אין כניסה לחילונים

 15/03/2011 20:03

לדברי מפקד משטרת חיפה, ניצב-משנה משה כהן, מתפללים חרדים שיצאו מבית הכנסת תקפו היכו קשרו והתעללו בקבוצת נערים חילונים ששיחקו בגן המשחקים של השכונה אתמול.

המשטרה קיבלה דיווח אנונימי מטלפון ציבורי על המקרה . שוטרים שהגיעו למחסן שיחררו את הנערים ועצרו את החשודים. המשטרה תפשה אצל אחד החשודים בתקיפה סכין לדרמן,ועל אחר אגרופן.

הרב בן ציון גנדלר טוען מנגד כי הנערים הם שהביאו את הסכין והאגרופן, וכי איימו על ילדים ואימהות שהיו בגן ,וכי החשודים למדו בישיבה בזמן האירוע.

 15/03/2011 23:26

 

קאי משום מה אני לא קונה את הסיפור הזה ולא בגלל שהם חרדים

 

אלא מהסיבה הפשוטה שאני מכיר את המקום טוב מאוד

וזניץ נמצא בשכונת הדר החיפה וכאחד שמכיר את האזור גם בשעות המוזרות של הלילה (רק אגיד מהצד הטוב של החוק)

מיקריי האלימות שריאתי היו רבים היו שם סמים אלכוהול נערים עם נערות מכות בין חבורות רוסים בין חבורות של רוסים וערבים דקירות בקיצור מכל טוב הפשע….

בוזניץ מי שיסתובב שם יראה חילונים וחילונים בשכונה ובקיץ נשים   חילוניות עם גופיות שחלקן רוסיות …

 

ואז פתאום שיבאו נגד כמה נערים "תמימים" וירביצול הם סתם כי הם רוסים קשה לי להאמין

 

מי שיריץ בגוגול אלימות +הדר יגלה דברים נפלאים על המקום  כמו

אלומות משטרתית

סמים רצח וכו

עכשיו תקרא כתבה באותו נושא רק שהאגנדה של כותב קצת פחות נגד חרדים

http://www.bhol.co.il/Article.aspx?id=25684&cat=1&scat=1

 

גם הינדיק  יכול להיות בן אדם

אם אתה מאמין שאפשר לקלקל, תאמין שאפשר לתקן

מי שמפחד מאחד, לא מפחד מאף אחד, ומי שלא מפחד מאחד, מפחד מכל אחד

 15/03/2011 23:31

הינדיק,

דבר ראשון אני לא העלתי את המוצא שלהם, כי הוא הוזכר בכתבה הרבה יותר חריפה בדעותיה ובתיאוריה אודות המקרה.

דבר שני, איזה סיבה יש לשוטרים או למפקד תחנת משטרה לשקר ולהעליל על חרדים סתם?

השוטרים באו, שיחררו את הנערים הכפותים לדברי מפקד משטרת חיפה.

אלו המילים של מפקד תחנת המשטרה ולא של הכתב.

 

 

 

 15/03/2011 23:40

"דבר שני, איזה סיבה יש לשוטרים או למפקד תחנת משטרה לשקר ולהעליל על חרדים סתם?"

מאותה סיבה שהם לא באים כשהתושביםהחרדיםמזעיקים אותם

 

ומאותה סיבה שהם מתרידים תושבים ברחוב מסדה

 

ומאותה סיבה שהם עוצרים סתם אנשים

 

ומאותה סיבה שאלי הם ראו אנשים פגועים ועשו 1+1 אבל זה שיודע שזה 2 היה בחופשה אז הם עשו ניחוש פרוע ויצא 3 אז עצרו 3 אברכים….

 

אבל אתה יודע מה בוא נחכה קצת ונראה מה יוליד יום למה לנו לדבר ולהכריז דברים שלא אני ולא אתה היינו עדים לו…

 

גם הינדיק  יכול להיות בן אדם

אם אתה מאמין שאפשר לקלקל, תאמין שאפשר לתקן

מי שמפחד מאחד, לא מפחד מאף אחד, ומי שלא מפחד מאחד, מפחד מכל אחד

15/03/2011 23:52

הינדיק, השוטרים לדעתך היו במחסן, וראו את הנערים כפותים, או שלא?

הנערים הכפותים שהגיעו לרמב"ם אח"כ , התעללו בעצמם ככה?

אם דובר העדה טוען שהם הציקו לנשים החרדיות שהיו שם, האם לדעתך הנשים החרדיות הצליחו לכפות ולהרביץ תורה בנערים הללו?

האם למישהו אחר(עובדים זרים, ערבים, בדואים, דרוזים, צ'רקסים רוסים אחרים, ) היה אינטרס להרביץ ולכפות את הנערים הללו דווקא בוויז'ניץ ?

האם לדעתך לעובדה ששבוע שעבר, גם היו מכות באזור, אין שום קשר?

 

 16/03/2011 00:21

חבר'ה, שניכם שכחתם פרט קטן: השוטרים הגיעו למחסן גם בעקבות שיחת טלפון אנונימית מטלפון ציבורי שבאותו הרחוב. האין זה הכי סביר להניח שהמתקשר היה חרדי?

 

הינדיק,

בבני ברק המשטרה פועלת כבר שנים בשתוף פעולה עם רבנים.  איזו סיבה יש להניח שה שונה במקומות אחרים?

 16/03/2011 11:11
optikay:

הינדיק, השוטרים לדעתך היו במחסן, וראו את הנערים כפותים, או שלא?

הנערים הכפותים שהגיעו לרמב"ם אח"כ , התעללו בעצמם ככה?

 

אם דובר העדה טוען שהם הציקו לנשים החרדיות שהיו שם, האם לדעתך הנשים החרדיות הצליחו לכפות ולהרביץ תורה בנערים הללו?

האם למישהו אחר(עובדים זרים, ערבים, בדואים, דרוזים, צ'רקסים רוסים אחרים, ) היה אינטרס להרביץ ולכפות את הנערים הללו דווקא בוויז'ניץ ?

האם לדעתך לעובדה ששבוע שעבר, גם היו מכות באזור, אין שום קשר?

 

קאי מזל שאתה לא שופט בבית המשפט אחר איך אומרים ביידיש? ראחט עלינה

 

אני מכיר את השכונה יחונים מסתובבים של וגם גרים שם לה לא שומעים שחרדים מכים אותם ….

 

להיפך התלונות הם שמתעללים בחרדים והמשטרה לא מגיבה

 

למה היכו אותם ? סתם ? אתה לא יודע למה כי שמעת רק צד אחד… בעצם שניים אבל צד אחד מודגש מאוד בכתבה ויוצר מצב שמתעלמים ממנו גם אם לא ממש רוצים

 

הדובר של העדה לא אומר שהנשים עשו, זאת אלה רק שזה תוצאה של התעללות נמשכת מצד הנערים החילוניים בתושבי השכונה , שנמאס להם שהמשטרה לא עוזרת , אז החליטו לעשות מעשה..

דבר ששקורה כמעט כל יום אני בעצמי הייתי עד למקרי אלימות לא רחוקים משם של רוסים נגד ערבים אז למה שלא יהיה נגד חרדים בנסיון לקבוע שמגרש משחקים הוא שלהם….

 

התושבים מתלוננים שיש שם גניבות אופניים עגלות וכו'

בשכונות של חרדים משאירים עגלות ואופניים למטה בכניסה לבלוק ולא נועלים אותם אז אולי החברה האלה מצאו להם קניון אופנים יד שניה בחינם ולתושבים נמאס?

 

תראה מה אומרת האם ש/הילד הוא אמר לי, 'אמא מילא שנרקומנים ירביצו לנו, אבל חרדים?'

ילד נורמטיבי בגיל 12-14 אומר דבר כזה?מילא שנקרומן ירביצ לי.. למה שגיד יגיד דבר כזה אם הוא כבר" בעיניינים" נתקל בנקרומנים והתעמת איתם אני בגיל להם לא ידעתי מזה נקרומן…

מה שנקרה שור מועד (ילד מועד) לא ממש שה תמים …

 

האם למישהו אחר(עובדים זרים, ערבים, בדואים, דרוזים, צ'רקסים רוסים אחרים, ) היה אינטרס להרביץ ולכפות את הנערים הללו דווקא בוויז'ניץ ?  אתה יכול להיות מצחיק כשאתה רוצה

אין צרכסים ובדואים בהדר לגביי דרוזים לא בטוח ולגביי השאר אגיד לך עוד פעם אתה משום מה מתחמק מזה או יש לך קריאה סלקטיבית

אני בעצמי הייתי עד למכות גם לדקירה בן חבורות רוסים ישראלים ערבים העודים זרים בהדר הם יותר הקורבנות …

מה לא ברור ? אתה רוצה הצהרה וחתימה מנוטריון

ולכן אני יכול להיות כמעט  בטוח שזה קשור למכות משבוע שעבר …

דרך אגב איפה כתוב שהיו מכות בשבוע שעבר?

 

 

יש שם כמעט כל יום מכות רק אתה לא שומע את על זה מעניין למה ?

אהה אני יודע כי לא מעורבים שם חרדים וזה עוד מקרה שכלב נשך איש

ועכשיו איש נשך כלב רק מה לא אומרים אם זה הגנה עצמית או לא

 

בכדי להגיע לשכונה צריך להכנס במיוחד לא רק לעבור במקרה

למה הם לא המשיכו עוד קצת איפה שגרים הערבים?

אולי כי הם פוחדים מהם יותר ולא חשבו שהחרדים יגנו על עצמם וחזירו להם כמו שאמר הילד הוא לא ציפה שחרדים יכו אותם…

 

קאי שמדינה שלנו יש רשות שופטת מחוקקת ומבצעת

 

במקרה הזה הם כבר הואשמו נשפטו  ונמצאו אשמים והכל בתוך ידיעה עתונאים אחת כאשר השופט הראשי הוא לא אחר מקצין משטרה השוטר אילו לא מוסיף את המילה לכאורה

 

הוא לא היה עד למקרה והכל לפי עדות של צד אחד איפה הדמוקרטיה ואדם חף מפשע עד שהוכחה אשמתו?

 

או  שיש חוק לא חל על חרדים..

גם הינדיק  יכול להיות בן אדם

אם אתה מאמין שאפשר לקלקל, תאמין שאפשר לתקן

מי שמפחד מאחד, לא מפחד מאף אחד, ומי שלא מפחד מאחד, מפחד מכל אחד

 16/03/2011 11:16
LuckyHunch:

הינדיק,

בבני ברק המשטרה פועלת כבר שנים בשתוף פעולה עם רבנים.  איזו סיבה יש להניח שה שונה במקומות אחרים?

הי לאקי

מאיזה סיבה יש להניח שמה שקורה בבני ברק קורה במקומות אחרים ?

 

אני לא מכיר את המפקדים אבל לי יש סברה שבבני ברק יש מפקד עם שכל ובחיפה יש מפקד עם אגו וכח .

האם כל בניי האדם שווים?

האם יש פקודה במשטרה לעבוד ביחד עם הרבנים?

או שיש מקום לשיקול דעת?

גם הינדיק  יכול להיות בן אדם

אם אתה מאמין שאפשר לקלקל, תאמין שאפשר לתקן

מי שמפחד מאחד, לא מפחד מאף אחד, ומי שלא מפחד מאחד, מפחד מכל אחד

 16/03/2011 16:42
הינדיק:

האם יש פקודה במשטרה לעבוד ביחד עם הרבנים?

או שיש מקום לשיקול דעת?

הינדיק, לפני כמה שנים כשזה התפרסם נאמר שיש הנחיה כזאת, גם שוטרי מרחב צפון הונחו לנהוג כך – והיו גם תוצאות.

ככלל, חרדי לא יפנה למשטרה אלא לרב, ואם הרב יגיד לו לשתף פעולה עם המשטרה רק אז יעשה את זה. בעזרת רבנים ובשתוף פעילה איתם, ורק לאחר שהושג, הצליחה המשטרה למגר גל פשיעה שהיה אז בבני ברק ועוד כמה ריכוזים חרדים גדולים. אז היה מדובר בעיקר בעברות מין וגניבות אופניים. אני לא אומרת שכל הפושעים שנתפסו היו חרדים, אבל  מאחר שבבני ברק לא היה נהוג להתלונן למשטרה על כל דבר שהוא והמשטרה מתחילה לפעול רק על סמך תלונה – בלי הרבנים זה היה בלתי אפשרי.

נראה שמאז המגמה במשטרה, בהנחיה מגבוה אבל לא רק, לעבוד בשתוף פעולה עם חרדים שומרי חוק – ולא נגדם.

כל מרחב במשטרה עובד קצת אחרת, אבל לא נראה שההנחיות מגבוה שהיו אז השתנו: אין סיבה

 17/03/2011 00:23

הינדיק… אתה אומר שלחרדים יש זכויות? אני לא שולל.

עם זאת, שום דבר לא מקנה להם זכות לקחת את החוק לידיים,וזה בדיוק מה שתיארת שהם עשו.

ונגד מי שלוקח את החוק לידיים, בכל מדינה דמוקרטית ינקטו ביד קשה, כי הוא שם את עצמו מעל לחוק. .

האם לדעתך אותם נערים חילונים זכו למשפט הוגן לפני שהוכו ונענשו ?

 

 17/03/2011 11:52

 

לאקי

המצב שונה  בחיפה מבבני ברק

בחיפה התושבים לא מחכים לרבנים ולאישור הרבנים אלא מתקשרים בעצמם למשטרה

זה נאמר ע"י התושבים החרדים גם בכתבה באינטרנט וגם אתמול בחדשות…

רק מה המשטרה לא מגיעה ולא עושה כלום …

את אומרת שנתנה הנחיה כזו לפניי כמה שנים OK

צריך לשאול אם היא עדיין בתוקף?

האם היא מחייבת?

האם היא נאכפת ומבוקרת?

מספיק לא אחד, וכול ההנחיה הזו לא שווה כלום.

אני לא אומר שאת טועה אני אומר רק שבחיפה זה לא עובד כך

המפקד הוא מפקד חדש אחרי אהובה תומר

הינה תראי מה אומרים התושבים החרדים עצמם בחיפה, הם מתלוננים על כך שהם מתקשרים למשטרה על פשעים באזורם והמשטרה לא מטפלת..

 http://www.ladaat.net/article.php?do=viewarticle&articleid=10851

לא פלא שאם המשטרה לא עוזרת אז הם עוזרים לעצמם …

המשטרה אפילו לא מגינה על השוטרים שלה עצמה, מפניי  העבריינים, והם צריכים להגן על עצמן ראי את מקרה השוטרים מנהרייה…

רק ששם פתאום מבקשים חנינה (לא שאני נגד) מהנשיא וכולם מבינים(גם אני).

 

גם הינדיק  יכול להיות בן אדם

אם אתה מאמין שאפשר לקלקל, תאמין שאפשר לתקן

מי שמפחד מאחד, לא מפחד מאף אחד, ומי שלא מפחד מאחד, מפחד מכל אחד

 17/03/2011 12:16

קאי

חוק לא צריך לקחת לידים עם זה אני מסכים….

אבל אם החוק זונח אותך ולא עוזר?

 אז אדם צריך להפקיר את רכושו ומשפחתו ?

אז לפי ההגיון הזה שהוא נכון במקרה שהמשטרה פועלת ….

והחוק מגן עליך מפני אחרים שעוברים על החוק

אז אם נגיד יש מצב ,דמיוני נגיד,

שבו מגיעים תושבים לשכונה מסוימת והם לא מוצאים חן בעניי חלק מתושבי השכונה כי הם נראים שונה מהם ומתנהגים בשונה מהם  ותושבי השכונה שמעו שהם מתכננים לגור ולהשתקע…

ותושבי השכונה  חוששים שבעוד מספר שנים אולי יגדל מספר התושבים החדשים ואולי הצביון של השכונה ישתנה, בצורה חוקית לחלוטין כיאה במדינה דמוקרטית ומתקדמת..

והתושבים יודעים שבצורה חוקית אן להם מה לעשות כי האנשים הללו לא עברו על החוק

 האם אז מותר לתושבים לקחת את החוק לידים ולהטריד ולפגוע בשכנים החדשים שהגיעו בצורה פיזית מילולית … ?

על מנת לסלק את השכנים החדשים שהגיעו…

בטענה שהם מגנים על ביתם וילדיהם

האם גם אז לא צריך לצאת נגד מי שלוקח את החוק לידיים, ולנקט ביד קשה, כי הוא שם את עצמו מעל לחוק.?

 

גם הינדיק  יכול להיות בן אדם

אם אתה מאמין שאפשר לקלקל, תאמין שאפשר לתקן

מי שמפחד מאחד, לא מפחד מאף אחד, ומי שלא מפחד מאחד, מפחד מכל אחד

 18/03/2011 16:50

הינדיק,זה חסר תועלת

נראה מה המשטרה תגיד.

אם אכן היתה התנהגות בלתי חוקית, הרי שהיו נפתחים תיקים והיו מגיעים לבית משפט, מה שלא קרה לאף אחד מהמעורבים בפרשה.

מה דעתך? Comment

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

%d בלוגרים אהבו את זה: