הומור זה נושא רציני!

optikay

25/07/2008 00:04

איך אתה יודע שאתה חי ב 2007/תשס"ח ?

1אתה בטעות מקיש את הסיסמא שלך על הצג במיקרוגל.
2. בחיים לא שיחקת סוליטר בקלפים אמיתיים.
3. יש לך רשימה של 15 מספרי טלפון כדי להשיג את משפחתך המונה 3 נפשות.
4.
אתה שולח אי מייל לאדם העובד בשולחן שלידך.
5. הסיבה שאתה לא בקשר עם חלק מבני משפחה וחברים היא, שאין להםאי מייל!
6. אתה מתקשר מהאוטו, בחניה הפרטית שלך מתחת לבית לשאול אם יש מישהו בבית שיוכל לעזור לך לסחוב את הקניות הביתה.
7 לכל תוכנית טלויזיה יש בתחתית המסך את כתובת האתר שלה.
8 עזיבת ביתך ללא פלאפון (שלא היה לך ב20 או 30 או 60 בשנים הראשונות לחייך) גורמת לפניקה עד כדי חזרה הביתה בשביל לקחת אותו

10.אתה קם בבוקר ופותח את האינטרנט עוד לפני הכוס קפה.
11. התחלת לסובב את הראש באלכסון בשביל לחייך (:
12. אתה קורא את זה, מהנהן ומחייך.
13. אף יותר גרוע, אתה יודע בדיוק למי אתה עומד לשלוח את הקטע הזה.
14. אפילו לא שמת לב שלא היה מספר 9 ברשימה הזאת.
15.
אתה גילגלת חזרה אחורה לבדוק שאכן לא היה מספר 9

ועכשיו אתה צוחק על עצמך!!!! שנה טובה !!!!

נ.ב. הקטע הנ"ל הגיע אלי למייל, לכבוד שנת 2007.

 

 

optikay

25/07/2008 00:28

גשר

בנאדם הולך על חוף הים מביט לשמיים ושקוע בשיחה עמוקה מאוד עם אלוהים. פתאום הוא אומר : "אלוהים, הבטחת לתת לי את מה שהלב שלי ירצה. עכשיו זה שתראה לי שאתה עומד במילה שלך ושתקיים את מה שאבקש ממך" פתאום, השמיים התכסו בעננים ואלוהים, בקול רועם ענה לו :" חיפשתי עמוק בלבך ומצאתי שהוא טהור לחלוטין אני מוכן להעניק לך משאלה אחת. האיש התיישב וחשב מה לבקש ופתאום קם ואמר לאלוהים:" תמיד רציתי לבקר בארה"ב. הבעיה שאני מפחד פחד מוות מטיסות ואני מקבל מחלת ים על אוניות. הייתי רוצה שתבנה גשר מפה לארה"ב וכל פעם שאני ארצה לבקר שם אני אוכל פשוט להיכנס לאוטו ולנסוע. אלוהים צחק ואמר: "זה בלתי אפשרי. תחשוב על הלוגיסטיקה של מבצע כזה. איך העמודים שתומכים בגשר יגיעו לתחתית האוקיינוס ? לחשוב כמה בטון צריך… וכמה פלדה צריך… הבקשה שלך מאוד חומרית קח עוד קצת זמן ותחשוב על משאלה אחרת. האיש ישב הרבה זמן וניסה לחשוב על משאלה טובה ממש. לבסוף הוא קם ואמר: "אלוהים, הנה הבקשה שלי. הייתי נשוי כל כך הרבה שנים וכל השנים האלה אישתי אמרה לי שלא איכפת לי משום דבר חוץ מעצמי ושאני חסר רגישות. הבקשה שלי היא להבין נשים… אני רוצה לדעת איך הם מרגישות בפנים ועל מה הם חושבות כשהן עושות את הפרצופים שלהן… אני רוצה לדעת למה הן בוכות… אני רוצה לדעת למה הן באמת מתכוונות כשהן אומרות "שום דבר"… אני רוצה לדעת איך לשמח אותן באמת… זאת המשאלה שלי אלוהים". אחרי כמה דקות אלוהים אומר לו:" אתה רוצה שני מסלולים או ארבעה על הגשר שלך?"

נ.ב. אתם מוזמנים להוסיף בדיחות כ(ת)אוות נפשכם

 

 

optikay

01/08/2008 17:48

איש אחד יצא מהבאר ב – 2:00 לפנות בוקר.

הוא היה שיכור ולא רצה לנהוג, ולכן השאיר את ה[au] בחניה והלך ברגל.

בדרך עצר אותו שוטר ושאל: "מה אתה עושה כאן ב – 2:00 לפנות בוקר?

" ענה לו האיש: "אני הולך להרצאה."

" ומי הולך להרצות לך בשעה כזו?" שאל השוטר. "אישתי" ענה האיש

 

 

optikay

02/08/2008 23:56

בדיחה מהמאה העשירית:

"מה נתלה על ירכו של גבר ורצה להיתחב לתוך חור שכל כך הרבה פעמים חדרו אליו קודם?

התשובה: "מפתח".

תעברו על התשובה עם העכבר!

 

 

 

מסטול מאבסלוט

03/08/2008 06:45

חחחחחחח ישן אבל חביב,קיבלתי את זה במיבזקון לפני שנה שנתייםBroken Heart

מלךמנהל קהילת הטלויזיה הכי ממכר ברשת מתנהזיקוקוקהילה הצחוקיה כי צחוק זה בריאליצן

LuckyHunch

03/08/2008 11:02

אהלן מסטול!

נחמד שנחתת לתדלוק קצר כאן Stick out tongue

באמצע הדרך= Animationהידברות ביהדות
מפגש קהילה חברים מחאה באמצע הדרך חברים מאי חילוני? חברים זכות הציבור לא לדעת

Smiley line 2 Animation

 

 

עובראורח

04/08/2008 07:29

דודו הבריון נכנס לבאר ושואל את הברמן "תגיד ביז'ו אתם זקוקים כאן למאבטח?"

"יכול להיות" עונה הברמן "יש לך בכלל נסיון?"

דודו לא עונה, תופס את אחד האנשים שעמד לידו בגרון, מרים אותו באוויר ומכניס את
הראש שלו הישר על השוליים של הדלפק, לסיום, הוא מוריד לו על האף כוס בירה ענקית
ומכבה על לחיו סיגר שעישן."

אחר, פונה לברמן " נו ביז'ו, התקבלתי?"

"לא יודע," עונה הברמן בדאגה " בוא נחכה שהבוס יחזור להכרה."

 

 

עובראורח

04/08/2008 07:31

פוליטיקאי אחד נדרס ועולה לשמיים. שם הוא פוגש את המלאך גבריאל. הוא פונה
לפוליטיקאי ואומר:

"אנחנו ניתן לך לבחור: תבלה יום אחד בגיהנום ויום אחד בגן-עדן, ואחר כך תוכל
להחליט לאן תלך…"

גבריאל מוביל את הפוליטיקאי למעלית שיורדת למטה למטה עד לגיהנום. הם מגיעים
למטה ושערי הגיהנום נפתחים. הפוליטיקאי נכנס והוא רואה שם מגרש גולף ירוק
וחברים שלו משחקים גולף. הם מברכים אותו, לוחצים לו ידיים ומזמינים אותו לשחק
גולף.

בלילה הם יוצאים לבלות, אוכלים במסעדה ואפילו השטן מבלה איתם, מצחיק אותם, רוקד
להם, בקיצור בילוי לא נורמלי.
למחרת בא גבריאל ולוקח אותו למעלה למעלה לגן-עדן. הפוליטיקאי נכנס לגן עדן ושם-
הוא מבלה יום שלם בנגינה על נבל, התרפקות על עננים קטנים ורגיעה.

לאחר יום שוב בא גבריאל ושואל אותו: "נו, החלטת?"
"כן", אומר הפוליטיקאי. "אפילו שכיף בגן-עדן, בגיהנום ממש ביליתי. אני רוצה
גיהנום !".

הם יורדים למטה למטה וגבריאל משאיר אותו בשערי הגיהנום . נפתחות הדלתות ובשניה
אחת תופסות אותו שתי ידיים ומושכות אותו פנימה. הוא רואה שממה, מדבר ענק חם
מאוד ואת החברים שלו לבושים סמרטוטים אוספים זבל. אז בא השטן, דוחף לו ליד שקית
זבל ומורה לו להתחיל לאסוף זבל. "מה קרה למגרש גולף ולמסעדות??" שואל
הפוליטיקאי. אז השטן עונה לו: "אתמול זה היה לפני הבחירות, היום – זה כבר אחרי
שבחרת בנו!"

לקראת הבחירות – חישבו היטב במי לבחור

 

yasminal

09/08/2008 13:01

מבחן האמבטיה

במהלך ביקור במוסד פסיכיאטרי, אחד מהמבקרים שאל את המנהל:
"על פי אילו קריטריונים אתם קובעים מי צריך להתאשפז פה?"
"ובכן", אמר המנהל "אנחנו ממלאים אמבטיה במים ומציעים לחולה כפית, כוס ודלי ומבקשים ממנו לרוקן אותה.

על פי האופן בו הוא מחליט לבצע את משימתו, אנחנו מחליטים אם לאשפזו או לו"
"אני מבין", הגיב האורח "בן אדם נורמאלי היה משתמש בדלי, שהוא יותר גדול מהכוס והכפית"!
"לא", ענה המנהל. "בן אדם נורמאלי היה מוציא את הפקק"…

 

 

LuckyHunch

19/08/2008 01:38

041112_115741-369_Kids

באמצע הדרך= Animationהידברות ביהדות
מפגש קהילה חברים מחאה באמצע הדרך חברים מאי חילוני? חברים זכות הציבור לא לדעת

Smiley line 2 Animation

yasminal

04/09/2008 12:02

כאשר בורא עולם ברא את העולם, החליט לתת לכל אחד מהעמים שתי תכונות – כדי שהאנושות תתפתח בצורה שווה.
עשה את בריטים – מסודרים ושומרי חוק.
עשה את הרוסים – עקשנים וחובבי לימודים.
עשה את היפנים – מכורים לעבודה וסבלנים.
עשה את האיטלקים – בעלי רעיונות… מקוריים ואומנים גדולים.
וכך, לכל עם נתן שתי תכונות מובילות. כשהגיע ל"בני ישראל" הוא ביקש מהמלאך לרשום,
"הישראלים יהיו עם סגולה – חכמים, הגונים ופוליטיקאים."
כשסיים אלוהים את החלוקה, פנה אליו המלאך ואמר,
"כבודו, אם יורשה לי, לכל העמים נתת שתי תכונות, אבל לישראלים נתת שלוש. הרי זה יגרום לכך שהישראלים יהיו מעל לכל העמים!"
אלוהים ענה לו,
"אתה צודק, אך יחד עם זאת, מה שנקבע אי אפשר לשנות. לכן נעשה תיקון."
אלוהים קבע כי, "מהיום לישראלים יהיו את שלוש התכונות, אבל כדי לאזן עם יתר העמים, כל ישראלי יוכל להפעיל רק שתי תכונות בעת ובעונה אחת.
" ולכן מאז בריאת העולם:
* ישראלי פוליטיקאי והגון – לא יכול להיות חכם.
* ישראלי פוליטיקאי וחכם – לא יכול להיות הגון.
* ישראלי חכם והגון – לא יכול להיות פוליטיקאי.

 

 

yasminal

18/09/2008 00:47

שני אנשים שמתו נפגשו בגן העדן.

"איך נפטרת?" שואל הראשון את השני.

"קפאתי למוות" עונה השני.

"זה איום" עונה הראשון. "איזו הרגשה זו לקפוא למוות?"

"זה לא נוח בהתחלה", עונה השני."אתה רועד וכואב לך באצבעות ובבהונות הרגליים, אבל זאת דרך רגועה למדי למות. לאט לאט, אתה מאבד את החושים ונרדם כאילו בשינה.

ומה קרה לך?"

"היה לי התקף לב" אומר האיש הראשון.

"אתה מבין, ידעתי שאישתי בוגדת בי אז יום אחד באתי לבית במפתיע. רצתי לחדר השינה ומצאתי אותה לבדה סורגת. רצתי למחסן בחוץ, אך אף אחד לא הסתתר שם. רצתי לקומה השנייה וגם שם אף אחד לא הסתתר.רצתי מחדר לחדר ואז היה לי התקף לב קטלני ונפטרתי בדרך לבי"הח.

האיש השני הניע ראשו ואמר: "כמה חבל".

"למה?" שואל הראשון.

"אם רק היית מחפש במקפיא שנינו היינו עדיין בחיים!"

 

 

optikay

18/09/2008 20:15

משפט שמה המודרני:

גבר ואשה בתהליכי גירושין דנים בבית משפט אצל מי ישאר הילד‎?

האשה התרוממה בפתאומיות ואמרה:

"‏כבוד השופט, אני ילדתי את הילד בכאב ובעצב. הוא צריך להשאר אצלי".

שאל השופט את הבעל: "מה יש לך להגיד להגנתך?"

האיש חשב רגע, ואז התרומם לאט ואמר:

"‏כבוד השופט, אם אני שם מטבע במכונת משקאות ויוצאת לי פחית קולה, של מי הפחית של המכונה או שלי?"

המאגר הביומטרי לשמוע את החדשות הכי מוזרות?! חינוך למען הביטחון העתידי של מדינת ישראל ישראל אשמה בהכל עם קהילות כאלו, מי צריך יותר? אמצע הדרך הידברות ביהדות הפינה הספרותית

 

optikay

20/09/2008 21:02

רנה דקארט, זה שאמר: " אני חושב משמע אני קיים, "

נשאל ביום חורפי גשום וסוער, אם נראה לו שמחר גשם הזלעפות ורוח הסערה תיפסק.

הוא ענה: " אני לא חושב", ונעלם.

המאגר הביומטרי לשמוע את החדשות הכי מוזרות?! חינוך למען הביטחון העתידי של מדינת ישראל ישראל אשמה בהכל עם קהילות כאלו, מי צריך יותר? אמצע הדרך הידברות ביהדות הפינה הספרותית

 

 

optikay

06/12/2008 21:09

תמונה אחת שווה אלף מילים!

נראה לי שזה ממצה את האופי הפולני עד תומו!

המאגר הביומטרי לשמוע את החדשות הכי מוזרות?! חינוך למען הביטחון העתידי של מדינת ישראל ישראל אשמה בהכל עם קהילות כאלו, מי צריך יותר? אמצע הדרך הידברות ביהדות הפינה הספרותית

 

 

optikay

06/12/2008 23:33

 

One day an employee sends a letter to his boss asking for an increase in his salary!!!

Dear Bo$$
In thi$ life, we all need $ome thing mo$t de$perately.
I think you $hould be under$tanding of the need$ of u$ worker$ who have given $o much $upport including $weat and $ervice to your company.
I am $ure you will gue$$ what I mean and re$pond $oon.
Your$ $incerely,
Norman



The next day, the employee received this letter of reply
:
Dear NOrman,
I kNOw you have been working very hard. NOwadays, NOthing much has changed. You must have NOticed that our company is NOt doing NOticeably well as yet.

NO
w the newspapers are saying the world`s leading ecoNOmists are NOt sure if the United States may go into aNOther recession. After the NOvember presidential elections things may turn bad.
I have NOthing more to add NOw. You kNOw what I mean..
Yours truly,
David

המאגר הביומטרי לשמוע את החדשות הכי מוזרות?! חינוך למען הביטחון העתידי של מדינת ישראל ישראל אשמה בהכל עם קהילות כאלו, מי צריך יותר? אמצע הדרך הידברות ביהדות הפינה הספרותית

 

 

optikay

13/12/2008 01:43

הגיע במייל, ההודעה נכתבה ע"י נטו"ם ב : 2008 /03 /21 ב -22:08


האשה: מה אתה עושה?

הבעל: שום דבר.

האשה: מה שום דבר? אתה קורא את הכתובה שלנו כבר למעלה משעה!

הבעל: חיפשתי את תאריך התפוגה.


האשה: רוצה ארוחת ערב?

הבעל: מה האפשרויות שלי?

האשה: "כן" או "לא".


האשה: לשם מה אתה נושא תמיד תצלום שלי בארנק שלך?

הבעל: כשיש בעיה, לא חשוב עד כמה היא חמורה, אני מסתכל בתמונתך והבעיה נעלמת.

האשה: אתה רואה כמה אני חשובה לך?

הבעל: כן! אני רואה את התמונה שלך ושואל את עצמי "איזו בעיה גדולה יותר יכולה להיות לי?"


הבן: אמא, כשהייתי הבוקר באוטובוס עם אבא הוא אמר לי לתת את המקום שלי לאשה אחת.

אמא: עשית באמת את הדבר הנכון.

הבן: אבל אמא, כשאבא אמר לי את זה ישבתי על הברכיים שלו!


נשוי טרי: היית מתחתנת אתי אלולא הוריש לי אבא שלי הון גדול שכזה?

האשה: מותק, הייתי מתחתנת אתך ולא חשוב מי השאיר לך את ההון הזה!


אבא: בן, הראה לי את גליון הציונים שלך.

הבן: השאלתי אותו לחבר שלי. הוא רוצה להפחיד את ההורים שלו.


החברה: נשיקה אחת ממך ואהיה שלך לנצח!

החבר: תודה על האזהרה המוקדמת!


האשה: מה אתה אוהב אצלי יותר: את הפנים היפות או את הגוף הסקסי שלי?

הבעל: (לאחר שסקר אותה מכף רגל ועד ראש) "את חוש ההומור שלך!"


המאגר הביומטרי לשמוע את החדשות הכי מוזרות?! חינוך למען הביטחון העתידי של מדינת ישראל ישראל אשמה בהכל עם קהילות כאלו, מי צריך יותר? אמצע הדרך הידברות ביהדות הפינה הספרותית

optikay

30/12/2008 23:16

פרסי אחד גוסס שוכב במיטה ושואל את אישתו:
"אילנה את פה?",
"כן אני פה", עונה אשתו וממררת בבכי…..
אז הוא שואל את הבן: "חיים אתה פה?",
"כן", עונה הבן, ופורץ בבכי מר…..
אח"כ הוא שואל את הבת: "יעל את פה?",
"כן", עונה הבת, והדמעות זולגות כנהר
אז הוא שואל: "איפה כל 4 הנכדים שלי הם פה?",
"כן סבא אנחנו פה", וכולם מייבבים מרה…..

אם כולכם פה אז למה האור בשירותים דולק!!!

המאגר הביומטרי לשמוע את החדשות הכי מוזרות?! חינוך למען הביטחון העתידי של מדינת ישראל ישראל אשמה בהכל עם קהילות כאלו, מי צריך יותר? אמצע הדרך הידברות ביהדות הפינה הספרותית

 

עובראורח

06/01/2009 07:51

לא משנה כמה נמוך ירד הדולר, עדיין כדאי להתכופף ולהרים אותו.
.. . . . . . . . . . . . . . . . . .
"אשתי טוענת שמאוד בריא לאכול ירקות חיים."
"כן, גם אשתי לא אוהבת לבשל !"
.. . . . . . . . . . . . . . . . . .
החברה :
– תגידי, בעלך תפס אותך פעם עם גבר זר ?
– לא ממש, את כולם הוא הכיר מקודם.
.. . . . . . . . . . . . . . . . . .
עציר חדש הגיע לכלא. חברו לתא שואל אותו על מה הוא נעצר.
הוא עונה :על יריבות עסקית. ייצרתי את אותם השטרות כמו המדינה.
.. . . . . . . . . . . . . . . . . .
ג'וחה משיג מריחואנה ויוצא למרפסת לעשן ג'וינט.
לוקח שאיפה ולא מרגיש כלום. לוקח עוד אחת ו.. כלום.
מקלל ששילם המון כסף עבור החומר ולא קורה שום דבר.
לפתע עובר מולו כדור אש ענק.
ממשיך לקלל על הבזבוז ועל ההפצצות בכדורי האש כאשר חולף מולו כדור אש נוסף.
מעוצבן, מכבה את הסיגריה ונכנס הביתה.
אמו שואלת אותו : – היכן היית ?
"עישנתי סיגריה במרפסת.."
אמו : "במשך יומיים ?!"
.. . . . . . . . . . . . . . . . . .
הבעל מתקלח ביום חם ויוצא ערום מהמקלחת. אומר לאשתו :
"חם מאוד היום ועלי לכסח את הדשא, מה יגידו השכנים אם אצא חצר ערום ?"
"יגידו שהתחתנתי איתך בשביל הכסף !"
.. . . . . . . . . . . . . . . . . .
מלצר, אשתי ואני חוגגים יום נישואים. איזה יין אתה ממליץ לנו ?
תלוי.. באתם לחגוג או באתם לשכוח ?

 

עובראורח

06/01/2009 07:53

בלונדינית ערומה כביום היוולדה נכנסה למונית של פרסי

כל הדרך הנהג מסתכל עליה במראה

בסוף התעצבנה הבלונדינית ואמרה לו

מה אתה מסתכל עלי כל הזמן ?

ענה לה הפרסי: אני פשוט תוהה מאיפה תוציאי את הכסף

 

 

optikay

16/02/2009 23:55

מה אמא של בלונדינית אומרת לה לפני שהיא יוצאת לבלות בערב?

תהיי עד 12 במיטה או שתחזרי הביתה!

המאגר הביומטרי לשמוע את החדשות הכי מוזרות?! חינוך למען הביטחון העתידי של מדינת ישראל ישראל אשמה בהכל עם קהילות כאלו, מי צריך יותר? אמצע הדרך הידברות ביהדות הפינה הספרותית

 

LuckyHunch

13/05/2009 19:48

ידיעה חדשותית זה רציני? – רציני.

ואם זה קרה מזמן – זה פחות רציני? – לא.רק שזה כבר לא חדשותי, זאת הסטוריה.

יש הומור בחדשות? – אני אומרת שכן.

לא מאמינים? – שופו ….ויהיה נחמד אם גם תענו לשאלה שלי שבסוף[;)]

רק כך תוכל להגר להולנד…


LuckyHunch
מנהל הקהילה
ההודעה נכתבה ב :
2006 /07 /21
ב -17:12

מבחן האזרחות ההולנדי החדש
מי חושב שיעבור את המבחן על בטוח?
—————–

LuckyHunch

________________________________________________________________________

הקישור מוביל לידיעה המלאה. למי שאצבעותיו עייפו כבר מללחוץ על קישורים, הנה ציטוט:

אתה בעד טופלס? התקבלת!

עודכן 22:09 16/03/2006

דנה פאר

רשויות ההגירה ההולנדיות מנהיגות מבחן חדש לאלו המבקשים לעבור להתגורר בהולנד:צפיה בסרט המתעד זוג הומוסקסואלים מתנשקים, ואישה חשופת חזה על החוף

כשאנשים מעוניינים לעבור להתגורר במדינה אחרת, הם נאלצים בדרך כלל לעמוד במבחנים מסויימים, למשל בכאלו הבודקים את מידת שליטתם בשפת המדינה, ועוד. …..
הצפיה בסרט זה אמורה לבחון את מידת התאמתם של המועמדים ליטול חלק בתרבות ההולנדית הליברלית. מי שאינו מסוגל לצפות בסצנות אלו,מועמדותו נפסלת. כך מדווחת רשת החדשות NBC.

…….

באמצע הדרך= Animationהידברות ביהדות
מפגש קהילה חברים מחאה באמצע הדרך חברים מאי חילוני? חברים זכות הציבור לא לדעת

Smiley line 2 Animation

 

 

LuckyHunch

06/12/2011 11:01

מן המייל:

Subject: חוש הומור טוב יש לקנדים האלו…

מה מייצרים במפעל הזה?

כן, כן, כן, זה רציני. מייצרים במפעל ויאגרה !!! חיוך

באמצע הדרך= Animationהידברות ביהדות
מפגש קהילה חברים מחאה באמצע הדרך חברים מאי חילוני? חברים זכות הציבור לא לדעת

Smiley line 2 Animation

מה דעתך? Comment

