קטע מלא אהבה

ההודעה הבאה פורסמה ב:03/08/2009  ב"באמצע הדרך" על ידי ,ומתאימה גם לוולנטיינס דיי , ובדיעבד מתברר שיש 52 שירים :

להלן קטע שחיברתי עבור ט"ו באב.( בנוסח של המשחקים של זיהוי שמות של תוכניות טלוויזיה שהיו עושים פעם פעם לימי הולדת) בקטע הזה הוסתרו 50 שמות של שירים שקשורים לאהבה.נסו לגלות כמה שיותר שירים. אצלי יש את הפתרון המלא כבר כעת.

באתי אל היפה שלי, עמדנו פנים אל מול פנים, ואמרתי לה:
אהובתי, אני אשיר לך שיר. לא סתם שיר של יום חולין, כי זה הכל בשבילך. כולם יודעים שבקיץ הבא תלבשי לבן. היא אמרה לי: אוהבת אותך, עוזבת אותך כי זו אהבה אסורה. אני אמרתי לה שאני אוהב אותה, כי את, אלינור, הפרח בגני. היו לילות, שאמרת  לי אחכה לך.  כשהלכנו בשביל אל הבריכות, אז בפרדס ליד השוקת אמרת לי שאתה לי ארץ, חשמל זורם בכפות ידיך , שאלת מתי נתנשק, וזה היה כל הקסם.
באותו הלילה גופנו יצר שיר אהבה, שיר אהבה בדואי. עכשיו אני עדיין רוצה בך, האישה שאיתי לברית עולם, כי אנחנו כלים שלובים. אני לא רואה את דרכנו נפרדת,אני רומיאו, ואת הג'ולייט שלי. אנחנו לא עוד סיפור אחד של אהבה,יש לנו אהבה בת עשרים, ויותר חשוב מזה,  יש לך אותי.

מה ז"א כשנהיה איי שם, במדינת האהבה?! אין מדינה לאהבה, מה תאמרי אם  אשאל אותך מה זאת אהבה? תתני לי אלף נשיקות? טוב,אז אחכה לך, אבל אמתין עם זר סיגליות.שיהיה לך ברור:  זה לא רק בשביל לקבל חיבוק. אמתין, אם את חושבת שזה היה סיפור של חורף,אין טעם להתחתן. את באה מאהבה ,אבלתזכרי שהאהבה שלי היא לא האהבה שלו. 
  

את אהבת נעורי,  וגם אחרי שנהיה נשואים, גם אחרי הכל את שיר. את הרינה והחדווה שבליבי. כבר עכשיו כשכולם צועקים אהבה, אני בשקט בשקט מפנה מקום מאז שביקשת ,ומבקש שתשאירי לי מקום לחבק אותך.

חברים שלי אומרים לי היא כל כך יפה, ושלעיתים חוזר להם אותו  חלום כחול בגללה. אני אומר שכבר עשו מספיק פדיחות כשאמרו לך: "אני לא יכול להוריד ממך את העיניים"  

מקווה שנהניתם מהקטע, תהנו מהמשחק, ובהצלחה לכולם.

4 מחשבות על “קטע מלא אהבה”

  1. ואני ממש רוצה לנסות. הנה. :
    יפה שלי
    פנים אל מול פנים
    אהובתי
    אני אשיר לך שיר
    שיר של יום חולין
    זה הכל בשבילך
    כולם יודעים
    בקיץ הזה תלבשי לבן
    אוהבת אותך,עוזבת אותך
    אהבה אסורה
    אני אוהב אותך
    אלינור
    הפרח בגני
    היו לילות
    אחכה לך
    בשביל אל הבריכות
    בפרדס ליד השוקת
    אתה לי ארץ
    חשמל זורם בכפות ידיך
    מתי נתנשק
    זה כל הקסם
    שיר אהבה בדואי
    רוצה בך (אוי? )
    האישה שאיתי
    ברית עולם
    כלים שלובים
    עוד סיפור אחד של אהבה
    רומיאו
    אהבה בת 20
    יש לך אותי
    יש אי שם
    מה תאמרי
    מה זאת אהבה
    אלף נשיקות
    סיגליות
    רק בשביל לקבל חיבוק
    סיפור של חורף
    באה מאהבה
    האהבה שלי היא לא האהבה שלו
    אהבת נעוריי
    אחרי הכל את שיר
    צועקים על אהבה
    בשקט בשקט
    מפנה מקום
    תשאירי לי מקום לחבק אותך בחלום
    היא כל כך יפה
    חוזר אל החלום
    בגללה
    לא יכול להוריד ממך את העיניים (מאיר אריאל! 3&;)

    יאלללההה… 51!
    פיי. לא קל.
    לפחות צדקתי?!

    אהבתי

  2. מה זה אהבה?
    כל אחד רואה במבט שונה את התחושה העמוקה הזו,לאהבה אין גבולות,היא באה נקייה ממחשבות,מעוררת את כל הרגשות,ולפעמים שורפת בעזרת תשוקות.
    אהבה!
    זו נתינה נטו בלי לצפות לתמורה,לתת את הכל ולא לחשוב מה יכול לצאת מכך,לראות את האור הבוהק בתוך העיניים,
    להבין שבעת עת אנו שניים,רקיע שבעי הוא רק התחלה,לאהבה שלנו אין הגבלה.
    לחוש אהבה ולגלות אותה בעומק הגוף,זה כמו לגלות אוצר בקרקעית הים הערך של אהבה זו לא ניתן למדוד
    בשום דרך,היא טהורה כמו יהלום ומאירה את האור בחושך,מקררת בחמסין באמצע היום.
    אפשר לכתוב על אהבה בלי סוף יש לי אתר של שירי אהבה
    במקום זה המנצח הנצחי הוא הרגש הנפלא המלווה תזמורת של כלי נשיפה יש שם שדות העולים בלהבה
    מעוצמת התשוקה ואהבה עזה.
    לאהבה צריך בסך הכול נתינה מעומק הלב,להבין לאן אהבה יכולה להוביל ולאן אפשר איתה להיסחף
    אהבה היא נצחית ולא חתומה על ידנו אלה הכוח עליון נתן אותה כמתנה עבורנו.
    http://newlovesongs.net/ אשמח באמת לביקור שלך ובין דפי אהבה לוהטת לאיזו תגובה.
    בכבוד רב
    פאני

    אהבתי

מה דעתך? Comment

