sculpture_two_people_54

האם יש הבדל רציני מאד בין גברים לנשים?

 כל הפורומים  > המקום הכי טוב: אמצע הדרך!

 נושא: האם יש הבדל רציני מאוד בין גברים לנשים

הודעה נכתבה על ידי אופניקה ב 2003 /11 /13 ב 18:02
אופניקה
משתמש רגיל
2003 /11 /07
321 הודעות
האם יש הבדל גדול מאוד בין גברים לנשים, ואני לא מדברת פה בקטע של פמינסטים ושוביניסטים…….האם יש דברים שרק הגברים יכולים לעשות וזה התפקיד שלהם……האם יש דברים שרק נשים יכולות לעשות (חוץ מללדת) והגברים לא……האם ההבדלים הללו עדיין קיימים, האם הגבר יחייב להיות זה שיגיד את המילה האחרונה בבית, אשמח לדעת מה אתם חושבים האם הגברים באמת שונים מאיתנו, או שהם פשוט לא יודעים איך להתמודד איתנו, והם משחקים אותה קשוחים ורצינים.<?

—————–
מנהלת קהילת שירה וכתיבה יוצרת/פוריות הגבר והאישה/מכתב שלא נשלח/סודות מהמטבח קהילות מדהימות ומרגשות מאד

הודעה נכתבה על ידי Dark Queen ב 2003 /11 /13 ב 20:00
Dark Queen
משתמש רגיל
2003 /12 /06
183 הודעות
אני חושבת שכיום אין הבדל בין גברים לנשים, כל-כך גדול כמו בעבר.מעמד האישה והגבר זהה, התפקידים שכל אחד מהמינים יכול לבצע גם זהים.חוץ מהלידה כמובן, כפי שאת אמרת. אבל כיום הטכנולוגיה כ"כ מתפתחת שאם גבר רוצה לשנות את מינו, או להפך, זה דבר שניתן לעשות.
הודעה נכתבה על ידי LuckyHunch ב 2003 /11 /13 ב 20:37
LuckyHunch
מנהל קהילה
2003 /08 /30
715 הודעות
אני חושבת שכל מה שאישה עושה – גם גבר יכול לעשות (חוץ מללדת) – ולהיפך, אלא שיש דברים שנשים עושות טוב יותר  ויש דברים שגברים עושים טוב יותר. לנשים יש פחות כוח פיזי, גברים שמים פחות לב לפרטים מנשים, לנשים יותר קשה מגברים לראות את התמונה הכללית… וכן הלאהאם הגבר בבית מרגיש יותר גבר, או יותר בנוח, כשלו יש את המלה האחרונה – למה לא לתת לו? – גם זאת צורה של פרגון, ופרגון תמיד תורם לזוגיות טובה יותר – לא?גברים לא רציניים יותר או קשוחים יותר מנשים, למעשה – אולי ההיפך הנכון. אבל עדיין קיימת התדמית שהם מרגישים צורך לשמור, בחלקם. אז עד שילמדו מן הנסיון את האמת, אני לא רואה טעם להתעמת – המציאות כבר תטפח על פניהם מתישהו… בינתיים, למה ל"שבור את המלה"  ולפגוע סתם באשליה נחמדה – שיהיה להם לבריאות, כל זמן שהיא קיימת – אם זה מה שגורם להם להרגיש טוב. אני חושבת שנשים, ברובן, מספיק קשוחות כדי לחכות עד שהגבר שלהן יגלה זאת בעצמו.מתחת למעטה הקשיחות והרצינות מסתתרים לא פעם גברים מאד רגישים וביישנים, תכונות שיש להן קסם לא קטן  – וכיף לגלות אותן. באותה מדה, מתחת למעטה השטחיות והקלילות  מסתתרות לא פעם נשים חכמות וקשוחות – ולא כל גבר מסוגל להתמודד, ממה שראיתי, עם תגלית כזאת.האם כל זה אומר שיש הבדלים גדולים בין גברים לנשים? – אני לא בטוחה, כי יש גם הרבה מן המשותף: כולנו קודם כל בני אדם.—————–
Lucky Hunch


מנהלת המקום הכי טוב: אמצע הדרך!http://community.msn.co.il/comm_community_page.asp?CommID=1082

 

הודעה נכתבה על ידי Dark Queen ב 2003 /11 /14 ב 12:16
Dark Queen
משתמש רגיל
2003 /12 /06
183 הודעות
אנחנו על אותו הגל, לאקי. הרבה פעמים קורה שדווקא לבנים יש תכונות לרוב יש אצל בנות או להפך. כך למשל יש לי דוגמא מצויינת לי ולידיד שלי. יש לי ידיד שהוא מתנהג כמו בת (כולם חושבים כך). הוא שר באיזשהי מקהלה, הוא אוהב דברים של בנות, הוא מתנהג כמו בנות, הוא משחק ומדבר עם בנות ויש לו תכונות של בנות. אני לעומת זאת, ההפך. למרות שגם אני לפעמים ביישנית, רוב התכונות שלי הן גבריות (תלבושת,התנהגות,תחומי עניין ויש לי יותר ידידים בנים מאשר חברות בנות). האם זה אומר משהו על הזהות המינית של כל אחד מאיתנו? לא חושבת… בכל אופן בקשר אליי, אני לא לסבית ולא דו-מינית.
הודעה נכתבה על ידי LuckyHunch ב 2003 /11 /14 ב 14:44
LuckyHunch
מנהל קהילה
2003 /08 /30
715 הודעות
לכשעצמו, ודאי שזה לא אומר דבר עליך או עליו. לכל אחד ואחת מאיתנו יש גם קצת משל המין השני – וזה עניין גם של מוסכמות: איזו תכונה נחשבת גברית ואיזו נחשבת נשית. יש הטוענים שאני מציירת כמו גבר – עד שרואים איך אני מציירת נשים (ויש שלא מוותרים על הטענה הזאת גם אז). כשהייתי ילדה – העדפתי לגו על בובות, אז מה? רבים מהחברים של הבן שלי העדיפו לשחק בבובות ולא בלגו: אבל הם שיחקו בבובות כמו בנים, ובנות בדרך כלל לא מצאו עצמן במשחקים האלה שלהם.אם מישהו שר במקהלה, אז זה סימן שהוא אוהב לשיר. אם הוא בן – ישיר כמו בן. אם לא היו בנים שאוהבים לשיר, גם במקהלה – לא היו זמרים בעולם. טבעי שבן יעדיף חברת בנות – זה יותר מעניין, הן שונות ממנו.כנ"ל לגבי בנות שמעדיפות חברת בנים (אני תמיד הייתי כזאת).ולגבי העדפות מיניות – אם הן שונות ממה שמקובל, בסוף זה יתברר – ולא חייב להיות לזה קשר להעדפות אחרות של אותו האדם.—————–
Lucky Hunch


מנהלת המקום הכי טוב: אמצע הדרך!http://community.msn.co.il/comm_community_page.asp?CommID=1082

הודעה נכתבה על ידי Dark Queen ב 2003 /11 /14 ב 17:01
Dark Queen
משתמש רגיל
2003 /12 /06
183 הודעות
את צודקת ואני מבינה את זה, אבל לצערי כל השאר לא מבינים ולא פעם קראו לי "לסבית". כמובן שאני התעלמתי, בדיוק כמו שאני מתעלמת משאר הדברים הטיפשיים הרבים שאומרים לי, אבל אותו ידיד שלי נפגע נורא כשקוראים לו "הומו".אבל זה לא העניין. אני חושבת ששתינו הגענו למסקנה שלא קיים הבדל גדול בין גברים לנשים.—————–
Dalia Dark Queenמנהלת קהילת Metallica&Friends… המוקדשת למטאל ורוק כבד ובמיוחד ללהקה המצליחה מטאליקה.
הודעה נכתבה על ידי LuckyHunch ב 2003 /11 /14 ב 23:47
LuckyHunch
מנהל קהילה
2003 /08 /30
715 הודעות
זאת אולי המסקנה שלך: אני חושבת שיש הרבה מאד הבדלים בין גברים לנשים – אלא שהעובדה שכולנו בני אדם מאפשרת לגשר על מרביתם (אני בכלל לא בטוחה שצריך או רצוי לגשר על כ-ו-ל-ם)ובאשר לשאר, יש לי מה לומר – אבל מעדיפה לשמוע קודם תגובתם של אחרים על כל מה שנאמר כאן בינתיים.—————–
Lucky Hunch


מנהלת המקום הכי טוב: אמצע הדרך!http://community.msn.co.il/comm_community_page.asp?CommID=1082

הודעה נכתבה על ידי אופניקה ב 2003 /11 /15 ב 15:37
אופניקה
משתמש רגיל
2003 /11 /07
321 הודעות
אני גם מסכימה איתכם, אין הבדל גדול בין גברים לנשים, ההיפך אני חושבת שיש נשים יותר קשוחות מגברים, וגם כאלו שיש להם אותו כוח פיזי כמו לגברים, הגברים מתכסים במעטה של קשיחות, אבל הם רגשנים מאוד, רגישים מאוד, זה שיש את השיר הגברים בוכים בלילה, זה נכון…..כי גם גברים בוכים…….,בכל אופן אנחנו בני אדם עם צורה שונה של גוף, אבל הרגשות התחושות והמחשבות דומות מאוד……יש חלוקה של גברים ונשים כי זה מה שהחברה עושה…..כי זה מה שנהוג, אבל בפנים אנחנו עשויים אותו הדבר לדעתי…….שבת שלום ואשמח להמשיך ולהעמיק בדיון זה

—————–
מנהלת קהילת שירה וכתיבה יוצרת/פוריות הגבר והאישה/מכתב שלא נשלח/סודות מהמטבח קהילות מדהימות ומרגשות מאד

הודעה נכתבה על ידי Dark Queen ב 2003 /11 /15 ב 19:09
Dark Queen
משתמש רגיל
2003 /12 /06
183 הודעות
הדעה העתיקה שבנים קשוחים יותר ושהנשים צריכות להיות במטבח ולתת לגברים לעבוד, לדעתי נורא נורא לא נכונה. כיום, אנחנו נפגשים עם הרבה מקרים הפוכים. בב"ס, אנחנו חוקרים את השאלה "האם נכונה האמירה שכל בני האדם שווים ושונים בכל התקופות?" לדעתי התשובה חיובית וזאת בדיוק האמירה הנכונה והמתאימה לדיון הזה.

—————–
Dalia Dark Queen

מנהלת קהילת Metallica&Friends… המוקדשת למטאל ורוק כבד ובמיוחד ללהקה המצליחה מטאליקה.

הודעה נכתבה על ידי LuckyHunch ב 2003 /11 /15 ב 23:21
LuckyHunch
מנהל קהילה
2003 /08 /30
715 הודעות
את מוכנה להסביר קצת את משמעות השאלה – במבט ראשון נראה שהיא מנוסחת באופן מסובך מאד—————–
Lucky Hunch


מנהלת המקום הכי טוב: אמצע הדרך!http://community.msn.co.il/comm_community_page.asp?CommID=1082

7 מחשבות על “האם יש הבדל רציני מאד בין גברים לנשים?”

  1. לדעתי… כפי שנכתב בספר הלוויתן של תומס הובס… היום כל אחד לא משנה כמה הוא חלש, יכול עם אקדח לגבור על מי שחזק ממנו, ולכן אין חשיבות לכוח הפיזי בחלק ניכר מתפקידים של אנשי ביטחון אפילו. כל מאבטחת עם שוקר, שוט חשמלי תוכל להבריח אדם שחזק ממנה בהרבה אם הזרם או המתח החשמלי מספיק גבוה.
    גם הקטע של סף כאב גבוהה יותר לנשים, הוא לא תמיד נכון לעומת כל הגברים.
    ואם זה לא מספיק, אז אתמול נתקלתי בכתבה שבה אישה בשנות העשרים, הרימה לבדה טנדר במשקל של טון וחצי אולי, שנפל מהג'ק ומחץ את הרגל של אביה.
    לכתבה למי שלא מאמין… או שלא מאמינה…
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2359891/Daughter-LIFTS-5-600-pound-Jeep-amazing-strength-falls-dad.html

    אהבתי

    1. בנוסף… ישנם תחומים שבהם יש יתרון מובהק לנשים שהן יוזמות… כל מה שקשור לציוד או בגדים להריון ואחרי לידה… גברים לא נכנסים לשוק הזה כי הם לא יודעים מה הצרכים של הנשים, או איך לענות עליהם יותר טוב…לקריאה של ההסבר המלא, ולעוד תחומים נוספים..
      http://www.calcalist.co.il/local/articles/1,7340,L-3608113,00.html

      אהבתי

      1. אבל דווקא מעצבי חזיות הטובים בעולם- הם גברים…
        לא תמיד חייבים לחוות הכל על בשרך, בשביל לדעת להכין את זה טוב.
        אני לדוגמא יודעת לבשל פטריות ובשר בקר- אפילו שאני לא אוכלת אף אחד מהם, ואת הפטריות אסור לי להריח (אז אני עם אטב על האף).

        אהבתי

      2. את החזיה המציא גבר. בגלל זה כנראה אין כיום אפילו חזיה אופנתית אחת שמתאימה בדיוק למישהי: כולן דוחפות הכל קדימה, בעוד שאצל למעלה מ-80% מהנשים עיקר נפח החזה בצדדים. עיצוב המתעלם ממבנה הגוף הנשי, מכאיב (הברזלים פוצעים ולוחצים על הצלעות כמו המחוכים הכי דרקוניים מלפני 300 שנה) – מה שמצביע על בורות וזלזול בצרכניות.אלה מעצבים טובים?? פחחחח.. כאלה, אם תתני להם לעצב מאפרה – זאת תהיה כזאת שהיא להיט אצל פירומנים, ואצלם בלבד: רק נזק – והרבה רוח וצלצולים (בין האוזניים שלהם?)

        אהבתי

        1. לא בטוח לגבי זה… מה עם הדוגמניות שמודדות את החזיות הללו בתצוגות האופנה בהשקה של החזיות?
          בהצגת הדגמים החדשים..
          או בר רפאלי עם קו ההלבשה אנדר מי שמעצבת, או ג'יזל עם ההלבשה התחתונה שלה? אני דיי סגור שאם הן משתמשות כפרזנטוריות, וגם מנהלות את העסק, תהיה חזיה שתשב בול מפס הייצור.

          אהבתי

        2. כל הנשים משתדלות לקנות רק חזיות שיושבות בול ורוב החזיות מגיעות מפס יצור. אבל, מעל 80% מנשות העולם לא לובשות חזיות שמתאימות להן – ויש לזה השלכות בריאותיות מרחיקות לכת: ראה כאן – http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%97%D7%96%D7%99%D7%99%D7%94#.D7.A2.D7.A7.D7.A8.D7.95.D7.A0.D7.95.D7.AA_.D7.9E.D7.9B.D7.A0.D7.99.D7.99.D7.9D

          מאחר שיצור סטנדרטי של חזיה לחזה מעל גודל מסויים הוא בעייתי מאד, נשים בעלות חזה כזה נאלצות להזמין חזיה לפי מידה. בשנות ה60-70 היו יותר חנויות כאלה בארץ, והן גם שינו והתאימו אישית חזיות מפס יצור למי שניחנה בחזה בינוני/קטן. כיום חנויות כאלה נעלמו כמעט לגמרי מהנוף, שמעתי רק על שתיים שלוש כאלה בכל הארץ: באמת שאין לי מושג איך מסתדרות בעלות החזה הגדול במיוחד.

          אהבתי

מה דעתך? Comment

התחלנו דרך כשהיינו ילדים קטנים – ומאז כולנו באמצע הדרך אל משהו. לפעמים מתעכבים לראות הנוף, לפעמים רוצים לנוח מעט עם הולכים אחרים – גם הם באמצע הדרך לאן-שהוא, או לברר כיוונים בצומת דרכים – ואז? אז נפגשים כאן!