ספיישל פינת הנוסטלגיה לחנוכה

optikay

19/12/2008 18:14

ספיישל חנוכה בפינת הנוסטלגיה

להלן שירים על חג החנוכה, מתוכניות נוסטלגיות.

אתחיל עם הראשונה, שלא עלתה עדיין לשירשור, והיא רחוב סומסום (עם שרי צוריאל כ"קיפי". )

אפילו התמונה נוסטלגית

מילות השיר:

חג החנוכה, הנה הוא מתקרב

והוא מביא לי אור וחום,לבית וללב.

חג החנוכה, הנה הוא מתקרב

והוא מביא לי אור וחום,לבית וללב.

בחוץ נושבת רוח

בחוץ רטוב וקור,

אז בואו אלינו בחג כחנוכה.

אצלנו מי שבא, כל קרוב או מכר

מקבל סופגניה וטובל בסוכר

חג החנוכה, הנה הוא מתקרב

והוא מביא לי אור וחום,לבית וללב.

או או או חג החנוכה, הנה הוא מתקרב

והוא מביא לי אור וחום,לבית וללב.

את הנרות כל ערב אני אוהב לבחור,

הבית מקושר וזה ברוך באור

המון אורחים באים יושבים כולם ביחד

ואם נותנים לי כסף פתאום אפשר לקחת

חג החנוכה, הנה הוא מתקרב

והוא מביא לי אור וחום,לבית וללב.

או או או חג החנוכה, הנה הוא מתקרב

והוא מביא לי אור וחום,לבית וללב.

ויש גם לביבה חמה ומתוקה

אצלנו בבית בחג החנוכה

נרות בכל מקום ואור גדול בלב

ופה על השולחן סביבון מסתובב

חג החנוכה, הנה הוא מתקרב

והוא מביא לי אור וחום,לבית וללב.

או או או חג החנוכה, הנה הוא מתקרב

והוא מביא לי אור וחום,לבית וללב.

חג החנוכה, הנה הוא מתקרב

והוא מביא לי אור וחום,לבית וללב.

חג החנוכה, הנה הוא מתקרב

והוא מביא לי אור וחום,לבית וללב.


וכעת לנוסטלגים בעלי יותר וותק:

לקט שירים על חנוכה מהתוכנית החתול שמיל.

מחרוזת שירי חנוכה  מועדון מועדון הצועני השורק – מ 1973

optikay

19/12/2008 18:16

ולהלן שאלה לכולם, בעקבות השירים הללו:

איזה שירים לחנוכה אתם מכירים,ומהו השיר האהוב עליכם?

כמו כן, תחרות לזיהוי השירים המופיעים בסירטונים מיו טיוב שמוגדרים לנוסטלגים בעלי יותר וותק! ( מהלקט של החתול שמיל, והמחרוזת של הצועני השורק)

optikay

20/12/2008 15:29

ולהלן שיר נוסטלגי על לביבות… חנה זלדה ורבי קלמן!

yasminal

3 מחשבות על “ספיישל פינת הנוסטלגיה לחנוכה”

מה דעתך? Comment

