מה הסיבה להתחפש למשהו שהוא לא נוח?

שורת הסטטוס של שרית בגוגל טוק

21/03/2011 23:14

היום ראיתי אחד שהתחפש לדחליל, והעביר מקל של מטאטא בשרוולים של ידיו,כחלק מהתחפושת.

אתמול שמעתי בחורה שאמרה שאינה יכולה להרים ידיים כי השמלה שלבשה תעלה יותר מדי.

היום גם ראיתי בחור שהיה לבוש בהרבה מאוד מטרים של פשתן כמו של שרברבים, בנסיון להתחפש ל"שיער" ממשפחת אדאמס. (אותו פשתן, מגרד ולא נעים למגע בעור)

גם ראיתי בחורות שכחלק מהתחפושת לבשו מחוך,ולא יכלו להתכופף איתו יותר מדי.

האם גם אתם התחפשתם למשהו שלא נוח להתחפש איתו בפורים?

 

21/03/2011 23:29

רק פעם אחת…

אמא שלי תמיד אהבה לחפש אותי יותר ממש שאהבתי להתחפש. פורים אחד לא היה לי שום רעיון לתחפושת, לא בא לי על שום דבר… אז אמא שלי הצליחה איכשהו לשכנע אותי להתחפש למשהו אף אחד אחר לא יחשוב עליו: להתחפש לפורים.

לקחנו החצאית והחגורה הצבעונית של תחפושת הצועניה מלפני שנתיים, החולצה הלבנה עם השרוולים הרחבים של המקסיקני משנה שעברההוספנו סרט רחב באלכסון (כמו של מלכת יופי) שכתוב עליו באותיות קידוש לבנה "פורים", הוספנו כתר זהב על הראש, הפנים אופרו כשל ליצן… ויצאתי לדרך.

היה ממש לא נעים. כל הזמן . לא שהבגדים לא היו נוחים, אלא שאף אחד לא הבין למה התחפשתי… גם לא כשרקדתי כליצן ושרתי "אני פורים, אני פורים, שמח ומבדח…"

איזה חג זיפתי זה היה…

מה דעתך? Comment

למעלה ↑