על אהבה בעידן האפליקציות

View from Parliament's terrace
View from Parliament's terrace (Photo credit: stevenjbaker)

 

הצטרף 23/07/2008
הודעות 3,292
17/07/2011 14:14

מספר הרווקים והרווקות בישראל עולה בהתמדה, ומאות אלפים מחפשים אחר אהבה. הביקוש הגדול מביא איתו שלל אפשרויות חדשות להכיר. האם זה עובד?

כאן.

הצטרף 21/07/2008
הודעות 4,914
19/07/2011 15:52

מספר  הרווקים והרווקות בישראל עולה באופו יחסי לגודל האוכלוסיה??? – לא נראה לי. האוכלוסיה גדלה בשנים האחרונות והיחס בין רווקים לשאינם נשאר כשהיה, נדמה לי.

אז יס, מה דעתך על כל האפליקציות האלה? זה עובד, מנסיונך?

אני מכירה רק חלק קטן מהן, וגם זה ברפרוף: הן לא נראו לי מהתחלה. מתוכן, הרשתות החברתיות טובות להגדלת מעגל המכרים והחברים, אבל לא לשידוכים – כך מנסיוני הפרטי. ניסיתי קצת, ראיתי מה יוצא והפסקתי לתלות ציפיות שווא.

הצטרף 23/07/2008
הודעות 3,292
20/07/2011 01:01

לגבי האפליקציות הספציפיות שהראו בכתבה מתוך האייפונים למיניהם – אין לי נסיון.

אתרי הכרויות – לי אישית לא עבד וממשיך לא לעבוד.

שדכנות – לצערי לא עבד ואני אומרת לצערי כי הייתי משוכנעת שבעל / ת מקצוע כן יוכלו לעזור לי.

הכרות מקרית דרך רשת חברתית כפייסבוק או סטארט שהופכת לקשר רומנטי, יכול לקרות, לי קרה פעמיים, אבל אני חושבת שזה נדיר.

כעת אני מחפשת שיטות  נוספת שיכולות להועיל, כיוון שאני לבד כבר המון זמן, יש לך רעיון?

הצטרף 23/07/2008
הודעות 3,292
22/07/2011 19:48

יכול להיות ששדכנות כן יעבוד עבורי חיוך. אגלה אם כן או לא בימים הקרובים.

 

מה דעתך? Comment

