לעקוף את מוקדי השירות

הצטרף23/07/2008
הודעות 3,292
22/11/2008 13:43

מיד תעברו למרכזנית

בגלל שאחרי שתקראו את המדריך הזה, לא תצטרכו לשמוע יותר את הקול המתקתק של האישה המעצבנת שמבקשת ממכם להקיש 1 לעברית. כך תעקפו את התפריטים הטלפוניים המייגעים של מוקדי השירות בארץ

לטבלה שמתעדכנת כל הזמן, כמו גם תוכן המאמר

 

הצטרף23/07/2008
הודעות 425
23/11/2008 07:29

ואני חשבתי שרק אני מותש מכל המעברים הללו..

ועוד בסוף כשאתה מגיע לנציג  (שאמור להיות בדיוק הנציג אליו היית צריך להגיע) הוא אומר לך

– "אהה אתה צריך בכלל שירות טכני חכה אני אעביר אותך"….

עכשיו לפחות אני לא אצטרך לחכות שעות כדי להגיע אליו…. תודה לך יסמין.

הצטרף21/07/2008
הודעות 4,910
25/11/2008 14:22

 לא, לא רק אתה

– אני העברתי עכשיו שבוע שלם במו"מ מייגע עם הוט עד שהשלט החדש הואיל לתפקד כמו שצריך.

הבעיה העיקרית היא המענה הקולי הזה….

תודה לך יסמין

מה דעתך? Comment

