ריצ'רד לב ארי גולדסטון

03/04/2011 23:05

ריצ'ארד גולדסטון,

אותו יהודי אמריקאי ושופט שחקר הפרות זכויות אדם בחו"ל,

שחיבר את הדוח דוח גולדסטון מטעם המועצה לזכויות אדם של האום, חזר בו מכמה מהנקודות המשמעותיות ביותר בדוח, ואף אמר שלו היה יודע את כל העובדות שהוא יודע כיום אז, הדו"ח היה נראה אחרת לחלוטין.

ריצ'ארד גולסטון חזר בו מהאשמתו של פגיעה מכוונת באזרחים חפים מפשע בכוונה תחילה.

הוא חזר בו מהקביעה שהחמאס מסוגל לחקור את עצמו.

הוא כתב שהמועצה לזכויות אדם זהו גוף שפועל אך ורק נגד ישראל.

הוא הודיע שזו צביעות מצד כל המדינות שגינו את ישראל על פשעי המלחמה בעזה,ולא גינו את מתקפת הטרור באיתמר.

כתבתי לב ארי, מהסיבה שחזרה בו ותפנית של 180 מעלות מהדוח המקורי, דורש אומץ.

אבל האם לדעתכם זה מעניין באמת מישהו או ישנה את הדיעה, או שזה העיתון של אתמול כבר?

האם לדעתכם יש סיכוי להוביל לביטול החלטת האו"ם שקבעה כי יתכן והיו או שהיו הפרות של זכויות אדם ע"י ישראל בזמן עופרת יצוקה?

04/04/2011 09:31

קודם כל- לא.

כמו שג'ורג' בוש הבן יחליט שכדאי לחנון את פולארד- זה לא ממש משנה.

אני חושב שלא מדובר פה באומץ, והכינוי ללא ספק מעליב את ריצ'ארד- אחד מאנשי הצבא המעולים של אנגליה, והיחיד שגרם לסלאח א דין לשקשק.

קצת רקע:

גולדסטון קיבל מועידת זכויות האדם של האו"ם מנדט מוחלט להרשיע את ישראל (ורק את ישראל) בפשעי מלחמה. (לא לחקור מה קרה או לא קרה- כי זה לא עניין אף אחד, ממילא כולם יודעים מה קרה).

הוא הקים ועידת חקירה שהורכבה מאנשים עוינים ביותר לישראל, במקרה אחד- מדובר במי שחתמה על עצומה שמאשימה את ישראל בפשעי מלחמה עוד לפני שהיא התקבלה לועידה של גולדסטון, כל הפניות לגולדסטון להחליף אותה כי היא אנטי ישראלית- נדחו על ידו.

גולדסטון בכוונה תחילה השמיט את הקשר בין ירי הטילים למבצע (מוזכר שם ירי הטילים, אך לא כסיבה למבצע)- במלים אחרות, הוא צייר את ישראל כמי שסתם החליטה לצאת למבצע רצח עם ברצועת עזה.

החלטת ממשלת ישראל לא לשתף פעולה עם מי שאמור לתלות אותה היתה מוצדקת ונכונה (למרות הטיעונים האינפנטילים שלו- כאילו שזה היה משפיע על משהו, בהינתן שהועידה היתה אנטי ישראלית- ואלי אף ניאו נאצית), למרות זאת- עדויות שהגיעו לועידה לטובת ישראל (למשל הקצין הבריטי שהעיד שאין אף צבא מערבי שמנסה לשמור על חיי אזרחים כמו צה"ל) הושמטו מהדו"ח, כדי לא לפגוע בתמונה הכללית שלפיה ישראל ביצעה פשעים נגד האנושות.

הדו"ח הוא בלתי הפיך (אלא אם מועצת זכויות האדם של האו"מ תסכים לבטל אותו- אבל לא נראה לי שאיראן ולוב יסכימו לכך…), במלים אחרות- גולדסטון כתב את "הפרוטוקולים של זקני ציון חלק 2".

כשההיטלר הבא ירצה להשמיד את העם היהודי, הוא רק יצטרך לצטט את דו"ח גולדסטון כסיבה לכך.

אז מצטער- אני לא מתרגש מהמאמר של גולדסטון, (להזכירכם- גולדסטון לא פנה לאו"מ בבקשה לשכתב את הדו"ח, אלא רק כתב מאמר מסויים בעיתון).

מדוע הוא כתב את המאמר? פשוט מאוד- מאז שפורסם הדו"ח, התברר לו שבפעם הראשונה מאז קום העם היהודי, לא רק לנוצרים יש יהודה איש קריות משלהם- אלא גם לנו- וארתור גולדסטון שמו.

העובדה שהקהיליה היהודית החלה להחרים אותו השפיעה עליו, ולכן הוא מנסה לצאת ידי חובה, במאמר המגוחך שכתב.

אם גולדסטון היה קם ומודיע שהוא מקדיש מעכשיו את כל זמנו והונו כדי לבטל את הנזק חסר התקדים שהוא יצר לעם היהודי מעכשיו ועד עולם, היה מקום לדון באומץ לבו.

אבל רק כי פירסם מאמר מסכן, וגם זה כי הוא רואה שאירועים כמו בר מצווה של הנכד שלו נהפכים לאירועי מחאה נגדו- מצטער, זה לא מרשים

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

04/04/2011 10:55

אייל,

לא הייתי יכולה לומר  את זה טוב יותר או מדוייק יותר ממך.

כל הכבוד על הניסוח המתון!

04/04/2011 11:19

תודה לאקי!!

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

 

04/04/2011 15:03

לדעתי, יתכן והשופט גולדסטון שינה את עמדתו בעקבות התחקירים והבדיקות המעמיקות הן של צה"ל והן של שתי ועדות נוספות שחקרו אח"כ ולא זכו להדים תקשורתיים.

לדעתי גולדסטון ראה בעקבות חוסר החקירה והכוונה של חמאס למנוע המשך פגיעה באוכלוסיה האזרחית,ואף רצח מכוון של אזרחים והמשך הירי לעבר אוכלוסייה אזרחית לצד חוסר ההתייחסות לרצח הזה באיתמר, שאכן משכו אותו באף בוועידה.

גם אם הוא רוצה,אני לא בטוח שקריאה כזו לבטל את הדוח תועיל במשהו.

אפילו בעיתון אמריקאי ניו יורק טיימס סירבו לפרסם את המאמר שכתב ושבו חזר בו מקביעותיו בדוח גולדסטון.

04/04/2011 15:47

ממש, אבל ממש לא משנה.

זה לא משנה למה הוא שינה את דעתו.

חשוב מה שהאיש הזה עשה- האיש הזה ניסח כתב אישום שנלמד היום באוניברסיטאות בעולם כולו כנגד מדינת ישראל והעם היהודי, כתב אישום שמאשר לאחרים לבצע רצח עם בעם היהודי (שהרי אם ישראל מבצעת רצח עם בפלסטינאים- אין לה מה להלין על האחרים).

דו"ח גולדסטון לא ניתן לביטול בין אם הוא רוצה ובין אם הוא לא.

לכן- זה ממש לא מנחם לדעת שהוא שינה את דעתו.

גולדסטון התבקש לכתוב כתב אישום נגדנו שיאפשר להרוס את הלגיטימציה שלנו, והוא התנדב בשמחה לעשות זאת- זה הדבר היחיד שחשוב.

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

 

04/04/2011 18:01

אייל,אני חלוק עליך.

לדעתי, הטעו אותו בקשר למהות של הדו"ח.

הוא חשב שהדוח הזה ישמש אחר כך למניעת הפרות זכויות אדם במקומות אחרים בעולם בעת לחימה בעצימות נמוכה או מלחמת גרילה, אבל חברי הוועדה האחרים לצד המועצה לזכויות של אדם של האו"ם התכוונו להשתמש בגולדסטון  כעלה תאנה מוסרי,ובדו"ח רק ככלי ניגוח פוליטי ומשפטי במדינת ישראל.

04/04/2011 18:43

אז איך אתה מסביר את העובדות:

1) כאשר ביקשו ממנו להחליף את אחת מחברות הועידה- שהודיעה מראש שישראל ביצעה פשעי מלחמה- הוא סירב?

2) המנדט שהוא קיבל היה- להרשיע את ישראל בפשעי מלחמה (לא לחקור הפרות זכויות- אלא להרשיע את ישראל בהם)

3) השמטות מהדו"ח של כל מיני עדויות שתמכו בישראל?

העובדה שהמועצה לזכויות האדם באו"מ נשלטת ע"י דיקטטורות זה דבר ידוע, כמו גם העובדה שמבחינת החמאס זה לגיטימי לירות טילים על אזרחנו- הוא לא יכול לטעון שהוא מופתע שהחמאס "לא חקר את המקרים" האלו. (אין לי ספק שהחמאס חקר- כדי לשפר את הדיוק…)

לסיכומו של דבר- האיש התנדב לתלות את ישראל בשביל העולם, לא מגיעה לו שום סימפטיה או הערכה ל"אומץ הלב", נהפוך הוא- הייתי שמח להוביל אותו לתלייה.

העובדה שדור ההמשך שלנו יכול להיטבח בידי אנשים שילמדו מהדו"ח שלו שצריך להרוג אותנו היא בלתי הפיכה, הוא בחר להרשיע אותנו באופן שיצדיק חיסול שלנו, איך זה בדיוק "ישמש אחר כך למניעת הפרות זכויות אדם במקומות אחרים בעולם בעת לחימה בעצימות נמוכה או מלחמת גרילה" ?

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

04/04/2011 19:23

דברי דורי גולד, שהתעמת עם השופט גולדסטון ב2009, ומאז גולדסטון סירב להתעמת על הדוח עם ישראלים או יהודים:

. "הוא לקח לעצמו את התפקיד, חשב שבגלל שהוא יהודי ישראל תשתף איתו פעולה, אך כאשר העבודה הוטלה על הצוותים שלו, הוא איבד שליטה" .

.

מאחר שגולדסטון לא רצה שהדוח יראה מההתחלה כאילו הוא מוטה לטובת ישראל בגלל היותו יהודי ופרו ציוני, הוא סירב להחליף אנשים בעייתיים. מה עוד, שרוב בצוות שהורכב עבורו היו אנשים עם עמדות ברורות.

.

הבעיה היא שהצוותים והעוזרים של גולדסטון סיננו חלק ניכר מהמידע, בעיקר מידע שהיה בעד מדינת ישראל,או המעיטו בערכן של העדויות. סך הכל,גולדסטון לבדו לא יכול לעבור על כל העדויות לבדו,ולהעריך את אמינותן ואת חשיבותן או משקלן.

.

למשל, דברי היועץ הצבאי של גולדסטון: "מי שאומר שהחמאס ניצל מסגדים לצרכים צבאיים יש לו דעות קדומות נגד האסלאם " .כל חייל אמריקאי ששירת בעיראק ראה אין ספור מסגדים שימשו לצרכים אלה בידי המוג'אהדין .

04/04/2011 20:22

אופטיקאי,

לקחת על עצמך להיות סנגורו של השטן, אני רואה.

1) לא ענית על אף אחת מהשאלות שלי (העובדה שהוא התעלם מעדויות שהוגשו לו לטובת ישראל, ושהמנדט שלו היה להרשיע את ישראל בכל מחיר).

2) לא אכפת לי למה הוא סירב להחליף אנשים בעייתיים, זו אשמתו שכתוצאה מזה הדו"ח הפך להיות הכתם המוסרי הגדול ביותר שהוטל אי פעם על העם היהודי.

3) האיש הזה חתם על דו"ח שקובע שהיהודים/ישראלים הם חיות אדם רצחניות שמחסלות להנאתם נשים וילדים, ובזה הוא התיר את הדם של כל יהודי באשר הוא.

לא מעניינים אותי התירוצים של הפושע הזה, לקח לנו 2000 שנה להתנער מהאשמה שרצחנו את ישו, ועכשיו הוא הדביק לנו כתם מוסרי שירדוף את הילדים שלנו, נכדנו, ניננו וצאצאיהם באלף שנה הקרובות.

שאלת לפני כמה זמן למה כולם אדישים לרצח התינוקת באיתמר? כי יש דו"ח שכתב יהודי שקובע שאנו רצחנו להנאתנו הסדיסטית מאות אם לא אלפי תינוקות פלשתינאים!!!!!!!

אז מה זו כבר תינוקת אחת? מגיע להם גם, לא?

גולדסטון ידע שהוא אמור להרשיע את ישראל בפשעי מלחמה- זה היה המנדט שלו, אל תעשה ממנו קדוש, או תנסה להבין אותו.

בזכות גולדסטון יש זכות לכל אחד היום בעולם לחסל יהודים, שהרי כבר הוכח שהם חיות רצחניות, אפילו אחד משלהם טוען זאת, ולכן חיסול יהודים הוא בגדר של הגנה עצמית, והוא ידע זאת כשחתם על הדו"ח, ולכן הוא היהודה איש קריות שלנו ואני מאחל לו שיישרף הגיהנום על מה שעשה לנו.

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

 

04/04/2011 21:19

אייל ,גם לו מישהו אחר היה עומד בראש הועדה, הדו"ח היה נראה אותו דבר ככל הנראה.

לגולדסטון לפחות היתה היושרה לחזור בו מנקודות בעייתיות שהן עיוות של המציאות לפי הדוחות של שתי ועדות חקירה בין לאומיות אחרות,שקמו אח"כ ולאור החקירה שהייתה בישראל על ממצאי דו"ח גולדסטון ולפניהם.

04/04/2011 21:33

אופטיקאי,

אם מישהו אחר היה עומד בראש הוועידה- היא לא היתה מתקבלת באותו אופן כמו כאשר יהודי כמו גולדסטון עושה זאת.

אף אחד לא יזכור את ועידות החקירה האחרות ששיבחו את ישראל, או את ההתנצלות של גולדסטון, אבל דו"ח גולדסטון נחרט בזיכרון, נלמד ויילמד במאות השנים הבאות באוניברסיטאות בכל העולם כהוכחה לכך שהישראלים הם חיות, ורק אלוהים יודע כמה יהודים יירצחו בגללו (אני יכול לקוות שפחות משישה מליון- אבל יכול להיות שאני טועה).

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

05/04/2011 06:44

אופטיקאי,

אחת מן השתיים:

1) גולדסטון הוא מנוול שגרם לנו נזק חסר תקדים, והכיר בכך מאוחר מדי, ולכן הוא "מתנצל"(למעשה- הוא לא ממש מתנצל- אלא מאשים את ממשלת ישראל הרעה שמנעה ממנו מידע שהיה יכול בתיאוריה להשפיע על הדו"ח, שזה שקר וכזב, בהינתן שהועידה היתה מורכבת משונאי ישראל בלבד).

במקרה זה-אין מה לעשות עם החרטה שלו- מאוחר מדי(כמו שאם יגאל עמיר יתנצל על רצח רבין- אין מה לעשות, הרצח בוצע)

2) גולדסטון הוא מנוול שגרם לנו נזק חסר תקדים, והבין מאוחר מדי איך העם היהודי יזכור אותו בעוד אלפי שנים (וכבר עכשיו רואה בו  בוגד) ולכן הוא "מתנצל" (למעשה- הוא לא ממש מתנצל- אלא מאשים את ממשלת ישראל הרעה שמנעה ממנו מידע שהיה יכול בתיאוריה להשפיע על הדו"ח, שזה שקר וכזב, בהינתן שהועידה היתה מורכבת משונאי ישראל בלבד)

לפי הכותרת היום במעריב שלפיה גולדסטון לא עשה את הדבר המינימלי המתבקש- להגיש בקשה רשמית לביטול הדו"ח

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/229/241.html?hp=1&cat=404&loc=2

כנראה שהאפשרות השנייה היא הנכונה….

בכל מקרה- לא ברורה לי ההתפעלות שלך ממנו, והנסיונות להגן על פעולותיו.

הטיעון הביזארי (שלא ברור לי איך הגעת עליו) שלפיו רק מחשד שיחשבו שהוא מוטה לטובת ישראל הוא השאיר שונאת ישראל מוצהרת בועידה- לא ממש מענייננו (למה אתה חושב שהוא ציוני ותומך בישראל? כבר במלחמת לבנון השנייה הוא היה נגדנו), הוא קיבל מנדט להקים ועידת חקירה, הוא הרכיב אותה משונאי ישראל שרצו וקיבלו מנדט להרוס את הלגיטימציה של מדינת ישראל, ואם לשפוט לפי תגובות העולם לרצח באיתמר- גם הצליחו.

התירוצים שלו בדיעבד- לא ממש מעניינים.

גם הטיעון שאם לא הוא אז מישהו אחר היה מתמנה לא ממש מחזיק מים- כדי לפגוע במדינת ישראל ובעם היהודי בצורה כה אנושה, לא היה מספיק להקים ועידת חקירה בראשות אנטישמי כלשהו (ע"ע – הועידה להכחשת השואה של אחמדינז'ד)- הם נזקקו למשפטן ידוע מוערך ומוכר בעולם, רצוי יהודי.

כמה כאלו יש שהיו מסכימים לשמש בתפקיד התליין של ישראל? ייתכן שמישהו אחר כזה היה מסכים- אבל לא ברור מאליו שזה אכן היה קורה, ולכן לא ברור שדו"ח אחר, בראשות מישהו אחר היה נתפס בעולם כאמת גורפת כל כך.

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

 

05/04/2011 16:53

ובכן.. גם לTUNDRA TABLOIDS יש מה לומר על זה –

1. דיווח, כולל קישור למאמר המקורי של גולדסטון  – כולל סיפתח וסיומת המביעים דעה ברורה, כמיטב המסורת של KGS –

http://tundratabloids.com/2011/04/goldstone-mea-culpa.html

2. יש עוד בלוגרים שיש להם מה לומר כמובן,  את הדבר הבא גם אני לא הייתי יכולה להתאפק מלצטט. ב-TT גם נוסף איור  מקורי, כמובן:

Great catch TINSC!

 

TINSC: Goldstone needs to do some simple things required of Jews who believe in Gd:

1. He must admit he lied and apologize for it.
2. He must fully identify those who told him to lie and then aided him in doing so.

There’s no way around this.

לפוסט המלא –  http://tundratabloids.com/2011/04/about-richard-goldstone-and-his-retraction-in-the-washington-post.html

..עד כאן "הראיה היהודית הצרה" של הגוי הזה מפינלנד, כנוצרי חילוני…

05/04/2011 20:42

ציטוט מידיעות אחרונות:

למרות הרהורי החרטה שביטא במאמר שפורסם בסוף השבוע ב"וושינגטון פוסט", לפיהם אם היה יודע אז את שהוא יודע היום הדו"ח היה נראה אחרת, במערכת המדינית עדיין מאשימים את גולדסטון בגרימת נזק כבד למדינת ישראל. "הסיבה שמלכתחילה ישראל לא שיתפה פעולה עם גולדסטון, היתה העובדה שהוא, בניגוד למשפטנים אחרים (דגש שלי), הסכים לעמוד בראש ועדה שמראש המנדט שלה היה להאשים את ישראל בביצוע פשעי מלחמה", אמרו גורמים בירושלים.

"האיש הזה גרם נזק למדינת ישראל באופן שאף אדם קודם לכן לא גרם בעבר.

בגללו מאות ואלפי חיילים וקצינים ישראלים נתונים בהליכים משפטיים ברחבי הגלובוס, וגם מאמר החרטה שלו, אין לו שום נפקות משפטית או אחרת שימנעו את המשך ההליכים הללו", הוסיפו.

כמו שאמרתי, בעוד מאות או אלף שנה- גולדסטון ללא ספק ייזכר כהיטלר שני.

הוא אולי לא קרא להשמיד את היהודים כמו קודמו, אבל נתן לגיטימציה לחסלם עד האחרון שבהם (כולל צאצאיו שלו).

ושום מאמר חרטה לא ישנה את העובדה הזו.

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

05/04/2011 20:52

שני דעות מעניינות (ותומכות בדעתי, כמובן)

http://www.news1.co.il/Archive/0024-D-58358-00.html

http://www.news1.co.il/Archive/003-D-58345-00.html

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

06/04/2011 09:13

ולמי שעוד היה ספק, בא היום גולדסטון ומסיר אותו בקביעתו- כי לא יפעל לביטול הדו"ח המפלצתי שכתב:

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1223991.html

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

 

06/04/2011 14:46

מה זה משנה?

🙂 –

Judge Goldstone Disavows His Anti-Israel UN Report, But Accepts No Responsibility For Its Slander

זאת הכותרת – לפוסט המנומק: http://yidwithlid.blogspot.com/2011/04/judge-goldstone-disavows-his-own-anti.html

06/04/2011 15:08

צוחק

העיקר שהוא זכה לכינוי- לב ארי…

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

06/04/2011 17:53

לדעתי אייל צודק כמעט בכל מילה שהוא כתב כאן על "השופט היהודי" גולדסטון.

הוא קבל על עצמו תפקיד של הרשעת ישראל ובצע אותו ב"מסירות ונאמנות" כיאה לשונא ישראל!

כבר מזמן נאמר בעמנו:"מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו."

הנסיגה הטקטית שלו באה בעקבות הרגשתו שהוא מוקצה מחמת מיאוס בעיני כל יהודי כמעט!

אם זאת אני שולל בתוקף השוואה של גולדסטון להיטלר-יש בכך משום זילות השואה, גישה המשחקת לידם של מכחישי השואה,אוייבי ישראל והעם היהודי.

מנהל קהילת חמשישים  חולמים ומגשימים

לא חשוב הגיל!

חשוב התרגיל!

06/04/2011 22:15

הי סבא משה,

אבהיר את דבריי בנושא.

ההשוואה של גולדסטון להיטלר נובעת מכך שהיטלר גרם למותם של שישה מליון יהודים (ועוד עשרות מליוני אחרים), וגולדסטון במעשיו גרם ללגיטימציה להשמדת היהודים, מה שעשוי בעתיד להביא לשואה נוספת שתוצדק על ידי הדו"ח שלו (שהרי אם היהודים הם רוצחי תינוקות- מוצדק להשמידם, היה חסר רק שיקבע שחיילי צה"ל שתו את דמם של הילדים הפלסטינאים).

לא התכוונתי שהוא בעצמו יבצע שואה- אלא רק יגרום להצדקת אחת נוספת.

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

 

07/04/2011 02:26

אייל,

אני מסכימה עם סבא משה:

עלילות דם נגד יהודים היו כבר באימפריה הרומית, ומאז נוספו עוד בקצב ממוצע של לכל הפחות כל  200-300 שנה. כל אחת ואחת מהן היוותה צידוק כזה לטבח ביהודים, כאשר גם אם לא לכל אחת היו תוצאות קטלניות כאלה, לא פעם בעת שעלתה חדשה היה מי שדאג להציג לאספסוף נבער כמה מן הקודמות כעובדה הסטורית מאומתת – ואז היקפי הסנקציות, הפרעות, הביזה והשוד גדלו לאין ערוך בגלל זה. לא אחת נוספו לזה גם סנקציות שונות ומשונות של השלטונות עצמם.

ולא אחזור על מה שסבא משה הגדיר טוב ממני

07/04/2011 07:05

לאקי,

אני מסכים עם הניתוח ההיסטורי.

הבעייה היא שהשואה שינתה דברים, והפכה עלילות דם כאלו לבלתי אפשריות (כן, היו פוגרומים אחרי השואה- בפולין, ובמדינות ערב)- אבל הנסיון לתת לגיטימציה להשמדת העם היהודי כעם נהפך לפסול.

עד שמישהו בשם גולדסטון כתב דו"ח שקובע שהיהודים הם חיות רצח והרג המוניות, שבמבצעות רצח עם וטובחות באזרחים נשים וטף באופן חסר תקדים (חסר רק שיהיה כתוב שם שאפינו מצות עם דם הקורבנות), וגרם לכך שזה שוב יהיה לגיטימי לתכנן את השמדת העם היהודי (שהרי אם הם חיות רצח- מה לנו כי נלין על הפלסטינאים שמנסים רק להגן על עצמם).

דווקא משום שהשואה היתה מאורע חסר תקדים וייחודי, אני כן חושב שהסכנה הגדולה ביותר לנו היא הלגיטימציה העולמית להשמדתנו (שגולדסטון הכשיר בדו"ח שלו), ולא ליצן זה או אחר (אחמדינז'ד, אסד או נסראללה) שאיתם נדע להתמודד.

ביום שבו העולם ישתכנע (בעקבות גולדסטון) שלמען בטחונו כדאי לו להיפטר מכנופיית הרוצחים הזו- יהודים יישחטו בכל העולם (השאלה אם יוקמו מחנות ריכוז והשמדה- או לא היא די משנית פה) והמונח שואה שנייה יקבל משנה תוקף – שוב, בלי לזלזל במונח שואה.

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

 

12/04/2011 14:56

על רקע האין-הסברה ישראלית, יש לגיטימציה בעיני מרבית העולם להשמדת מדינת ישראל. לא רבים בעולם יודעים שמדינת ישראל היא מדינת העם היהודי (היו סקרי רחוב באוניברסיטאות בארה"ב, בהשתתפות נשאלים מכל העולם, שמוכיחים את זה). נזקו של דו"ח גולדסטון הוא בכך שעכשיו גם כאשר יגלו זאת, זה לא ישנה להם.

12/04/2011 14:59

נוסיף את זה שגולדסטון כבר קבע שאין למשוך את הדו"ח, מראה שהתואר לב הארי שהוענק לו היה מיותר (בלשון עדינה)

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are;

12/04/2011 18:53

התואר ניתן לו לפני שהודיע שאין בכוונתו למשוך את הדו"ח.

אלן דרשוביץ הסביר מדוע לדעתו גולדסטון חזר בו בנוגע ל2 מהאשמותיו כלפי ישראל:

"זו אכן שאלה גדולה. יש לו מחויבות, מוסרית וגם חוקית למשוך את החלקים של הדוח שהוא מזהה כמוטעים, או לפחות את החתימה שלו מהחלקים האלה. לעורך דין יש מחויבות חוקית לתקן את הרקורד המוטעה. והוא צריך לתקן אותו באופן רשמי‭."‬

אבל בכל מקרה.. המאבק לביטול הדו"ח הגיע לקונגרס האמריקאי

12/04/2011 20:53

הקונגרס לא יכול להשפיע על ביטול הדו"ח, כמו שאינו יכול לפעול לשחרור גלעד שליט, או כל דבר כזה, זה יפה ככותרת, לא כמשהו מעשי.

Tho' much is taken, much abides; and though We are not now that strength which in old days Moved earth and heaven; that which we are, we are

מודעות פרסומת

תגובה אחת בנושא “ריצ'רד לב ארי גולדסטון”

  1. אל ג'זירה: מדוע צבא סוריה לא לומד מהצבא הצרפתי במנדט, או מהצבא הישראלי ונמנע מפגיעה באזרחים?!

    אהבתי

מה דעתך? Comment

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s