אם מישהו חשב שהימין באירופה קיצוני מדי..

12/11/2010 00:15

וילדרס, פוליטיקאי ימני בהולנד, הבין מהר יותר מתושבי בריטניה, שהמוסלמים לא רוצים,ובטח שלא מנסים לכבד את התרבות של אירופה, ושמדובר במלחמת תרבות.

להלן הוכחה,שגם בריטניה, זה אותו דבר.

כבר לא מדובר על שוטר מוסלמי בריטי,שלא מוכן להגן על חיי או רכוש יהודי אזרח בריטניה, אל על חוסר כבוד למוות של  חיילי מלחמות בריטים, ממלחמת עולם ראשונה ועד היום. אותם חיילים שמתו,כדי שבריטניה תישאר בריטניה, בין אם כמעצמה במלחמת עולם ראשונה,שבה לא היה עליה איום ממשי, או במלחמת העולם השניה,וכל המלחמות מאז.

תושבי בריטניה ציינו היום (ה') את יום הזיכרון לחללי המלחמות בטקסים ברחבי הממלכה. על האווירה העיבה הפגנה של מוסלמים קיצונים, אשר קראו בלב לונדון לרצח של אנשי כוחות הביטחון.

נכון, אמנם הם רק 30 מפגינים,אבל הם 30 מפגינים בבירת אנגליה, לונדון. זה לא איזה כפר קטן, נידח.

זה הסמל. וברגע שפגעת במעמד של הסמל, זה השלב הראשון בנסיון להוריד את מה שהסמל הזה מייצג למטה.

להלן תוכן משל אחד שהונף: "המתים שלנו בגן עדן, המתים שלכם בגיהנום"

שימו לב, הם מבדילים עצמם מהאזרחים הבריטים האחרים, המתים שלנו,לעומת המתים שלכם.

 

Y

(אורח)
12/11/2010 01:27

כל ההגדרות הללו ימין קיצוני ימני שמאל הכל סלט שלם

אני בדעותי לרוב שמאל אבל בארץ משום מה הפכתי לימין פאשיסט רק בגלל שאני אוהב גם את העם היהודי

מה שאני לא אוהב שהשמאל עושה זה זה מגדיר הגדרות "פאשיסט" "נאצי" ימין קיצוני" כדי להשתיק דיון או להכתיב לך איך לחשוב.

ומבחינתי וילדרס – אין לי מושג מה הוא – אני לרוב מסכים איתו מבין אותו ראיתי את הסרט שלו אבל לפעמים מפחיד אותי דברים שהוא אומר כמו להפוך את האיסלם לאידיאולוגיה נאצית ולא דת

אני לא חושב שיש מומחה היום שיודע להעריך כמה מתונים באיסלם וכמה קיצוניים ומה זה בכלל איסלם מתון – מבחינתי גם איסלם מתון כמו בעבר בתקופת "הזהב" שלו (שכמובן הוא בסך הכל היה הגג אבל מי שעודד אז את ההשכלה היו התרבויות מתחת) בכל אופן גם האיסלם המתון של אז הוא לא רלוונטי מבחינתי להיום

לא קראתי את הקוראן – אבל יש מוסלמים שטוענים שהגיהד זה אמור להיות מלחמה פנימית ואינדיבידואלית וכל עוד זה ככה אז אין לי בעיה זה לא שונה מהיהדות (כמובן שזה לא מה שאנחנו רואים)

בכל אופן בהחלט יש בעיה בעולם כולו ולא רק אירופה ואני שמח שוילדרס יצא חופשי מהמשפט שלו ולו רק בגלל שגם אם הוא מסית אז איך יתכן שהוא ישב בכלא אבל מוסלמים מסיתים הם חופשיים לדבר חופשי באירופה ועוד מוזמנים והכל על בסיס חופש הביטוי

12/11/2010 01:44

Y

אין שום בעיה עם ההגדרות של ימין ושמאל…

ימין זה אלו שהם בעד מדינות לאום ,נגד קליטת זרים.

באשר לקביעה על ווילדרס, הוא קיצוני מדי כדי שיאפשרו לו להיכנס לבריטניה ב2009. שנה לאחר מכן, איסור הכניסה שלו לבריטניה בוטל,והוא הציג את הסרט "פיטנה", השנוי במחלוקת בבית הלורדים.

רדיו הולנד ברשת, פרסם כתבה בה ווילדרס מכונה פאשיסט.

האם כעת, Y ברור לך באיזה צד של המפה הפוליטית ווילדרס נמצא?( ימין, שמאל, מתון,רדיקלי, קיצוני )

מבחינה כלכלית, ימין זה קפיטליסטי, לעומת השמאל הסוציאלי. (אסור להתבלבל בין ההגדרה סוציאלי בארץ, לסוציאליסט באירופה, ששם הכוונה דווקא לימין הפוליטי, פשיסטי כמעט,ואין קשר לצד הכלכלי)

דברי ווילדרס בבריטניה :

"האיסלאם והדמוקרטיה אינם הולכים יד ביד"

"ככל שיש לנו יותר איסלאם, כך נאבד יותר חופש וזהו משהו ששווה להילחם עבורו".

Y

(אורח)
12/11/2010 02:05

אתה טועה – ימין ושמאל הן לא הגדרות כמו שחור או לבן

כל מדינה היא שונה כל תרבות היא שונה אתגרים אחרים

לדוגמא אם מבחינתך העם היהודי לא יכול להכיל שמאל? יש את מדינת ישראל שקמה על בסיס בית לעם היהודי – מדינת לאום – בתוך המסגרת הזאת לא יכול להיות שמאל וימין??

ואני אין לי דעה על וילדרס:) כי אם אני לא טועה הוא בכלל אתאיסט דוגל בחילוניות (שאמור להיות שמאל ע"פ הגדרות) אין לו בעיה עם היהדות או הנצרות ההומאיים או כל העולם השמאלי בכללותו נהפוכו הוא נילחם למען זה ובשביל זה הוא רוצה להיפתר אך ורק מהמוסלמים🙂 – כך הוא רואה את העולם על מנת לשמור על העולם הליברלי (לא הדת ולא השמרנות) צריך להפנים ע"פ שיטתו שהמוסלמים לא חלק בעניין

 

12/11/2010 14:25

Y… מפלגות הימין בכל אירופה, רוצות את מדינותיהן נקיות מפליטים\ אוכלוסיות של אנשים זרים,שאינם שייכים לעם שלהן.

סיקור של המכון הישראלי לדמוקרטיה על עליית מפלגות הימין בכלל אירופה.

להלן כתבה על שבדיה והתחזקות הימין הקיצוני בה.

לווילדרס אין חיבה מיוחדת ליהודים בהולנד, או בכל מקום אחר. עם זאת, מבחינתו,היהודים הם פחות בעיה כי אינם מזלזלים או מנסים לשנות את דרך החיים של הולנדים אחרים או למחוק את התרבות ההולנדית,או מתרבים בקצב מהיר משל שאר אזרחי הולנד.

ספציפית לגבי ווילדרס, להלן כאן כתבה שבה מוצגות חלק מדעותיו:

דת המבקשת להשמיד אחרים ומסיתה את מאמיניה לאלימות פורסם ב 15.10.10

Y

(אורח)
12/11/2010 15:57

תראה את כל זה אני כבר יודע

וכן כך גם שהוא בהולנד ימני ושכל המלפלגות שנגד הזרים וכו הן הרימו ראש השנה גם ברוב המדינות הכי ליברליות באירופה

הנקודה שלי היא אחרת

היא הסתכלות אחרת על התמונה ולא נקודתית של מדינות

הרי על רוב תפיסתו הוא בכלל שמאל אבל האתגרים היום שונים מן העבר וכן הוא התפכח לפני אחרים ואחרים כנראה עדיין לא מבינים את האתגרים החדשים בעולם

בעבר ע"פ רבים ומשכילים אחרים טעו בפתרונות לכן העולם היום סובל מאותם פתרונות כמו כן לא מן הנמנע להסיק שחלק מהמלחמות והפתרונות מן העבר כמו כן ההתערבות של העולם המערבי במוסלמי גרם לכך שהמוסלמים הם פליטים ומגיעים לאירופה וכו בורחים מן העולם שלהם בגלל המלחמות או העוני וכו ומציפים את אירופה – ומביאים לאירופה את תרבותם אפשר לציין גם שהרבה מוסלמים גם סובלים בתוך הקהילות של בתוך אירופה

הבעיה של אירופה היום היא מורכבת ואם הם ימשיכו להתעלם לא מן הנמנע שיהיה שם בסופו של דבר מלחמת תרבויות או ההתנגשות המדוברת

אין לי מושג מה יהיה באירופה קראתי מאמר ובו נאמר שיש 3 אפשרויות

1. אם העולם המערבי ימשיך להלל את הערך שבו הוא מאמין (ערך כשלעצמו הגיע כדי לספק לאנשים חופש ושיוויון) הם יאבדו את החופש ואת השיוויון (ואירופה תתאסלם)

2. גירוש המוסלמים – וזה ע"פ המאמר היה האפשרות שהם (המוסלמים) עוד יצאו בזול לטענתו עקב ההיסטוריה האלימה של אירופה………

3. מלחמות אזרחים ותרבויות

 

12/11/2010 21:14

Y ראשית, אתה מוזמן להירשם לרשת החברתית של START*.

אני גם ממש שמח שהדיונים והקבצים שלאקי ואני העלנו, מעניינים אותך וגורמים לך להביע את דעתך ולהגיב.

אשמח אם תשלח קישור לאותו מאמר שקראת, או תזכיר לפחות מי אמר את הדברים,כי מן הסתם לכותב ולמוניטין שלו יש משמעות בדיונים שכאלו, ובייחוד להסברים של אותו כותב.

אופציה רביעית, אירופה תשמור על ערכיה, ותפעל כנגד כל גורם שמנסה לנצל את החופש שלה כדי להשתלט על אירופה. זה נקרא "דמוקרטיה מתגוננת". זה היה הסיבה, ששוטרים בריטניה, הרגו טכנאי ממוצא זר, מסכן,לאחר פיגוע או נסיון פיגוע ברכבת התחתית לפני שנה, אולי יותר, לא זוכר ויהי קשה לאתר את המידע המדוייק, מפאת הזמן שעבר.

Y

(אורח)
12/11/2010 22:03

הנה המאמר ממש במקרה מצאתי:)

האופציה הרביעית הזו – אני בעדה ע"פ המאמר הזה היא כנראה לא רלוונטית

13/11/2010 21:27
Anonymous:

אני בדעותי לרוב שמאל אבל בארץ משום מה הפכתי לימין פאשיסט רק בגלל שאני אוהב גם את העם היהודי

מה שאני לא אוהב שהשמאל עושה זה זה מגדיר הגדרות "פאשיסט" "נאצי" ימין קיצוני" כדי להשתיק דיון או להכתיב לך איך לחשוב.

Y

אתה מתאר כאן גם מה שקורה לי בשנים האחרונות – וזה גורם לכמה וכמה תהיות ומחשבות, שאעלה בהמשך.

אבל בינתיים, מקווה שתתחייך כמוני למקרא מילון מונחי השמאל הישראלי כפי שהועלה כאן. הכותב, סטיבן פלאוט, הוא מרצה מן המניין באוניברסיטת חיפה, שהשתתף בעבר בפאנלים כמי שייצג בהם את גוש אמונים. ממה שקראתי, ההתבטאויות שלו מתאפיינות בבקיאות אקדמית והתמצאות במציאות הישראלית, יחד עם עוקצנות מחוייכת. אני בעד הומור, גם כאשר אני לא מסכימה עם המסר חיוך

Y

(אורח)
13/11/2010 22:28

🙂 זה לא רק את ואני זה קורה גם לעוד רבים אחרים

לכן שאלתי את אופטיקאי "יש את מדינת ישראל שקמה על בסיס בית לעם היהודי – מדינת לאום – בתוך המסגרת הזאת לא יכול להיות שמאל וימין??" כי בעבר הלא רחוק היה ימין ושמאל בתוך המסגרת הלאומית הזו – גם היום יש אבל קולם נעלם למול השמאל החדש הזה וההזוי מבחינתי

מה גם שגם אני ליברל וכביכול אמור להיות עם השמאל ההזוי הזה – אבל אני לא מאמין במשיח לא הדתי ולא החילוני – אני לא חושב שכולנו צריכים להיות אותו הדבר – ההפך אני בעד ריבוי תרבויות לא תרבות אחת לכולם – עולם משיחי חילוני לא עומד מבחינתי עם 2 רגליים על הקרקע והדרישות שהוא דורש מסוכן ויוביל למרחצי דמים מה גם שהשמאל ההזוי שלנו רק נגד היהודים משום מה….

רבים מתוכם רוצים רק טוב ונילחמים למען הטוב (לפי שיטתם) הבעיה שהם מנותקים מהמציאות מהידע הרחב שמסביבם ומשום מה יש להם שנאה עמוקה לתרבות שנולדו אליה ומושפעים מכאלה ואחרים – כך אני רואה אותם

אני מודע לעובדה שכנראה טעיתי באפשרויות מהמאמר – ואפשרות אחת בכלל כנראה הוספתי אבל היא שייכת ל – Mark Steyn (אם אני לא טועה שוב:)

והוא אגב אישיות מאוד מעניינת הוא והפרשניות שלו

19/11/2010 20:51
Anonymous:

🙂 זה לא רק את ואני זה קורה גם לעוד רבים אחרים

זה קורה גם באירופה. כאן בארץ זועקת התקשורת שוילדרס גזען. לי זה אומר שהזועקים שמאלנים.

הרי לכם גזענות ימנית באירופה ובארץ כיום (ועל השמאל  בכוונתי להעלות תמונת מצב עכשווית בנפרד, מאוחר יותר: יש יותר חומר – וכשמאלנית לשעבר יש לי גם מה להעיר על כך) – תשפטו בעצמכם את המאמר של  Baron Bodissey ב-Gates of Vienna: –

Monday, November 15, 2010

The Sin of Racism

RastusThe photo at right serves as a Rorschach blot for postmodern race-consciousness. The majority of white Americans who see it will react with a sense of distaste and unease — and maybe even guilt, if their politics lean towards the Progressive.Some of our regular readers will be concerned that I may harm this blog’s “reputation” by posting such inflammatory images.

Strangers who happen upon this post will probably say to themselves, “Aha! Here’s another racist hate site! I knew it!”

And conservatives of a certain stripe will think I’m a limp-wristed candy-ass coward for failing to follow through completely and embrace whatever racial ideology they subscribe to.

No matter what, it’s impossible to look at the image and see it for what it is.

A package of Rastus Cigars.

A cultural artifact from the early 20th century.

An hommage to a well-known Vaudeville tap-dancer.

A product designed to appeal to the tastes and predilections of a particular time and place.

At the time the package was printed and sold, the design was not particularly remarkable. Fans of Rastus would have appreciated seeing his picture. Most white people probably found it vaguely amusing, in a low-class way. Some must have been disgusted at its vulgarity. A certain proportion were undoubtedly repelled by an insulting caricature of a Negro.

But, all in all, it wasn’t that big a deal. It was just another product on the market.

How times have changed.

להמשך המאמר

Y

(אורח)
23/11/2010 02:32

היי לאקי הנה עוד שיחה מעניינת בנושא שאולי יכולה להסביר לנו על המצב הקיים כיום

שניהם יהודים אלן הוא שמאל דניס הוא ימין – היום גם אלן ליברל שמאל צריך להוכיח שהוא שמאל

ולמה הקליפ של 5 דקות שהכין דניס על ישראל שהביא אופטיקאי לא כל כך רלוונטי לימים אלו.

כי אנשים בשמאל הפכו אותו לקיצוני ימני וסתמו לו כך את פיו כך לא משנה מה יעשה או יגיד השחירו כבר את שמו. לשמאל כיום לא יהיה נוח להקשיב לו הנה שיחה מעניינת בין השניים כאשר אלן מראה על זהותו כליברל שמאל וכמה זה לא הגיוני שזה נעלם אט אט

Y

(אורח)
23/11/2010 02:44

אגב לא קצת מצחיק שהמבוגרים כיום מהשמאל שהגיעו מתקופה אחרת של מלחמת עולם חוסר שיוויניות בחברה כגון השחורים בארה"ב שאגב מרתין לוטר קינג היה בעד הציונות עולם שבו נלחמו לזכויות אדם היום אותם שמאל ליברלי שהיה חלק מאותה תנועה הפך בימים שלנו לקיצוניים או ימניים או פושעי מלחמה……..

02/12/2010 16:29

Y,

אתה מדבר על התהליך שאתה ואני ועוד רבים עברנו. אבל יש גם ימין שתמיד היה ימין – והוא לגמרי אחר ממה שהיה פעם.

אישית, אני נגד קיצוניות בכל דבר שהוא – אבל דוגמא טובה היא דווקא מי שנחשב ימין קיצוני (אוהד וילדרס שלא פעם מתבטא בקיצוניות רבה יותר מוילדרס) –

CHAG CHANUKKAH SAMEACH TO ALL THE TUNDRA TABLOIDS’ JEWISH READERS AND FRIENDS…….

* ולהצטרף ככותב מן המניין

מחשבה אחת על “אם מישהו חשב שהימין באירופה קיצוני מדי..”

מה דעתך? Comment

