מכתבו האחרון של רון ארד

הצטרף23/07/2008
הודעות 3,292
29/11/2008 22:26

המכתב עבר במייל.

מכתבו האחרון של רון ארדאנא המשיכו להעביר לכל רשימות התפוצה שלכםזה חשובבשבועות הקרובים יחל מו"מ להשבת החיילים החטופים (בע"ה) ,אסור לשכוח את רון ארד !!!! רון ארד בימים אלו בן 48 !!!

מצורף מכתבו האחרון של רון ארד למשפחתו לפני שנותק עימו הקשר כליל

רון ארד חייב להיות תנאי מהותי במו"מ , לאחר מכן לא יהיו יותר הזדמנויות .

בשביל רון קראו את התפילה בסוף מכתבו והעבירו את המכתב שלו לכמה שיותר נמענים

ע"מ

שגם בימים אלו בייחוד בימים אלו לא נישכח את רון שיצא להגן על מדינת ישראל

ועדיין לא שב .

לא שוכחים את רון ארד יהודי…ישראלי…חייל..אח

________________________________

היום יום ראשון ( ראש השנה שלנו , אני חושב ) 27/09/87

אני מוכרח לומר שאני מאוד משתוקק לראות אתכם ( הרבה זמן עבר , שנה נכון? )

לפעמים אני חולם עליכם אבל משתדל לא לחשוב יותר מדי במשך היום, כדי לא להיות

יותר מדי מדוכא.

בדרך כלל בריאותי טובה ואני מרגיש טוב, הם מתנהגים ומתייחסים אליי טוב.

היד שלי משתפרת לאט לאט, אבל היא תהיה בסדר ביום שאחזור לפעילות מלאה ( אם

אלוהים והמנהיגים ירצו בכך, בברכת האל וברצונם הטוב של המנהיגים ).

אני מתפלל לכך כל יום שעות רבות ואני מקווה שאתם עושים את אותו הדבר.

אני יודע שזה קשה לבקש אבל נסו לעשות הכל בשבילי.

אני לא יודע איך אבל בבקשה אימרו משהו שם למעלה, למנהיגים שלנו, לממשלה, לכל

מי שיכול לעשות משהו להוציא אותי מכאן.

עשו כמיטב יכולתכם כיוון שלבנון זה לא מקום להיות בו, וכיוון שאני מאוד רוצה

לראות את כולכם , שכן אדם לא צריך להיות מוחזק בשבי כשיש אפשרויות אחרות.

עם תקווה ורצון טוב כל דבר יכול לקרות.

תפעלו כאילו אין זמן, אתם מוכרחים לדבר , אנחנו ( השבויים בשני הצדדים )

חיינו בידיכם ואנו שמים מבטחנו בכם.

אני מוכרח לומר לך תמי , שעכשיו אני מבין את רצונך לעזור לאסירים ( לאו דווקא

לשבויי מלחמה ) , נושא שדיברנו עליו פעמים רבות.

את יכולה לעשות משהו למען אסירי האירגון הזה, לעזור להם להעביר את הזמן

ולחיות מעט יותר טוב ( מעט יותר מזון , ספר תפילה כל דבר שאת יכולה לעשות זה

משהו!) את לא מתארת לעצמך כמה כל דבר קטן הוא בעל משמעות לאדם בודד ומרוחק.

את הדברים החשובים ביותר שרציתי לומר לכם כבר כתבתי,

אני בסך הכל בסדר ומרגיש בדרך כלל טוב, מתייחסים אליי טוב, אני חייב לבקש ממך

לבנות את הבית שלנו ( החדש ),

תמשיכי לגדל את הילדה שלנו כמיטב יכולתך ( את יכולה לעשות זאת, אני מקווה

שאראה את כולכם בקרוב )

רק הסתכלו אחורנית ותראו שעברה שנה ומעט מאוד דברים נעשו, השתדלו לעשות יותר

לטובת כולנו .

אני יודע שזה קשה אבל אימרו למישהו שעלינו לגשר על מחסומי השינאה, הפחד,

החסרנות באמצעות איכפתיות , אהבה ורחמים…

ע"י כך הכל יראה אחרת.

שאלוהים יעזור לנו לראות אחד את השני בקרוב מאוד בשנה החדשה הזו.

בקרוב יהיה יום כיפור, ואני מתפלל איתכם ביחד שאלוהים יברך את כולנו.

נקווה שהוא יעזור למנהיגים להחליט את ההחלטות הנכונות.

אני מקווה שאת שומרת על עצמך וכל האחרים גם כן.

אל תוותרי עוד יהיו ימים אחרים .

אני מנסה לא לוותר כמיטב יכולתי,

אני עוצר את נשמתי ומחזיק אצבעות.

אוהב את כולכם לעולם, רון.

היום כעבור 20

שנה – שום דבר לא קרה ,

אז בואו נתפלל כולנו לשלומו של רון ארד ( כפי שביקש במכתבו ) , גם בטיפת תקווה

שנשארה לנו.

" ריבונו של עולם שמור על עמך ישראל מכל רע, שלח רפואה שלמה לכל חולי עמך,

זכה את עמך ישראל שיעזרו זה לזה, בטל מעמך ישראל כל גזרות קשות ורעות,

זכה אותנו לקבל את השבוי רון ארד

________________________________

—————–
כי בחיים צריך לחשוב-להבדיל בין רע לטוב, לחוש, לדעת לאהוב, לראות את העתיד ללא מכאוב.    

"

–>

LuckyHunch 
מנהל הקהילהרשום מ :2003 /08 /30
4033 הודעותההודעה נכתבה ב :
2007 /11 /03
ב -00:38
יס,לא מומלץ להאמין לכל מה שמקבלים במייל כמה שכולו אמת לאמיתה, גם אם זה נראה אמין לגמרי.חשוב לא לשכוח את רון ארד ולתמוך במי שפועלים להחזרתו לארץ, אבללל – ראי כאן –http://info.org.il/irrelevant/item.php/3923845051829943477

–>

ג'סי ל 
חבר\הרשום מ :2004 /09 /14
572 הודעותההודעה נכתבה ב :
2007 /11 /03
ב -02:36
אני לא ידעתי אם המכתב אמיתי או לא (תיארתי לעצמי שלא), אך מה ששינה לי זה לא המכתב עצמו, אלא המסר שהוא מנסה להעביר. המכתב שימש כתזכורת לגבי רון ארד וגם מדגיש את חשיבותה של התפילה,למענו ולמען נוספים המצויים במצב דומה לשלו.מי ייתן וייחזרו לשלום הביתה במהרה!

–>

LuckyHunch 
מנהל הקהילהרשום מ :2003 /08 /30
4033 הודעותההודעה נכתבה ב :
2007 /11 /03
ב -10:31
אני חושבת שטוב לדעת שהמכתב אמיתי. אבל – לשים לב למסר!. ב- לא רולוונטי מצויין שרובו של המכתב אמיתי לגמרי -אבל יש קטע שאלמוני הוסיף, שלא נכתב ע"י רון ארד – ומוצג כאילו אכן ארד כתב אותו. זה דבר שעלול לשנות לגמרי את המסר.הבאתי לכאן הקישור למה שיש ל"לא-רלוונטי" לומר על מכתב זה כדי שלכל קוראי האשכול יהיו הכלים לבחור איזה מסרים לקבל…. ולמי שזה חשוב, גם ממי לקבל אותם מסרים.מעבר לזה, להתפלל למען מישהו זה יותר מלשלוח לו אנרגיה חיובית, אבל כולל. כל השבויים זקוקים לכל אנרגיה חיובית שרק יש (כזאת וגם אחרת – שאני מקווה שמקבלים – כמו אוכל מזין, למשל) – לכן אני בעד תפילה, תמיד בעד תפילה למען הזקוקים לה

–>

ג'סי ל 
חבר\הההודעה נכתבה ב :
2008 /07 /04
ב -12:05
כמה עצוב
http://news.msn.co.il/news/StatePoliticalMilitary/State/200807/2008070409145.htm

–>

LuckyHunch 
מנהל הקהילהההודעה נכתבה ב :
2008 /07 /05
ב -04:28
זאת לא פעם ראשונה שצץ מי שטוען שרון ארד כבר לא בין החיים.זאת לא פעם ראשונה שמופצות שמועות ששבויים שלנו כבר לא חיים.לפעמים הסתברו כנכונות. הרבה פעמים הסתברו כעוד צעד אסטרטגי – והשבויים חזרו במצב רפואי גרוע – אבל בחיים, או שלא היה קשר בין השמועות למציאות.אל תשכחו מי העם שהמציא את סיפורי אלף לילה ולילה…………..כשיוחזר, ותאומת זהותו ע"י ישראל, אאמין.

–>

ג'סי ל 
חבר\הההודעה נכתבה ב :
2008 /07 /05
ב -13:38
הפעם זה לא מכתב שעובר במייל, אלא כתבה המבוססת על ידיעותיו של הממונה על החטופים במשרד ראש הממשלה, עופר דקל. לכן לצערי אני נוטה להאמין, מה עוד שאני נוטה להאמין גם לאור העובדה העצובה המורה על הזמן הרב שחלף מאז חטיפתו. יחד עם זאת, כמו כל העם,  אני ממש מקווה שיבוא, חי.

–>

LuckyHunch 
מנהל הקהילהההודעה נכתבה ב :
2008 /07 /05
ב -23:20
יסמין,לא זוכרת אם זה היה אחרי מלחמת ששת הימים או אחרי מלחמת יום כפור, שהיו טייסים בשבי הסורי – והיו שמועות שלפחות אחד מהם כבר לא חי, החזירו חלק – שלא ידעו מה קורה עם מי שלא החזירו – ולא הוציאו מכלל אפשרות שכבר אינו בין החיים – כי היה פצוע כשנשבה. בסוף חזר – במצב רפואי  קטסטרופלי – אבל חי ובריא בנפשו (לא שברו אותו)לזה התכוונתי. לא משנה מי אומר מה, כשיחזור – נדע.

הצטרף21/07/2008
הודעות 4,910
30/11/2008 08:01

יסמין,

זאת תזכורת חשובה מאד! תודה על העלאת האשכול הישן מחדש.

הצטרף23/07/2008
הודעות 425
01/12/2008 06:52

מה אומר ומה אוסיף, מלבד את תקוותי, תקוותי שאולי רון בכל זאת מוחזק חי במקום כל שהוא,

ואותו אדם/ארגון שמחזיק בו מחכה ל"סיבה טובה" כדי "לסחור" בו.

הלוואי ונתבדה כולנו לנוכך חוסר התקווה והמחשבה שאחרי כ"כ הרבה שנים הסיכוי שרון עוד חי קלושים.

מה דעתך? Comment

