה ולכן נאנסה שלא ברצונה ולכן היא תחיה והוא האונס ימות….

    אבל אז חשבתי על עניין נוסף כל הנ"ל כאשר יש לאישה דעת שזה לא בסדר אבל היום כל החינוך החברה כל הסובב אותנו אומר שזה בסדר ולכן היא במצב של תינוק שנשבה….

    ועל כן אני פוסק שזה אונס היות ואין לה דעת שזה לא בסדר כמו אדם לוקה בנפשו או אדם בעל פיגור או ילדים שגם אם תהיה הסכמה היא לא קבילה …

    אבל למקרה זה קדמו מקרים רבים ונורות אזהרה רבות מהמקרה כמו הנערה מחיל אויר ושם ראינו את תגובות הרחוב אז מה הפלא, מה כולם פתאום קופצים…

    רק לפני זמן קצר יצאה התקשורת נגד הפרדה באוטובוס שהרי אישה תעשה מה שבא לה וכן גבר מה שבא לו ויתנהגו ויתלבשו איך שבא להם. מי שיגיד אין מה להשוות, אז שיתעורר ויבין כי יש. חז"ל ידעו שהמדרון חלקלק ומגיעים למצב שהכל מותר ….

    מי שלא במין עדיין שיחשוב איך בצבא השגיחו משרוך וגומיה ועד כומתה וצבע הגופיה למה מאותה סיבה צריך להקפיד על הכל!

    יצר האדם רע מנעוריו

    עיר פרא יוולד

    וכבר ראינו איך אין גבולות מגיעים למצב שכבר היה השחתת כל בשר! ואז קיבלנו מבול…

    אהבתי

    1. אני באמת לא הצלחתי להסביר את עצמי, הינדיק.

      אז אנסה להבהיר עצמי: לפני 5 שנים ויותר דיברתי על קריסת מערכות כללית, הצבעתי על סימניה והפניתי תשומת הלב שזה קורה בזמן ההתרחשות עצמה.

      עכשיו אנחנו כבר אחרי הקריסה – ויש תוצאות ראשונות. יהיו עוד כאלה וגם יותר, גם אם ייעשו עכשיו כל הצעדים הדרסטיים הדרושים לעצירת המשך ההתדרדרות (לאור העבר – זה לא סביר שייעשה, לדעתי).

      האונס בבוגרשוב אינו אונס רק במובן התנ"כי המצומצם שהעלית, אלא גם במובן המודרני הרחב ביותר האפשרי – מובן הכולל גם (אבל לא רק) מה שבתורה נקרא "עינוי" – כמו למשל במקרה דינה בת יעקב, בו מסופר שבן מלך שכם עינה אותה. במקרה בבוגרשוב נוספה גם מידת סדום – ששם היו מענים אנשים לקול מצהלות קהל רב, מחיאות כפיים וכו' – בדיוק כפי שקרה כאן. בסדום מי שלא השתתף במעשים כאלה, שתק – וכך גם כאן. זה הדבר שמעורר בי כזה מיאוס.
      ההבדל היחיד בין ישראל 2012 לבין סדום העתיקה הוא שבסדום לא רק שזה היה חוקי, אלא החוק אף חייב את זה: להתנהג אחרת היה לא חוקי שם. לעומת זאת, כל מה שקרה בחוף בוגרשוב לא חוקי – כל הנוכחים הם עבריינים על פי החוק הישראלי, גם אלה שרק שתקו ולא עשו כלום. אבל כל המראיינים, המרואיינים, המשטרה וגם רוב המגיבים לארוע בתקשורת ובאינטרנט מתעלמים מן החוק או לא יודעים אותו בכלל.
      כלומר,הפיכתה של ישראל להעתק זהה של סדום היא רק עניין של זמן, נותר רק לנחש מתי זה יקרה.

      אהבתי

      1. הי לאקי המובן ה "תנכי" ממש לא מצומצם בשבת האחרונה דובר בפרשה אחרי מות -קדושים על מקרים כאלה שאישה יוצאת לזנות ולא רק במובן של היום בשביל כסף אלא הכוונה גם למעשה ללא חתונה…

        כמה מכירים קדושים תהיו ומה המשמעות של זה?

        מה שאני עוד אמרתי זה שגם היא וגם הם אנוסים להתנהג כך מכיוון שכך הם חונכו …..

        מי שיגיד מה פתאום ההורים והבית ספר אפ פעם לא אמרו לעשות כך הם אולי צודקים אך הם גם לא אמרו שאסור לעשות כך ….

        נוסף החברה ה… שלנו דוגלת בזאת או באותה חומרה לא מוקיעה זאת

        יש פה את הבחור עדי אני לא בא אליו בטענות אבל הוא מוכיח את מה שאני אומר הוא לא מצליח לראות מה לא בסדר פה …

        שלום עדי No offence אל תפגע זה לא אישי

        אהבתי

  4. זה ממש לא אדישות..התקשורת סתם ניפחה את הסיפור יותר מידי..וזה לא היה אונס..גם..אי אפשר היה ללכת להתלונן במשטרה..

    אהבתי

    1. ברוך הבא, עדי!
      בשביל שתהיה תלונה על אונס, קורבן האונס צריךם להתלונן. אם הקורבן לא חושב שהוא/היא קורבן – לא תהיה תלונה. זה עדיין לא אומר שלא היה אונס, יכול להיות שהקורבן לא מסוגל להבין מסיבה נפשית או שכלית שזה מה שקרה. ממה שדווח בתקשורת כנראה שהאפשרות השניה נכונה במקרה הזה. כתבו שהאשה הזאת לא לגמרי נורמלית, שיש לה איזה בעיות או הפרעות נפשיות

      אהבתי

  5. נכון לאקי ..אבל ממה שהבנתי מאנשים קרובים למקרה..היה כולה בנאדם אחד איתה וכל השאר היסתכלו..והם ידידים..אז אונס זה לא..וגם הם עשו את זה רחוק מאנשים..הקטע שעדיין אנשים התקרבו זה בעיה שלהם לא של המשטרה

    אהבתי

מה דעתך? Comment

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

%d בלוגרים אהבו את זה: